הימין העולה

שוב ושוב אנחנו שומעים בציבור ורואים בסקרים שהליכוד עומד לרשת את השלטון בישראל, והכל נעשה תחת הכותרת "הימין עולה". האם אכן קיים קשר זה או אחר בין הליכוד בראשות נתניהו למחנה ימין?



ראשית, בואו נבהיר: אדם המוגדר כאיש ימין מבחינה מדינית ביטחונית הוא אדם שמתנגד לחזרה לגבולות 67', ומתנגד לחלוקת שטחים מאדמת ישראל

ראשית, בואו נבהיר: אדם המוגדר כאיש ימין מבחינה מדינית ביטחונית הוא אדם שמתנגד לחזרה לגבולות 67', ומתנגד לחלוקת שטחים מאדמת ישראל. ומנגד, איש שמאל דוגל בחלוקת ישראל, התרפסות והבלגות לטובת האויב הערבי. ומיהו נתניהו, ולאיזה צד מבין השניים שייך נתניהו?

נתניהו הצביע ארבע פעמים בעד ה"התנתקות".

נתניהו חילק שטחים נרחבים מחברון לשהיד, יאסר עראפת.

נתניהו אמר לאחר פגישה עם עראפת: "מצאתי לי ידיד אמיתי..".

נתניהו ישב עם אסד בנושא חלוקת רמת-הגולן.

נתניהו אף אמר "אסד ויתר לי על הגולן..." (אמירה משפילה שאין כדוגמתה).

וגם מבחינה מדינית אנחנו לא ראינו מה נתניהו מציע לעשות עם ריבוי ערביי ישראל והאיום הדמוגראפי שעולה מכך. הרי שאין לעם הישראלי שום סיכוי להיות רוב בישראל עם הילודה הערבית-אסלאמית. מכוני בדיקה מראים לנו שבשנת 2030 הערבים יהיו כאן רוב והיהודים יהיו המיעוט. במצב כל כך עגום שבו יש על ישראל איום דמוגראפי מובהק, לנתניהו אין שום תוכנית בנושא או שבעצם כן. יש לו תוכנית והיא הקמת של מדינה אסלאמית לצד ישראל, מה שיוביל  ליצירת מדינת טרור חמאסית- אש"פית בלב ליבה של ישראל.



למעשה, נתניהו הוא אדם ש"מלקק" בכל הזדמנות למגזר אחר. אם זה ללקק פעם אחד לאסד, פעם לעראפת, לתומכי מרצ, ולנו אנשי המחנה הלאומי

למעשה, נתניהו הוא אדם ש"מלקק" בכל הזדמנות למגזר אחר. אם זה ללקק פעם אחד לאסד, פעם לעראפת, לתומכי מרצ, ולנו אנשי המחנה הלאומי.

רבותיי, דעו: כל עוד שלנתניהו אין יציבות, עמוד שידרה אידיאולוגי, חזון ברור ודרך מדינית - סופו ליפול ולחלק את ארצנו לאויב הערבי.

ולבן אדם הזה אתם, נאמני ישראל, רוצים להצביע? אוי אבוי לכם אם תחטאו בזדון, ואז תבכו.