ימין לא אמין
ימין לא אמין

האם עדיין עומדת לפני מדינת ישראל מטרה כלשהי, או שהחלום ההולך ומתהווה צעד אחר צעד, הוא אך ורק הקמת מדינה נוספת לערבים וקריעת הארץ פיסה אחר פיסה , תוך תחנון לפני האויב שכבר יתרצה ויטול ממנה ככל שירצה ?

המטרה שאיחדה אותנו בעבר כחברה להקים בית לאומי לעם היהודי, זה מכבר איננה, ונדמה שלחברה הישראלית היום אין כל תכלית המשותפת לכל מרכיביה.

ב-1967 חשנו שהמטרה הושגה. עם חופשי בארצנו עם ירושלים בירתנו, אך בשנים שחלפו מאז, לא קם מנהיג שיכול להציב מטרה חדשה לעם ולמדינה ובאין חזון, החברה מתפוררת. היום מורכבת החברה מקבוצות קבוצות כאשר לכל אחת מטרה משל עצמה והדבר גורם להשמדה

ב-1967 חשנו שהמטרה הושגה. עם חופשי בארצנו עם ירושלים בירתנו, אך בשנים שחלפו מאז, לא קם מנהיג שיכול להציב מטרה חדשה לעם ולמדינה ובאין חזון, החברה מתפוררת

פנימית.

רק המתנחלים שמרו על המטרה האמיתית של ישוב הארץ, מטרה שחדלה להיות משותפת לכל העם ולא זו בלבד אלא שגופים מסוימים הצליחו ברבות השנים להפוך אותה לדבר שלילי והזוי ואת המתנחלים לבודד כאויב הצבור.

מי שבעיקר נצחה על המלאכה זו הרשות הרביעית שלא נחזתה ע"י הפילוסוף הצרפתי שרל מונטסקייה שהגה את רעיון הפרדת הרשויות. בעשורים האחרונים העפילה התקשורת מעל לשלוש הרשויות ועיקר תפקידה הוא יצירת דעת קהל. אי לכך נוצרה כאן דיקטטורה של המדיה שהשתלטה על חיינו והפכה למכריעה יותר מכל בתי המשפט. כי במדינה נטולת ערכים ומטרות אלה חוקי המשחק, התקשורת מרוממת או משפילה, מאתרגת או מעיפה. הכל בידיה ומכיוון שכולם משתוקקים לליטוף מהתקשורת, היא מצליחה לשבור את כולם, אחד לאחד, אפילו את ראשי הממשלה מהימין עם נטיות הלב הלאומיות, עם הפעילויות הבלתי נלאות בעברם למען ארץ ישראל, עם ההצהרות המחזקות את בניין הארץ, לפתע פתאום הם הופכים את עורם, והבוחר מבין שהוא שוב הונה על ידם, הם גנבו את המנדט שנתן להם, כדי לעשות את רצון התקשורת האנטי יהודית, אנטי ציונית, אנטי לאומית.

היום לצערנו בנימין נתניהו חג באותו מסלול. מי שקרא בספרו "מקום תחת השמש" שואל את עצמו, מי כתב את זה? הייתכן שנכתב על ידו, או בידי סופר צללים? איך יתכן שהוא יעשה את מה שמנוגד למשנתו האידיאולוגית כפי שהיא משתקפת בספר? לאחר שנבחר הוא התראיין ב"הארץ" כפי שעשה שרון לפניו ובישר שילך לנסיגות ושאין מפירים הסכמים, הוא שמתיימר להיות דמוקרט מושלם הדיח בצעד אנטי דמוקרטי את משה פייגלין, מחשש שיניח קשיים בדרכו החדשה.

ההחלטה האווילית בדבר הקפאת הבנייה בהתנחלויות למשך עשרה חודשים כל כך חסרת היגיון, שפרט לשמחה לאיד מצד אנשי השמאל וחניקת ההתיישבות, לא יהיה בה כמובן כל תועלת. תומכיו נכספו לשמוע על הרחבה וסיוע והנה גם הוא כקודמיו מועל בהתחייבות לבוחרים. מסתבר שהוא נהנה להיות בנימין נתניהו ולא ביבי, משפחתו כבר איננה מטרה לחיצי הארס של העיתונאים, פתאום מכל קיני הצרעות של התקשורת הכתובה והאלקטרונית עולות מילות כמעט של חיבה. חבל שבעשר השנים בהן ישב ותיכנן את שובו לראשות הממשלה, לא עלה בראשו רעיון אחר מלבד כניעה. כאשר אמר בוגי יעלון את האמת על שלום עכשיו שהם וירוס (וזו

מי שקרא בספרו "מקום תחת השמש" שואל את עצמו, מי כתב את זה? הייתכן שנכתב על ידו, או בידי סופר צללים? איך יתכן שהוא יעשה את מה שמנוגד למשנתו האידיאולוגית כפי שהיא משתקפת בספר?

לדידם מחמאה מופלגת) הוא ננזף ע"י נתניהו. והנה כעת הוא בקונצנזוס, מלוטף ומחובק, וכבר רמת הגולן עולה שוב, אולי בסוף אפילו הרזי ברקאים למיניהם והגבי גזיתים, יצביעו בשבילו.

נתניהו הוא המשך לשרון שהמיט עלינו את אסון עזה והקים מדינת חמאס, הרס את הגוש כולו וגרם לגירושם של אלפי יהודים שנותרו חסרי בית. בונה ההתנחלויות הגדול הפך להורס הגדול, והכל כדי שהתקשורת תשפיע על היועץ המשפטי ועל בית המשפט להעלים עין מהשחיתויות שדבקו בו ובבניו ותאתרג אותו בתוך קופסת זהב.

מעשיו של שרון הם בכייה לדורות, איך ניתן היה להעלות על הדעת את התנהלותו לאחר ההצהרה הידועה, דין נצרים כדין ת"א? שוב גניבת דעת, רמאות ורמיסת החוק ברגל גסה, לאחר שעשה הכל כדי ליצור רוב מלאכותי בהצבעות, לאחר שפיטר שני שרים, דחה מלפניו את הצבעת מרכז הליכוד וחברי הליכוד וזאת לאחר שהתחייב לקבל את ההכרעה. וכך אריק שרון השנוא הפך ליקיר הארץ.

לפניו היה כידוע מנחם בגין אבי זרע הפורענות. מיד לאחר מלחמת ששת הימים הצביע בממשלה בעד החלטה למסור את המרחבים ששחררנו  (פרט לירושלים) תמורת שלום.

בסיני בכל מקום שנגענו פרצו מעיינות נפט, ימת ברדוויל העניקה כמויות עצומות של דגה, הדיונות בפתחת רפיח הניבו יבולים חקלאיים אדירים, מצבורי אורניום גדולים התגלו, בעציון ובשארם הוקמו בסיס אוירי ובסיס ימי מהגדולים בעולם שיכלו להגן עלינו מכל אויב, ואת כל זה מסר בגין, לידי מי? לידי אנואר סאדאת תומך נאצים ידוע, שתקף בעצם יום הכיפורים וגרם להרג נורא, לידי מצרים שמשתמשת בסיני כבסיס להחדרת כלי משחית למחבלים, שמצטיידת בכמויות חסרות תקדים של נשק כדי לתקוף בעתיד את ישראל, שמוציאה בסיטונות ספרות אנטישמית, שתרגמה את מיין קאמפף של היטלר לערבית.

מנחם בגין ששנים היה באופוזיציה, "בלי מקי ובלי חרות", שסבל מבידוד ורדיפה, רצה להוכיח שאינו איש מלחמה כפי שהכריזו עליו, ואך נבחר, שלח והזמין את סאדאת, נתן לו את סיני עד הגרגר האחרון, הרס את ימית וגירש את היהודים שישבו בה, חתם בקמפ דיוויד על הכרה בזכויות ה"פלשתינים", דבר שאפילו ממשלות אשכול וגולדה סירבו להכיר בקיומו של עם כזה.

מה קורה להם, לכל אותם ראשי ממשלה כביכול מהימין, שנישאים על גבינו וזורעים לאחר מכן הרס וחורבן כדי לשאת חן בעיני נביאי השקר מהתקשורת. הפעם חייבים לעצור זאת, להרעיד את הארץ כולה, עד שכל ממשלה לא תעז יותר לחשוב על רעיונות כאלה. בגין ושרון היו קבלני הריסות, אסור לאפשר לנתניהו לחזור על מעשיהם. ובכלל אולי מוטב שתיבחר להבא ממשלת שמאל, כי אז לעולם לא יצליחו ליישם את תאוות ליבם, אז הימין כולו לא יניח להם ויעמוד מולם. מוטב  כבר אותם  מאלה , אשר פיהם דבר שווא, וימינם ימין שקר.