התקשורת מתגייסת לטובת ציר פילדלפי. לאלה ששכחו מדובר במקטע של 12 קילומטר המפריד באופן מלאכותי בין רצועת עזה לסיני. פעם, כאשר ישראל שלטה באזור, נבנתה חומה לאורך הציר כדי למנוע העברת נשק מסיני לרצועה. עם ה"התנתקות" נעזב ציר פילדלפי והוא מתוחזק על ידי המצרים בהסכם עם ישראל.



את מי משרתת חומת פילדלפי? את מצריים כמובן. עזה על מיליון וחצי תושביה היא מורסה המבעבעת שנאה הבולטת אל תוך הבטן הרכה של ישראל

את מי משרתת חומת פילדלפי? את מצריים כמובן. עזה על מיליון וחצי תושביה היא מורסה המבעבעת שנאה הבולטת אל תוך הבטן הרכה של ישראל. כדי ללבות את השנאה מזרימים המצרים לחמאס השולט ברצועה כלי נשק ותחמושת מתחת לחומת פילדלפי, אך לאוכלוסיה אין הם מאפשרים לצאת שכן תפקידה הוא להיות בשר התותחים של הג'יהאד. הגדר שמסביב לעזה מחוררת כבר עתה במעברים, באישורים ובמחילות תת קרקעיות, ואלו זמינות יותר מאשר הבריחה לסיני שם ממתינים המצרים שאצבעם על ההדק קלה ואין עליהם מורא התקשורת האנטישמית.



ומה כן דורשת התקשורת שלנו? את חסימת ציר פילדלפי מחד ומעבר חופשי ללב הארץ מאידך, מטעמים "הומניטריים". הדבר הפוך לכל הגיון של הישרדות המדינה היהודית, אך מתאים להגיון התקשורתי הגורס שהמדינה היהודית הוא דבר שאבד עליו הכלח.

אם חפצי חיים אנחנו, יש להרוס את חומת פילדלפי ומיד כדי לפתוח לערביי עזה פתח מילוט לעולם הערבי. ממשלת המנדט הישראלי כבר הוכיחה כי היא אינה חפצה חיים, אלא תאוות מוות ולכן סביר להניח כי חומת פילדלפי תישאר על כנה, וזרם אדיר של ערבים יוחדר ללב הארץ כדי לחזק את אבו מאזן ולהכין את האינתיפאדה הבאה.

ברוך בואכם לגיהינום.