ואז הגיע למשרד המשפטים פרופ' דניאל פרידמן. לכל הקודמים שניסו לשנות משהו בסמכויות בית המשפט העליון, כנופית שלטון החוק דאגה לארגן תיק: ליעקב נאמן אורגנה אשמה של עדות שקר, לחיים רמון אורגנה אשמת הנשיקה. וכך כולם הועפו, ובמקומם הגיעו מלחכי פנכה שעשו כל מה שכנופית שלטון החוק רצתה.



אבל מה עם פרידמן, איך אפשר להעיף אותו ?! זה כבר יהיה שקוף מדי אם גם לפרידמן יארגנו תיק. פרידמן בעצמו הודיע שעוד מעט מארגנים לו תיק, ואם אכן היה מאורגן לפרידמן תיק התרגיל היה שקוף מדי

אבל מה עם פרידמן, איך אפשר להעיף אותו?! זה כבר יהיה שקוף מדי אם גם לפרידמן יארגנו תיק. פרידמן בעצמו הודיע שעוד מעט מארגנים לו תיק, ואם אכן היה מאורגן לפרידמן תיק התרגיל היה שקוף מדי. אבל כנופיית שלטון החוק אינה מורכבת מחבורת אידיוטים גמורים. ואם קשה מאוד להעיף את פרידמן ישירות לפני שיעשה נזקים גדולים מדי, אפשר להעיף את מי שהביא את פרידמן וכך ילך גם פרידמן הביתה. אם אולמרט ילך הביתה, גם פרידמן יאלץ למצוא תעסוקה במקום אחר.

מוריס טלנסקי לא הגיע לישראל פתאום. הוא מגיע כל הזמן. הילדים שלו גרים בישראל, וזה לא החג הראשון או השמחה המשפחתית הראשונה שהוא מגיע לישראל. לחשוב שפתאום מישהו מצא את המעטפות שטלנסקי נתן לאולמרט לפני שנים רבות דווקא עכשיו באופן מקרי, זה די נאיבי. מישהו מאוד רוצה שאולמרט ילך הביתה, וכנופיית שלטון החוק דאגה לנפח את סיפור המעטפות כדי שאולמרט יתפטר.

באופן מפתיע אף שופט עליון מעולם לא הואשם באיזה "רישום כוזב במסמכי תאגיד" או כל עבירה אחרת. בבית המשפט העליון כולם מלאכים צדיקים. תיקים יש רק לפוליטיקאים. כנראה בבית המשפט העליון יושבים בני גזע עליון שאינו נופל לעולם בשום עבירה או חטא. כמובן שהפוליטיקאים שנופלים לעצת ייצרם הרע הם גם כאלה שהשקפת עולמם שונה מהשקפת עולמה של כנופיית שלטון החוק.



חברי משה פייגלין תהה באתר nrg מה גרם לאהוד ברק לאיים על אולמרט שיתפטר. ובכן, אהוד ברק יודע טוב מאוד מי באמת שולט במדינה הזאת, ואם כנופיית שלטון החוק רוצה שאולמרט ילך כדאי מאוד לעזור לה

חברי משה פייגלין תהה באתר nrg מה גרם לאהוד ברק לאיים על אולמרט שיתפטר. ובכן, אהוד ברק יודע טוב מאוד מי באמת שולט במדינה הזאת, ואם כנופיית שלטון החוק רוצה שאולמרט ילך כדאי מאוד לעזור לה. נכון, אהוד ברק לא יהפוך לראש ממשלה בעקבות נפילתו של אולמרט. אבל בשאלה לצד מי כדאי להיות בצד של כנופיית שלטון החוק או בצד שנגדה, אהוד ברק עשה את הבחירה המתבקשת מבחינתו.

הממשלה הזו תלך הביתה כי השליטים האמיתיים במדינה רוצים שהממשלה תלך. האיש היחיד שכדאי יהיה לזכור מהממשלה הגרועה הזו הוא פרופ' דניאל פרידמן. האיש שהצליח להגיע הכי רחוק במלחמה נגד כנופיית שלטון החוק. הכי הכי רחוק, אבל גם הוא לא היה יכול להם בסופו של דבר.