זהו סתם יום של חול, אפילו הכרוניקה של הטרור איננה באה לידי ביטויה בדם הנשפך באדמת ארצנו; יום של שגרה בדרום: פה ירי צלפים בניר עם וכפר עזה, פצמ"ר על שדרות, קאסם של גדודי אל אקצה בכרם שלום. זה שנים ארוכות חיים אנו את הטרור הרצחני הזה. בקרוב ימלאו לו 15שנים. אם האמריקנים סופרים כמשל ולדראון עולם את 9/11, מי מהיהודים הנרדפים עד צוואר במולדתם הדוויה יזכור את ה-13 בספטמבר 93'? זה היום הארור ההוא בו מנהיגות ישראלית כושלת, מובסת ואילוזיונרית, בראשות יצחק רבין המנוח ושמעון פרס - נכנעה לטרור הערבי הפלשתינאי, מסרה לו טריטוריה שהתחייבה בשבועה לשמור לה אמונים, לקיים בה את בטחון בני עמה היהודים החיים עליה, לא רק עבור אלה החיים היום, אלא לקיים את שבועת אלה שנכספו אליה בעבר ולא זכו לחיות בה, ועבור אלה שעתידים יהיו לחיות עליה בדורות הבאים, עד עולם.





הם הבטיחו שלום. הם הבטיחו "להפוך אויב לאוהב", אבל הביאו עלינו, מוות, שכול, יתמות וייסורים. שלום לא בא על ישראל כי שמעון פרס ויצחק רבין חתמו חוזה מוות את שאול

הם הבטיחו שלום. הם הבטיחו "להפוך אויב לאוהב", אבל הביאו עלינו, מוות, שכול, יתמות וייסורים. שלום לא בא על ישראל כי שמעון פרס ויצחק רבין חתמו חוזה מוות את שאול ועם צורר, הסכם דמים. 15 שנים חלפו ונהרות הדם והדמעות זורמים בנתיבי חיינו. בראשונה עוד ספרנו את המתים. אחד לאחד, חיילים צעירים, אזרחים תמימי דרך, תינוקות, אמהות על בנים וזקנים על נכדיהם. והרשימה ארוכה ארוכה, פנים מחייכות של נערות בדמי נעוריהן, מבוגרים חרושי קמטים, פעוטות שנרצחו ברובים שנתנו על ידי הנהגה עוכרת נשמת עמהּ. ובאת אל הכתלים והכבישים, כדברי המשורר הלאומי בפואמה על עיר ההריגה, ומששת את כתמי הדם, ובאת אל הגופות המעונות שנרצחו במיתות משונות וברצח מתאבדים, ושאלת את מנהיגיה של האומה העומדת בוכיה ושואלת: עד מתי יישפך הדם, ועד אנה נגיע עמכם, מנהיגי ישראל? אתם, שדמעה של ילד יהודי קטן שנרצח בידי השטן הערבי לא מזיזה לכם, לנשיאכם, לראש ממשלתכם, לשר הביטחון שלכם וליתר אלה שתומכים בממשלת הקלון, החרפה והביזיון המובילה אותנו עד כיליון.

וזו סטטיסטיקת המוות של משטר מדינת ישראל בראשות מפלגת קדימה, העבודה ותומכיהם באשר הם:



בין 13 בספטמבר 93' ועד ספטמבר 00' נרצחו באשמתכם הישירה ובגין הסכם המוות עם ערפאת ומרעיו 256 יהודים.

מספטמבר 2000 ועד יולי 2008, לא כולל הרוגי מלחמת לבנון השנייה, 1,168 יהודים.



פעם אמרנו לאנשים ההזויים והציניים הללו, 'אל תתנו למרצחים רובים'. היום אני אומר לכל אחד ואחד מכם: אל תתנו למושחתים הללו פתקים בבחירות הבאות עלינו בקרוב!

במלחמת לבנון השנייה נהרגו 119 חיילים ואזרחים.



בסה"כ גרמו "אדריכלי אוסלו" באשר הם ממפלגות העבודה, מרץ, בוגדי צומת מצדדי הסכם אוסלו ב', אנשי קדימה בראשות שרון ואולמרט, אהוד ברק, ש"ס ואחרים בתמיכת הח"כים הערביים - ל- 1543 נרצחים נכון לטבח הבולדוזר בירושלים.



פעם אמרנו לאנשים ההזויים והציניים הללו, 'אל תתנו למרצחים רובים'. היום אני אומר לכל אחד ואחד מכם: אל תתנו למושחתים הללו פתקים בבחירות הבאות עלינו בקרוב! הפילו את ממשלת הזדון, זו שברגעים אלה, מוסרת מרצחים חיים וצוחקים תמורת גופות חיילים, זו עתידה למסור עמדות מגן בהר דב ובחוות שבעה לחיזבאללה, זו  מתכוונת למסור את ירושלים, וכל יהודה ושמורון למרצחי אבו מאזן והחמאס. שימו קץ לשלטונם, הצילו את נפשותיכם, את המדינה, למען הילדים שלכם, למען נכדיכם, בשם השם הקדוש - הפילו את ממשלת אולמרט!