בעיתונות האנטישמית הישראלית הכוללת לפחות שני יומונים, ערוצי מרקע, רדיו ממלכתי ועוד מרעין-בישין יוצאים איומים חדשים ובעקבותיהם אולטימאטום. כוננו מדינה ערבית בארץ ישראל עד סוף שנת 2008, ואם לאו ייטשו הערבים את רעיון שתי המדינות וידרשו מדינה דו-לאומית. כאשר תהיה כאן מדינה דו לאומית שארבעים אחוז מתושביה ערבים, אנה אנו באים?



אכן חומר למחשבה. לו לא ידעתי אחרת, הייתי חושב שיש כאן מדינה יהודית. העובדות הן שהמדינה הדו-לאומית כבר קיימת מזה 21 שנה

אכן חומר למחשבה. לו לא ידעתי אחרת, הייתי חושב שיש כאן מדינה יהודית. העובדות הן שהמדינה הדו-לאומית כבר קיימת מזה 21 שנה. למעשה, מזה 21 שנה שמדינת ישראל לא רק שאיננה מדינה יהודית אלא היא מדינת כל אזרחיה עם קיפוח מובנה לאזרח היהודי.

בשנת 1987 עם פרוץ הפרעות הערביות התהפכה הקערה הציונית, ובמקומה נכפתה על ישראל המדינה הדו לאומית עם העדפה לערבים. הראייה, הפסקת הקמת ההתיישבות היהודית בלב הארץ מחד, ועידוד תפיסות הקרקעות בידי הערבים בכל הארץ מאידך.

בעשור של שנות השמונים, כאשר התברר ששלטון הסוציאליזם הסתיים, פנתה התנועה הסוציאליסטית לבניית חלופה שלטונית כזו שאיננה נבחרת, שעל דגלה חרותה מדינת כל תושביה. המהפכה החוקתית-שיפוטית-אקדמית-תקשורתית שבראשה אהרון ברק ומאחריו יוצאי "ברית שלום" של האוניברסיטה העברית הפכה את המדינה היהודית למדינת כל עויניה, כל מרצחיה, כל מציתי-יערותיה, כל שופכי שפכיה. לערבים ניתנו כל הזכויות: מענקים, קצבאות, בריאות חינם, שחרור ממיסוי, מים חינם, שחרור מאכיפת החוק, שחרור מחובת השירות, סבסוד לימודים. ליהודים כל החובות (מיסוי דרקוני, תשלום מלא עבור כל שירות, מיסוי עבור מערכת הבריאות, שירות צבאי) .

לערבי ניתן רישיון לרצוח, ומן היהודי ניטל הרישיון להתגונן. הראייה, עם כל חטיפה ועם כל מחווה משוחררים הרוצחים בידיעה ברורה שבעתיד הקרוב ימשיכו לרצוח. רוצחים בסדר גודל של רצח-עם זוכים לכבוד מלכים לפני ואחרי שחרורם, והתקשורת מזהה תמיד את הרוצח היעיל ביותר, הרצחני ביותר, כ"פרטנר" לשלום. אכן, שלום המוות ושלוות הנרצחים.





לערבי ניתנה הרשות לשסות את מערכת המשפט ביהודים. ליהודי אין מערכת משפט שתגן עליו, אלא להיפך: מערכת המשפט תפסוק נגדו באופן "מידתי" בוטה שהרי לכך נערכה המהפכה החוקתית, ראה ועדת אור

לערבי ניתנה הרשות לשסות את מערכת המשפט ביהודים. ליהודי אין מערכת משפט שתגן עליו, אלא להיפך: מערכת המשפט תפסוק נגדו באופן "מידתי" בוטה שהרי לכך נערכה המהפכה החוקתית, ראה ועדת אור. לערבי הזכות המלאה לירות ביהודי בפצצות, מרגמות, רקטות, טילים. ליהודי ניתנה הזכות לבנות מיגון, אבל רק כאשר כל דרישות הערבים למימון כל צרכיהם מולאו.

בסיכום אפליה ברורה לטובת הערבים במדינת כל אזרחיה.



הגיע העת לכונן את המדינה היהודית שבה תהיה העדפה מתקנת ליהודים. הרי אם במדינת כל אזרחיה חפצנו, אפשר להגר לכל מיני מדינות מוצלחות, כמו: ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה, הולנד, ניו-זילנד. כולן יקבלו את העילית היהודית בשמחה ויקדירו פניהן להגירה של הזיבורית הערבית. בכולן מערכת המשפט כבר הוכיחה שתגן על היהודי יותר מאשר מערכת המשפט הישראלית. ללא העדפה מתקנת ליהודים במדינת היהודים, מי צריך את מדינת היהודים?

אנו קוראים לכנסת להתכנס עד סוף שנת 2008 ולהכריז על כינונה של מדינת היהודים בארץ ישראל.