מכתב גלוי לראשי ישיבות ההסדר
מכתב גלוי לראשי ישיבות ההסדר

לרב דוד סתיו ולשאר ראשי ישיבות ההסדר, שלום וברכה,

ישיבת הר ברכה היא רק האבן הראשונה שהוצאה מיסודות בנינכם שעלול לקרוס בקרוב לנגד עיניכם. אנא אל תחשבו כי אם תרכינו כעת ראש, אז תיבלם מגיפת ההתנכלות השלטונית. היא לא תיעצר והיא תמוטט את כל בנינכם ומפעל חייכם המפואר כתוצאה של חולשתכם הנוכחית מול השלטון. אל תנהגו כרבנים-ראשי-הקהילות בשואת אירופה שדרשו מקהילותיהם להמתין בשקט, גם כאשר ידעו

ישיבת הר ברכה היא רק האבן הראשונה שהוצאה מיסודות בנינכם שעלול לקרוס בקרוב לנגד עיניכם. אנא אל תחשבו כי אם תרכינו כעת ראש, אז תיבלם מגיפת ההתנכלות השלטונית. היא לא תיעצר והיא תמוטט את כל בנינכם ומפעל חייכם המפואר כתוצאה של חולשתכם

כבר על טבח הקהילות האחרות ע"י הנאצים.

כל אחד מכם יודע בליבו כי הפקודה לחייל יהודי לעקור את אביו ואימו, סבו וסבתו, אחיו, אשתו וילדיו מבתיהם בכח זרועו ונשקו, להרוס ולנתץ את חפירות חייהם במחי בולדוזר, למוטט את עולמם ולחתוך בסכין את נפשותיהם -- הינה פקודה בלתי חוקית בעליל. [האם היה ברק או בג"צ מעלים בדעתם לדרוש מהבדווים/הערבים לעקור את אחיהם ולהרוס את עשרות אלפי המבנים הבלתי חוקיים שבנו?]

פקודה לחייל לחפור במו ידיו את קבר יקיריו בעודם בחיים, מעולם לא ניתנה, אלא רק על ידי הנאצים. שום אדם בעל מצפון אינו יכול לבצע משימה כזו מבלי שתטרף עליו דעתו לאחר מכן.

אין מאחורי דרישת ברק לכניעה מוחלטת של ישיבותיכם דאגה אמיתית לסרבנות בצה"ל, שהרי עד היום הזה הם לא טיפלו כלל בתופעת ההטפה של השמאל לסרבנות אמיתית לשרת בצה"ל.

ראוי לציין כי עצם הצגת סירובו של חייל לעקור את משפחתו כ'סרבנות' הנתפסת בתודעת הציבור כסירוב לשרת בצבא, הינה הצגה מסולפת שמטרתה: להמשיך בדה-לגיטימציה ארסית של הציבור האמוני. מהלכיו של ברק נגדכם ונגד מתישבי יו"ש, הינה להבטיח את בחירתו לראשות הממשלה בבחירות הבאות. הוא מממש במאבקו נגדכם את פוטנציאל השנאה למתישבי יו"ש מצד מפלגות השמאל ומלכד סביבו את כל המחנה המוחא לו כפיים על כל פגיעה בכם, במסגרת חתירתם למדינת כל אזרחיה. אם תאפשרו לממסד להמשיך בתוכניתו זו, יקיץ הקץ על מדינת ישראל כבית לאומי בעל זהות יהודית, לעם היהודי.

רק הבוקר שמענו כי צה"ל הרחיק חייל תושב סוסיא בשל ספקותיו אם יהא מסוגל לעקור את משפחתו, באם יידרש לכך! במקביל נשמעה מקהלת הממסד, הדורשת להוציא מחוץ לחוק כל עמותה שתתמוך בסירוב חיילים לעקור את אחיהם! זאת, בעוד אותו ממסד מתעלם ממאות מיליוני הדולרים הזורמים לעמותות השמאל המטיף לסרבנות גורפת לשרת בצה"ל, החותר תחת קיומו של צה"ל והפוגע בלגיטימיות קיומה של מדינת ישראל, בארץ ובעולם.

אנא, אל תחרישו!! הודיעו היום ומייד על פרישה קולקטיבית מה'הסדר'! אמרו בריש גלי בכל אמצעי

אנא, אל תחרישו!! הודיעו היום ומייד על פרישה קולקטיבית מה'הסדר'! אמרו בריש גלי בכל אמצעי תקשורת העומד לרשותכם כי הפקודה לעקור אחים-- דגל שחור מתנוסס מעליה

תקשורת העומד לרשותכם כי הפקודה לעקור אחים-- דגל שחור מתנוסס מעליה: היא פקודה הדוקרת את העין ומקוממת את הלב! היא אנטי-מוסרית ואל-אנושית!  אין אדם בעל מצפון שדעתו לא תיטרף עליו אם יבצע מעשה כזה.

צאו במקביל בהסברה רחבת היקף על חוסר האנושיות התהומי ועל האנטי-מוסריות שבעצם הדרישה מאדם לעקור את יקיריו ולהרוס את ביתם ואת חייהם!

היעזרו בחוות דעת של פסיכולוגים בנושא זה, הביאו נתונים על מצבם הנפשי של עקורי ועוקרי גוש קטיף, על ההתדרדרות לסמים, על המוות משברון לב כתוצאה מהעקירה שם ועל הכפלת שיעור מקרי הסרטן בקרב עקורי גוש קטיף תוך שנה מעקירתם [הנתונים על הכפלת שיעור התחלואה בסרטן התפרסמו ב'מעריב' בדצמבר 2006].

אם לא תתנו את המשך פעילותן של כל מוסדותיכם בהשבת ישיבת הר ברכה ל'הסדר', אם תחרישו מול דורסנות השלטון הניאו-יהודי, הרי שהתמוטטות ישיבות ההסדר, ובהמשך התמוטטות המדינה והמפעל היהודי-ציוני כולו, על ידיכם ועל מצפונכם יחול!

מאת רבוש"ע יצא כי דווקא בעצם ימי החנוכה נגזרה גזירת השלטון, כנראה כדי שנזכור את עמידת המכבים מול המתיוונים.