הגיע הזמן שהציונים בישראל יעשו חשבון נפש עם האנטי ציונים. חשבון דמים ארוך יש לציוניות עם מחריביה מבפנים. אלתרמן החד והשנון כבר אחרי "מלחמת ששת הימים" כתב בשירו: 





היש טירוף גדול מזה? זו כבר לא טיפשות או כשל מדיניות, זה מעשה הרבה יותר חמור מזה... זהו מצב נפשי המביא לבגידה לאומית. מלחמת לבנון פרצה לא בגלל טריטוריה, אלא בגלל רצון השמדה של האיסלאם העולמי

"אז אמר השטן: הנצור הזה, איך אוכל לו?

אתו האומץ וכשרון המעשה,

וכלי מלחמה ותושייה לו.

ואמר, לא אטול כוחו, ולא רסן אשים ומתג,

ולא מורך אביא בתוכו ולא ידיו ארפה במקדם.

רק זאת אעשה,

 אכהה מוחו ושכח כי איתו הצדק" ( נתן אלתרמן 1967).



שלושים שנה קדם לכן כותב ברל כצנלסון, מנהיגה של תנועת העבודה ההיסטורית:

"היש עם בעמים אשר בניו הגיעו לסילוף כזה, שכלי ונפשי, שכל מה שעושה עמם, כל יצירתו וכל ייסוריו הם בזויים ושנואים, וכל מה שעושה אויב עמם, כל שוד וכל רצח וכל אונס ממלא את ליבם רגש הערצה והתמכרות?... וכאן ידבקו בו חיידקים של שנאה לעצמו... עד כדי כך שיראה את הגאולה בנאצים הפלשתינאים שהצליחו לרכז כאן בארץ את האנטישמיות הזואולוגית של אירופה עם תאוות הפגיון שבמזרח( ברל כצנלסון 1936).



יום - יום קוראים אמצעי התעמולה של העולם המוסלמי להשמדה טוטאלית של ישראל והיהודים. זוהי קריאה ברורה לרצח עם. ובכן, לחבורה הזאת שנשבעה לחסל את היהודים בארצם, להם רצו אולמרט, פרץ ולבני, לפני מלחמת לבנון, לתת את ארצנו ההיסטורית...

המילה "התכנסות" היא כמו המילה "העבודה משחררת". תפקידה להונות, להכהות את המוח ולהשכיח עם מי הצדק, כדברי אלתרמן. במשך שנות דור מכהה השמאל את מוחו של העם. המילה "כיבוש" תפקידה גם היא להונות ולהכשיר את הלבבות להחזיר את השטח הכבוש לידי "בעליו החוקיים", הלא הם הערבים



היש טירוף גדול מזה? זו כבר לא טיפשות או כשל מדיניות, זה מעשה הרבה יותר חמור מזה... זהו מצב נפשי המביא לבגידה לאומית. מלחמת לבנון פרצה לא בגלל טריטוריה, אלא בגלל רצון השמדה של האיסלאם העולמי. אולם, התקשורת הישראלית בבורותה, טמטומה, שטחיותה וסילופה הנפשי דואגת כל הזמן, כמו עינוי סיני, לטפטף שהאשמים התמידיים בסכסוך הם עם ישראל. את מה שברל כצנלסון, עורך "דבר" ראה כבר בשנות השלושים, ואולי היה נחלת מיעוט, נהפך היום לאסוננו ולנחלת רוב האליטה הדקה והזעירה השולטת במסדרונות העיתונות, הפרקליטות, משרד החוץ ובית המשפט.

אליטה זו היא אשר החריבה את גוש קטיף תחת הקונספציה שאם עם ישראל ילך מארצו ההיסטורית יהיה שלום. הם היו המחריבים האמיתיים. שרון רק נענה לרחשי ליבם וקיבל חנינה ומחילה מהם.

הדרך היחידה להשתחרר מהונאה זו היא להעביר מן העולם את קונספציית אוסלו האסונית. אחרי המלחמה הזאת היה צריך ולתת את פרס ביטחון ישראל ליישובי גב ההר ביהודה ושומרון  שאילולא הם כבר קטיושות היו נופלות על תל אביב.

הוכח שכשיש יישובים אין טילים. 





עם הבורח מארצו בשבילך שקט זמני או בשביל לתת לפוליטיקאים כותרת זמנית בעיתון על "תנופה מדינית חדשה" שפירושה בריחה ונסיגה, עם כזה גורלו יהיה כפי שצ'רצ'יל אמר לצ'מברלין אחרי חתימת הסכמי מינכן ב 1939

עם הבורח מארצו בשביל שקט זמני או בשביל לתת לפוליטיקאים כותרת זמנית בעיתון על "תנופה מדינית חדשה" שמשמעותה בריחה ונסיגה, עם כזה גורלו יהיה כפי שצ'רצ'יל אמר לצ'מברלין אחרי חתימת הסכמי מינכן ב 1939: "יכולתם לבחור בין חרפה למלחמה, בחרתם בחרפה וקיבלתם מלחמה".  זה מה שקרה לישראל הם בחרו בחרפת הבריחה וקיבלו מלחמה בשתי חזיתות.  היה ברור שהחזרת שטח ללבנון משמעו מסירת שטח הערכות למלחמה לאירן, וכך בדיוק קרה. מערך הבונקרים האדיר ועשרות אלפי הטילים לא נועדו לשחרר את חוות שבעה. עם ישראל מתעורר רק עכשיו ומבין שהמלחמה היא על הכל, או אנחנו או הם, והם באים להשמיד את מדינת היהודים. נקודה.



רק עמדה אידיאולוגית איתנה ונחרצת של הנהגה חדשה האומרת שארץ ישראל כולה היא ארצו של העם היהודי תעצור את האויב ותעצור את קמפיין השמאל להקהיית המוח הקולקטיבית של העם. אחרי "מלחמת לבנון השנייה" נחשף לכל שהמלחמה אינה על טריטוריה כפי שדאגו לפמפם לנו כוהני אוסלו, ונחשף שהשימוש של הערבים בטריטוריה הוא חלק מתוכנית השלבים של אש"ף שבסופה מחכה ההשמדה הטוטאלית של היהודים.

חלוקת הארץ משמעותה האמיתית היא מסירת שטח הערכות לאויב לקראת המלחמה הבאה.



רק ארץ ישראל השלימה היא בחירה בחיים.