ממשלת ביבי גרועה יותר ממשלת אולמרט
ממשלת ביבי גרועה יותר ממשלת אולמרט

הימין ניצח בבחירות האחרונות וזכה לרוב גדול ובלתי מעורער. את העובדה הזו כולם יודעים אבל המציאות היא ששום דבר לא השתנה ואם השתנה זה רק לרעה .

כאשר ביבי קיבל החלטה אסטרטגית להכניס את ברק לממשלתו ולתת לידיו את תיק הבטחון בעצם הוא החליט שמדיניותו בתחום ההתיישבות ביו"ש תעמוד תחת עינו הבוחנת של ברק .יותר מזה כל מהלך התיישבותי קטן כגדול יצטרך את אישורו וחתימתו של שר

כאשר ביבי קיבל החלטה אסטרטגית להכניס את ברק לממשלתו ולתת לידיו את תיק הבטחון בעצם הוא החליט שמדיניותו בתחום ההתיישבות ביו"ש תעמוד תחת עינו הבוחנת של ברק

הבטחון המשמש כרבון על שטחי יהודה ושומרון .

במקביל העניק נתניהו את משרד החקלאות לשלום שמחון ממפלגת העבודה ויחד עם זה הוא נתן לו את השליטה על החטיבה להתיישבות. במחי כף הוא קבע שגם בנושא הקרקעות ביו"ש השליטה תהיה בידי השמאל הקיצוני .

שני המשרדים הללו החקלאות והבטחון הם המשרדים שעליהם מפעל ההתיישבות עומד וכאשר הם ניתנים במתנה לידי השמאל אז נקבעת עובדה שההתיישבות ביו"ש תוקפא.

ברק תחת ממשלת ביבי מרשה לעצמו לעשות פעולות שלא העז לבצע בימי ממשלת אולמרט. אנו עדים לפינוי מבנים כמעט מדי שבוע בשבוע ברחבי יו"ש. הצבא מפעיל כוחות מיוחדים שתפקידם היחידי הוא לבצע הריסות של מבנים יהודים ביהודה בשומרון. אין זה משנה להם אם זה גורם להבערת השטח ולפגיעה באימון שבין הצבא להתיישבות. הכל כשר ובלבד שממשלת ארה"ב תהיה מרוצה.

עוזר השר לענייני התיישבות נכנס לכל פרט ופרט בבנייה ביו"ש לא רק בבנייה הפרטית אלא גם בבנייה של מוסדות חינוך הוא בעצם משמש כעוזר השר לביצוע תוכנית ההקפאה של ההתיישבות. העוזר גם אינו מהסס לתת הוראות "נכונות" לגורמים השונים בחטיבה להתיישבות ובמינהל האזרחי על מנת שיבינו כראוי מהו "רוח המפקד".



שרי וח"כי הימין, כולל שרי הליכוד, צריכים להתעשת ולקום כאיש אחד ולדרוש מראש הממשלה לקחת את הסמכויות בענייני יו"ש ממשרדי החקלאות והבטחון לידיו הוא

המינהל האזרחי מונע אישורים של תבעות בישובים ותיקים בני שלושים שנה ויותר כמו גם במאחזים בני חמש שנים כל זאת תחת האיצטלה של "פרוצדורות" שלא הסתיימו ואישורים שלא התקבלו. כאשר לכולם ברור שמטרת המשחק היא לגרום להקפאת ההתיישבות בפועל בכל חלקי יהודה ושמרון.

כבר עכשיו הולך ומתברר שהימין הישראלי שוב הוכיח שאומנם יש לו רוב מוחלט בצבור למדיניות עליו הוא נבחר אבל אין לו את "האומץ" ואת ההחלטיות לבצע את אותה מדיניות ולאט לאט השמאל הופך את תבוסתו הפוליטית לנצחון בדרך המדינית.

שרי וח"כי הימין, כולל שרי הליכוד, צריכים להתעשת ולקום כאיש אחד ולדרוש מראש הממשלה לקחת את הסמכויות בענייני יו"ש ממשרדי החקלאות והבטחון לידיו הוא. אם הדבר הזה לא יתבצע כל השרים והח"כים הללו יהיו שותפים פסיבים וגם אקטיבים להקפאת ההתיישבות.