השבוע, לאחר מותו של הלוחם ערן דן גור בעזה אמרה אימו כי לו הייתה תועלת בלחימה בעזה היא הייתה מקבלת את הקורבן, אבל איש לא עושה באמת כדי לשנות את המצב ולצערה נפל בנה לשווא.





כדי להפסיק את המוות המיותר, הרי לכם פתרון יצירתי למצב. זהו פתרון שנועד להבטיח את שלומם של תושבי שדרות, להקל על מגורשי קטיף, ולהחזיר ולו במעט את המוסריות והצדק

ואכן, מי שמוביל אותנו אל סמטאות עזה הם אותם פושעים שהובילו אל מותם המיותר את הלוחמים במלחמת שלום ההתכנסות (מלחמת לבנון השנייה)

בנוסף אמר השבוע ד"ר גיא בכור, בחדשות הערוץ הראשון, כי המצב אבסורדי מאחר שבזמן בו מתבצעת "הלחימה" בעזה, ממשיכה ישראל להעביר כסף לפלשתינאים ממנו משלמים משכורות ללוחמי החמאס היורים ורוצחים באזרחים ובחיילי צה"ל.

כדי להפסיק את המוות המיותר, הרי לכם פתרון יצירתי למצב. זהו פתרון שנועד להבטיח את שלומם של תושבי שדרות, להקל על מגורשי קטיף, ולהחזיר ולו במעט את המוסריות והצדק:

אנחנו נסרב להילחם תחת פיקודם של מפקדי מבצעי הראווה ומלחמות השווא, ונדרוש כי הלוחמים יהיו 55,000 המגרשים מגוש קטיף. יחידות חוד החנית יהיו שחורי המדים שפיצחו את גולגולות האזרחים בעמונה, והתמחו בגירוש תושבי חומש, חברון וכו'.

בנוסף יתבצעו חילופי אוכלוסין.

המגרשים ומשפחותיהם יועברו לשדרות, ואילו תושבי שדרות ומגורשי קטיף יעברו לבתי הכוחות המגרשים. חילופי האוכלוסין פשוטים מאוד לביצוע. יש להוציא את הרשומות של החיילים המגרשים מהארכיונים (הגירוש כזכור התבצע בסדר מופתי שלא כמו מלחמת שלום ההתכנסות).

ייבדק מקום מגוריו של כל מגרש, ויערכו "שידוכים" בין משפחה משדרות או גוש קטיף לבין משפחת המגרש. המשפחה משדרות תועבר לבית המגרש, ואילו המגרש יועבר לשדרות.

המעבר יתבצע על ידי חברות הובלה, כאשר חברות ההובלה שביצעו את הגירוש מגוש קטיף ידרשו לבצע את ההובלה בחינם.

במידה והם ירטנו או יתלוננו, נסביר להם שלא מדובר בגירוש אלא ב"פינוי", ושהם רק "עוברים דירה".



למי שפתרון זה נראה הזוי, בדיוני או משעשע ותו לא, הרי שזו לא כוונת המשורר. ראינו איך הרעיון ההזוי והבדיוני של הריסת יישובים שלמים, פגיעה בזכויות האדם של תושביהם, וזריקתם למחנות פליטים התבצע בסדר מופתי

בנוסף, יגויס כל אחד מהמגרשים לשבוע מילואים במבצעים כאלה או אחרים בעזה או במקומות אחרים. קרוב לוודאי שהפעם, כאשר לא אנחנו נהיה הברווזים אלא הם, פקודות הפתיחה באש ישתנו, תחדל העברת הכסף והנשק למרצחים בד בבד עם הלחימה בהם, ולוחמים לא ישלחו עוד למבצעי ראווה.

למי שפתרון זה נראה הזוי, בדיוני או משעשע ותו לא, הרי שזו לא כוונת המשורר. ראינו איך הרעיון ההזוי והבדיוני של הריסת יישובים שלמים, פגיעה בזכויות האדם של תושביהם, וזריקתם למחנות פליטים התבצע בסדר מופתי. הוא הפך מציאותי לחלוטין, ובוצע גם בידי רבים מבני המחנה הכתום.

לכן, מן הראוי שכל מי שמקבל צו השתתפות במבצע הראווה הנוכחי או במבצעים ראוה אחרים, ידרוש שישלחו לשם את הכוחות המגרשים במקומו. מי שמדמיין שהלקח נלמד הפעם, שחרב הגירוש הוסרה ועוד כל מיני חלומות בהקיץ, ראוי לו שיזכור שגם לפני גירוש קטיף נורו טילים על גילה, היו פיגועים, רציחות ומבצעי ראווה, ואיש לא למד את הלקח.

הם לא לומדים את הלקח, כי הם יודעים שהאש תמשך. ולעיתים גם רוצים בכך, ומייצרים את האש בעצמם.

לצערי, אם לא נלמד אנחנו את הלקח, בקרוב נשמע על כך שאין פתרון צבאי למצב, אלא רק פתרון מדיני. בשיחות גלויות או חשאיות ייווצר שקט זמני בעזה, ולאחר יבוא חלילה הגירוש ליישובי יהודה ושומרון שרק יגביר את המוות הנורא והמיותר, את מצגות ומלחמות השווא, וכו'.

הסוד הוא שביכולתנו להפוך את הקערה על פיה.



אם נפסיק להיות ברווזי מלחמות השווא של המערכת, נפנים שעלינו להחליף את השלטון, ולא נסמוך עוד על בובות המריונטה של אדוני הארץ, משמאל או מימין, קרוב לוודאי שהמציאות תשתנה

אם נפסיק להיות ברווזי מלחמות השווא של המערכת, נפנים שעלינו להחליף את השלטון, ולא נסמוך עוד על בובות המריונטה של אדוני הארץ, משמאל או מימין, קרוב לוודאי שהמציאות תשתנה.

השמאל וסרבניו שינו את ספר הפקודות הצה"לי, והפכו את חזיון התעתועים ההזוי של הגירוש למציאותי.



ולמי שדואג בקשר ללחימה בעזה שחייבת להתבצע: אל חשש. הדרישה שהכוחות המגרשים יהיו את הכוח הלוחם, מייצרת אלפי לוחמים שביכולתם לבצע את המשימה. לאחר שהם הראו נחישות ורגישות במילוי כל פקודה וגבורה עילאית בביצוע הגירוש ובעמונה, עזה קטנה עליהם.

וכאשר המצב ישתנה והמלחמות לא יהיו עוד מלחמות ראווה, נצא בראש הגדוד.