רצ"ב מכתב ששלח ידידי עו"ד יצחק שויגר לעיתון הארץ. המכתב מדבר בעד עצמו. גם אני הייתי לפני שנים רבות מנוי על עיתון הארץ בגלל המוסף הכלכלי המשובח שלו ולכן הייתי זקוק לו לעבודתי עם יציאתו לאור של גלובס. היה זה יום מאושר בחיי כאשר כתבתי למר שוקן שיפסיק לשלוח לי את הזבל הזה.

ראוי להזכיר כי עיתון "הארץ" היה המפיץ הראשי בעולם של עלילת הדם נגד חיילי צה"ל אשר התבררה כשקר וכזב. הם רק שכחו לציין את השימוש שעושה צה"ל בדם ערבי לאפיית מצות.

בשעתו טבעתי את הסיסמא:
מי שאוהב את הארץ, אינו קורא את "הארץ"
מי רוצה לחיות בארץ, אינו מפרסם ב"הארץ".

הגיע העת שנתחיל להפעיל לחץ על גופים שמפרסמים בעיתון הארץ, להציף אותם בגל של מכתבים ומחאות ואולי אפילו לארגן חרם צרכנים נגד המפרסמים בעיתון אנטישמי זה. כל מי שמוכן להתנדב לפעילות בנושא מתבקש ליצור קשר במייל ולציין מס' טלפון.

מכתבו של עו"ד יצחק שויגר המודיע על ביטול המנוי שלו

לכבוד
מחלקת מנויים
עיתון הארץ

א.נ.   ביטול מנוי

הנני חוזר ומאשר את הודעתי הטלפונית ושיחתי עמכם מהיום בה ביקשתי לבטל את המנוי לעיתון ואת הסכמתכם לבטלו.

אני מנוי על עיתונכם קרוב לחמישים שנה.

אני שוקל זמן רב לבטל את המנוי בשל הבמה החופשית שאתם נותנים לשונאי ישראל.

עם כל הכבוד לפלורליזם הנאור, שכנראה להערכתכם הנכם נוהגים על פיו, שבשמו, אתם מתירים לאנשים כמו עמירה הס, גדעון לוי, בני ציפר ואולי גם אחרים, להשמיץ ולבטל כל דבר בעל ערך במדינה, ולתת יד לכל דעה המושמעת על ידי הקשים באויבינו, ישנם דברים שאינם מתקבלים על הדעת.

הבוקר הוגדשה הסאה עם מאמר השטנה של בני ציפר "שמחת בית התועבה" שפרסם הבוקר. מותר וצריך שתהיה ביקורת גם על יום מקודש כיום העצמאות אולם לכנות אותו כשמחת בית התועבה כמשקל נגד לשמחת בית השואבה היתה בשבילי קו אדום שנחצה. אפשר גם לתת כותרת אחרת למשל "הרהורים על יום העצמאות" ולנסח אחרת.

אני מקווה שרבים נוספים יפסיקו לתמוך בכם על ידי ביטול המנוי ובכך אולי נחליש לפחות את אויבינו מבית.

אני אעביר את המכתב והידיעה לידידי על מנת שיצטרפו אלי - אם אמנם הם מנויים שלכם על מנת שיפעלו כמוני.

בכבוד רב

יצחק שויגר, עו"ד

צילום של המכתב המקורי: