במצב גרוע כמו היום, בזמן שרדיוס ההפגזות מעזה כמעט מגיע לאשדוד וקרית גת – מדינת ישראל צריכה להתעשת ולהשיב מלחמה שערה! לא מאוחר מידי לחזק את כח הרתעתינו ע"י הריגת כל המחבלים ומסתיריהם. אם נשיב לעצמינו את רוח הלחימה הגדולה של מדינת ישראל כמו שהיתה בעבר, אם נלחם ללא עכבות מערביות נוצריות (שלמרבה הפלא אצל הנוצרים זה אף פעם לא בא לידי ביטוי) – בעזרת ה' ננצח!



השלב הבא אחר תפיסת השטח בפועל הוא הקמת יישוב אזרחי. ניצחון אמיתי לא יהיה עד שהמקום הכבוש יהפוך לישוב אזרחי החי בשקט ושלווה. ללא נוכחות אזרחית רציפה – לא יהיה כח מוסרי לצה"ל להמשיך ולהגן בעתיד על אותו איזור.



תורת הלחימה שלימדונו בצה"ל שילב כוחות מהאויר, ארטילריה, שריון וחיל רגלים לפי הסדר הזה. יש הגיון רב בתורה הזאת, שהרי הפצצות מהאויר זה מצויין אך אין ספק שללא כניסה של חיל רגלים לא יהיה ניצחון. רק נוכחות אנושית על האדמה מראה למי באמת שייכת אותה אדמה.



השלב הבא אחר תפיסת השטח בפועל הוא הקמת יישוב אזרחי. ניצחון אמיתי לא יהיה עד שהמקום הכבוש יהפוך לישוב אזרחי החי בשקט ושלווה. ללא נוכחות אזרחית רציפה – לא יהיה כח מוסרי לצה"ל להמשיך ולהגן בעתיד על אותו איזור.



וכאן טמונה הבעיה: מנהיגיה הנוכחיים של מדינת ישראל לא באמת רוצים לנצח. הם לא באמת רוצים את עזה על הראש שלהם, ובכלל לא שום מקום בארץ ישראל שבו יש התנגשויות עם ערבים. יש נתק מוחלט בין רוב אוכלוסיית יהודי מדינת ישראל שרוצים את ארץ ישראל מכח ירושת אבות, לבין כמה פוליטיקאים שתופרים לעצמם חליפה על חשבוננו. אנחנו רוצים מדינה ליהודים והם רוצים שררה וכסף.



במצב כזה אסור לנו לשתוק ולמלא את חובתינו הלאומית, כאילו מנהיג אמיתי מוביל אותנו למלחמה הזאת. במצב כזה אנחנו צריכים לקרוא בקול גדול - כולנו ביחד וכל אחד לחוד:

רוצים להלחם!

רוצים לכבוש!

רוצים ליישב מחדש!





חווינו את טעות הגירוש, חווינו את טעות מלחמת לבנון השניה. היינו בהלוויות. ראינו את הכאב. אנחנו מפיקים לקחים. לא ניתן לאותם עיוורים להוביל אותנו ללא אמירה מפורשת שמשמעותה בקשת סליחה על כל העבר וקבלה אמיתית לעתיד

במידה ורה"מ / שר הביטחון / הנשיא לא יכריזו בגלוי שפה יש מלחמת קיום, במידה והם לא יכריזו שאין ברירה אחרת אלא לתקן את טעות הגירוש ולחזור לשם על מנת להשאר –  לא נתגייס.



עכשיו זה הזמן לקחת אחריות לאומית ולבדוק היטב מי מוביל אותנו לעזה. לא ניתן להם להשתמש בנו כברווזי מטווחים למען השגת מטרותיהם הפוליטיות. חברים! התנאי הזה רק יחזק את מדינת ישראל, כיוון שמלחמה בלי מטרה מובילה להפסד יותר גדול מאשר אם לא התחילה (את הדוגמא לכך אתם זוכרים לבד..)

אין פה קריאה לסירוב. אין פה מיעוט שמתחנן שיפסיקו להרביץ לו ומסרב לשתף פעולה עם המכים. יש פה קריאת כיוון שרוב עם ישראל שותף בה, ורק בה נלך. ברור שחלק מהמלחמה תהיה נגד דעת הקהל העולמית שהיא אנטישמית, ולכן הכרזה על שינוי מגמה ביחסינו לארץ היהודים מוכרחת לבוא כדי לנצח.

חווינו את טעות הגירוש, חווינו את טעות מלחמת לבנון השניה. היינו בהלוויות. ראינו את הכאב. אנחנו מפיקים לקחים. לא ניתן לאותם עיוורים להוביל אותנו ללא אמירה מפורשת שמשמעותה בקשת סליחה על כל העבר וקבלה אמיתית לעתיד של אחריות ציבורית ולאומית פה בארץ ישראל.

בעז"ה ננצח!