פורסם בעיתון שערבים הגרים בחיפה משפצים את קברו של הרוצח עז א-דין אל-קסאם וזאת במסגרת אירועי "יום הנכבה", וזאת מכיוון "שמדובר בסמל של המאבק הפלשתיני בכובש".



ישנם ערבים רבים בעלי אזרחות ישראלית הרואים בהקמת מדינת ישראל אסון, ויום העצמאות שלנו הוא עבורם "יום הנכבה". ערבים אלה מקבלים בארץ זכויות שאין לערבים באף מדינה ערבים אחרת

בשנות העשרים של המאה ה-20 החלו להתארגן קבוצות של רוצחים ערבים ששמו להן מטרה לפגוע ביהודים ובבריטים כאחד. אחת הקבוצות המפורסמות הייתה בראשותו של עז א-דין אל-קאסם שנולד בסוריה, ולאחר שנידון ב-1922 למוות באשמת השתתפותו במרד העלווים נגד הצרפתים ברח לחיפה והצטרף ל"אגודת הצעירים המוסלמים".

אחר כך הוא ייסד אגודה בשם הקסאמים. בתחילת שנות השלושים ביצעו חברי אגודה זו שורה של פעולות אלימות: רצחו יהודים, שרפו שדות, וחיבלו במסילות הברזל. המשטרה הבריטית הצליחה לעלות על עקבותיהם, הקיפה את אנשי הכנופיה, ודרשו מהם להיכנע. אולם, אל-קאסם סירב. החל קרב, ומחילופי היריות נהרג אל קסאם. מאז הפך אל-קסאם לסמל של לוחם להקמת מדינה ערבית במקומה של מדינת ישראל.

ישנם ערבים רבים בעלי אזרחות ישראלית הרואים בהקמת מדינת ישראל אסון, ויום העצמאות שלנו הוא עבורם "יום הנכבה". ערבים אלה מקבלים בארץ זכויות שאין לערבים באף מדינה ערבים אחרת. לרובם יש רמת חיים שאין לערבים באף ארץ ערבית שכנה, ובכל זאת הם פועלים בכל דרך חוקית ולא חוקית נגד המדינה: הם אינם משרתים בשירות לאומי. הם מעלימים ממס הכנסה, לא משלמים לרשויות המקומיות, בונים עשרות אלפי בתים בניגוד לחוק, גונבים ועוזרים לגנבי מכוניות, מלינים שוהים בלתי חוקיים, מסיעים מחבלים למחוז חפציהם, וסוחרים בנשק ובסמים. כל ארץ דמוקרטית אחרת הייתה מחזירה אותם למולדתם ההיסטורית – ערב הסעודית.

הם מדברים על "המאבק הפלשתיני בכובש". אין לערבים שמקורם בחצי האי ערב כל קשר לפלישתים (שהיו יורדי ים אדומי שיער שהגיעו לחופי ישראל מאירופה ונעלמו מאזורנו כ-1600 שנה לפני הולדת מוחמד),  לא גנטי, לא דתי, לא תרבותי, לא היסטורי ולא גיאוגרפי. הערבים אינם פלישתים. באותה מידה היו יכולים הרומים לקרוא לישראל פרובינציה שוויצריה. האם זה היה הופך את הערבים החיים בארץ לשוויצרים?





כל תיעוד היסטורי, כל מפה היסטורית, כל היסטוריון מקובל על ידי האקדמיה הבינלאומית אינו יכול להראות לנו איפה פלסטין? מתי הייתה אי פעם בהיסטוריה האנושית מדינה או ארץ שנקראה פלסטין?

כל תיעוד היסטורי, כל מפה היסטורית, כל היסטוריון מקובל על ידי האקדמיה הבינלאומית אינו יכול להראות לנו איפה פלסטין? מתי הייתה אי פעם בהיסטוריה האנושית מדינה או ארץ שנקראה פלסטין? מתי היה אי פעם בהיסטוריה האנושית "עם" שקראו לו העם הפלסטיני? אי אפשר למצוא אף לא פרט אחד בשום מקום בעולם, כולל לא אצל חוקרים מוסלמים וערבים (כולל הקוראן שבו ארץ ישראל נקראת  'ארץ ישראל, ארצו של עם ישראל') שיאשש את טיעוני הערבים.



בואו נסכם שאם תמצאו כל תיעוד שהוא (שאינו חלק מהתעמולה הפלסטינית המשנה עובדות היסטוריות בדיעבד) - להיותכם וקיומכם בארץ ישראל - כבר יש לנו משהו להתחיל ממנו אתם צבר מקרי של פלגים ופלנגות מרחבי העולם המוסלמי, השונאים זה את זה כמעט ... כמעט כמו שאתם שונאים אותנו.

ובאשר לכובש, ארץ ישראל היא ארצו של העם היהודי. מקור השם יהודי הוא בחבל יהודה. בכל חפירה ארכיאולוגית נמצאים ממצאים לחיים יהודים מהגולן, ובכל השטח מהירדן ועד לים. ואילו אתם הערבים, מקור שמכם הוא ערב הסעודית. משם פלשתם עד לסין במזרח ועד לארה"ב במערב, מפינלנד בצפון ועד ניו זילנד בדרום, כאשר מטרתכם להשליט את האיסלם בכוח ("דין מוחמד בסיף") והג'יאד והנישואין לארבע נשים וריבוי הילדים. כך שכל אחד רואה מיד מיהו הכובש.

אתם מנצלים את חולשת השלטון וטיפשותו, אבל הסבלנות של הרוב תפקע ואז תאלצו לברוח מכאן כמו אותם ערבים שברחו מארצנו בשנת 1948.

זכרו "לא לעולם אולמרט".