רוח חדשה נושבת במחנה הלאומי

המחנה הלאומי הרים את הראש ומעז לנבוח ולנשוך.

נדיה מטר , כ"ג באב תשס"ז

נדיה מטר ויהודית קצובר
חזקי ברוך

לפני כמה דקות חזרתי הביתה מהשוק בחברון, שם התקיים הבוקר גירוש בכוח של שתי משפחות יהודיות ותומכיהם מבתים שהיו שייכים כדת וכדין ליהודים. כידוע, לממשלת אולמרט-לבני-פרס-בייניש אין זמן להתעסק עם טרור ערבי ועם קסאמים על שדרות או עם בעיית הבנייה הערבית הבלתי חוקית והמאסיבית בירושלים, בגליל, בנגב וביו"ש....כל אלו נושאים משניים ולא חשובים. לקראת וועידת "ההתאבדות" בספטמבר, ממשלת אולמרט חייבת להוכיח לקונדוליסה רייס שהיא מסוגלת לגרש יהודים מאדמתם.

לאחר שהייה של שעות בבתים המיועדים להרס ובסמטאות בשכונת אברהם אבינו, יחד עם מאות אוהבי ארץ ישראל, מבוגרים ובני הנוער שהגיעו מכל הארץ, יצאתי מהשוק מחופשת לאישה חרדית הנמצאת בהריון מתקדם מאוד, זאת משום שנאמר לי שהשוטרים קיבלו תמונות של אנשים שונים שהם "מחפשים" והם אף עוברים מבית לבית כדי למצוא אותם. על פי השמועה (הלא בדוקה), גם תמונתי "כיכבה" שם. הרגשתי כאילו שחזרנו לתקופת המנדט הבריטי. בזכות התחפושת הצלחתי לצאת ומיהרתי לכתוב את הדברים הבאים, בהתרוממות רוח:

חברים יקרים: סוף - סוף יש בשורות טובות.

היום אפשר בהחלט להכריז על כך קבל עולם: המחנה הלאומי הרים את הראש ומעז סוף- סוף לנבוח ואף לנשוך. מה שהתחיל בעמונה, המשיך בחומש ובגבעת עיטם: אלפי יהודים שמצפצפים על ההוראות הבלתי חוקיות של הממשלה, אינם מפחדים לפרוץ את טבעת היס"מניקים האלימים, נאבקים לחזור למקומות שהופקרו לאויב (חומש) וגם להציל את המקומות שמתכוונים למסור בעתיד הקרוב חלילה (עיטם).

הרוח החדשה הזאת הנושבת בהרי יהודה ושומרון הגיעה אתמול לשיא חדש עם ההודעה על עשרות החיילים שאינם מתביישים להכריז: גירוש יהודים? לא ולא!! אנחנו לא משתתפים בפשע הגירוש. לא רק זה, אלא גם הורי החיילים הגיבורים יצאו לחזק את בניהם, ואף לא פחדו לשכב מול גלגלי האוטובוסים כדי לנסות ולמנוע מהחיילים להשתתף בגירוש. במלים אחרות... כל מה שציפינו שיקרה בגוש קטיף ובצפון השומרון, ולצערנו לא קרה,  קורה עכשיו. והיום, כשלקח כמעט שמונה שעות לאלפי כוחות הביטחון כדי לגרש יהודים משתי בתים לא גדולים במיוחד, אמרנו לעצמנו שזהו התיקון למה שלא נעשה בגוש קטיף. לו "מנהיגינו" היו מארגנים התנגדות נחושה לכל בית בגוש קטיף כפי שראינו היום בחברון, היינו יכולים למנוע את חורבן גוש קטיף וצפון השומרון.

המאבק היום הוא בין הרוח החדשה הזאת במחנה הלאומי, רוח שאפשר להגדירה כ"רוח יהודית גאה", רוח הנאמנה לעם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל לבין "רוח אוסלו", הרוח האנטי-יהודית של כל אלו הנמצאים בשלטון והרוצים להיכנע לאויב הערבי ואף לחסל את אופיו היהודי של מדינת ישראל. אל נתפלא מהאלימות הנוראית שהתגלתה לעינינו היום: מכות, גרירות, הפשטות וימי מחבוש הם רק חלק קטן של שיטות המשטר הבולשביקי של אולמרט כדי לנסות ולדכא את הרוח הזאת. עלינו לוודא שהציבור שלנו לא יירתע. עלינו לוודא שהניצוץ הזה של "רוח יהודית גאה", תתלקח במהרה בכל הציבור בארץ ותהפוך לאש של אהבה ונאמנות לעם ולארץ.

ובכן, טכנית: כוחות הביטחון, שהתנהגו כקלגסים, אומנם הצליחו להרוס את הבתים בשוק, אבל הניצחון אצלנו.
כפי שהנשיא השלישי של ארה"ב טומאס ג'פרסון אמר: "אנשים המפחדים מהממשלה שלהם, זה רודנות. ממשלה שמפחדת מאנשיה, זה חופש". בימים אלה אנו עדים, סוף - סוף, ליציאת עם ישראל מרודנות השמאל לחופש היהודי.

יהי רצון שיהיה לכולנו כוח להמשיך.