מהיכן בא לו לשטן הרעיון להשמיד ולהרוס באמצעות טרקטור?

מי שראה את הטרקטורים הופכים ורומסים בתים בגוש קטיף, יבין מהיכן מגיע רעיון כזה.



עד חורבן הגוש חשבתי שטרקטור בשטח הוא סימן שבונים את ארץ ישראל. כששבתי לביתי, לאחר שהות של מספר שבועות באוהל בכפר דרום, הבטתי על ביתי היצוק בטון, מצופה באבן ירושלמית, וחשבתי כמה קל למחוק אותו בכף של טרקטור

עד חורבן הגוש חשבתי שטרקטור בשטח הוא סימן שבונים את ארץ ישראל.  כששבתי לביתי, לאחר שהות של מספר שבועות באוהל בכפר דרום, הבטתי על ביתי היצוק בטון, מצופה באבן ירושלמית, וחשבתי כמה קל למחוק אותו בכף של טרקטור. ושלא יאמרו יפי הנפש: אוי אי אפשר להשוות הרס בתים להרג בני אדם. נכון, אי אפשר.



אך כפי שבניית בית בארץ ישראל אינה דומה לבניית בית בחוץ לארץ, כך הרס בית בישראל אינו דומה להרס בית בחוץ לארץ. ומי שנותן פקודה להרוס את ארץ ישראל, גורם להרס עם ישראל. ואי אפשר להפריד! הרס של ישוב וחיים בארץ ישראל באמצעות טרקטורים מוביל להרג אנשים בטרקטורים.

השלטון הנוכחי מספק לאויב נשק בפועל ובכוח, ועוזר לו לממש את מטרתו להשמידנו.



המחזיקים בשלטון הנוכחי אינם מבינים מה ערכה של הארץ, ואינם יודעים לעשות את ההבחנה ולהגדיר את האויב האמיתי הלוחם נגד העם ונגד הארץ.



לפני כשלוש שנים הוגדרו ילדינו שהפגינו נגד הגירוש, אויב המסכן את העם. זו הסיבה שבפרקליטות הוחלט לנקוט נגדם ביד קשה במיוחד ללא כל פרופורציה לתקדימים דומים, ועל פי

אני גאה להיות שייכת לציבור ממנו יצאו הגיבורים שהרגו את המחבלים שביצעו את שני הפיגועים האחרונים בירושלים. הם אינם חריגים. יש לנו ילדים רבים עם עוצמות וכוחות כאלו

הוראה זו פעלו בתי המשפט והמשטרה. אותם הילדים הבינו מה שלא מבינים המחזיקים בשלטון שאין הבדל בין הרס הארץ להרס העם. הם ראו עצמם כנלחמים להגנת העם, ולכן היו מוכנים למסור את נפשם ועתידם.

אותם ילדים לא נקטו באלימות בהפגנות ובגירוש. הם הגיעו בידיים ריקות, אך גיבורים אלו היו יכולים, אם רצו, לנצח גם בידיים ריקות כפי שהוכיח אתמול אחד מהם. אך הם יודעים לעשות את ההבחנה מיהו האויב האמיתי ומה צריך לעשות איתו. המסרים שנוער זה קיבל הם ברורים, למרות שלא מעטים השמיצו אותנו ההורים וביקרו את החינוך שאנו נותנים לילדינו.

אני גאה להיות שייכת לציבור ממנו יצאו הגיבורים שהרגו את המחבלים שביצעו את שני הפיגועים האחרונים בירושלים. הם אינם חריגים. יש לנו ילדים רבים עם עוצמות וכוחות כאלו. את חלקם חסם הקב"ן כשהגיעו להתגייס לצבא, חלקם נחסמו בשלבים מאוחרים יותר בצבא, אך חלקם לא ויתרו ונלחמו על זכותם וחובתם להגן על העם והארץ כפי שעשה הגיבור מאתמול, וחלקם ממיתים עצמם באוהלה של תורה. ילדים אלו מצליחים כי אינם מבולבלים.





לעומת זאת, האויב יודע היטב במי הוא נלחם. הוא מבין את שורש המחלוקת. הוא מזהה שהבעיה היא ירושלים, הבעיה היא ב"מרכז הרב", הבעיה היא בבית המדרש

את השוטרים היס"מניקים הצליחו לבלבל. מבחינתם כל מפגין ימני הוא אויב, ומתנהגים אליו בהתאם. וכשהם נתקלים באויב האמיתי, הם אינם מסוגלים להגיב ולחסלו.

לעומת זאת, האויב יודע היטב במי הוא נלחם. הוא מבין את שורש המחלוקת. הוא מזהה שהבעיה היא ירושלים, הבעיה היא ב"מרכז הרב", הבעיה היא בבית המדרש.

אולי ממנו ישכילו וילמדו.