להתעורר מהחלם
להתעורר מהחלם
אין ספק, תחילת המפולת הנוכחית בה נמצאת ישראל כיום היא הרגע בו נחתמו הסכמי אוסלו ב-1992 ע"י יצחק רבין ושמעון פרס עם אנשי הטרור (פת"ח) בראשות עראפת.



אציין מספר אירועים המייצגים לדעתי את תהליך הידרדרותה של ישראל מאז חתימת הסכם אוסלו ועד היום והמעידים על אובדן דרך לאומית - מוסרית.



1. הכנסת 40,000 מחבלים לשטחי יהודה, שומרון ועזה, אימונם (חלקית ע"י השב"כ וצה"ל), חימושם גם ע"י מדינת ישראל שסיפקה להם רובים והפיכת הרש"פ לגורם מדיני המקובל בעולם.



2. הפקרת הערבים אשר שיתפו פעולה עם ישראל לגורלם המר ואשר פעלו למניעת פעולות טרור נגד אזרחי ישראל ובכך הצילו נפשות רבות.



3. הנסיגה מלבנון בשנת 2000 תוך הפקרת אנשי צד"ל לגורלם. כתוצאה מהנסיגה הזאת התחזק כוחו של החיזבאלה, דבר שגרם לפריצת מלחמת לבנון השניה.



4. הפקרתו של חייל צה"ל (מדחת יוסף) הפצוע שדימם למות ואשר נפגע בקרבות על קבר יוסף. ניתן היה להציל את חייו אילמלא היו הפוליטיקאים וקצינים בכירים שבויים בחלום המזרח התיכון החדש ומחכים לברגותי במשך שעות רבות שיבוא להצילו. באותו הזמן הוכנסו לתוך שכם ארבעה קציני רפואה של צה"ל מחופשים לערבים וזאת כדי להציל את חייו של מחבל (שנפגע בהתקפה על קבר יוסף), בנו של ראש עירית שכם בזמן ההוא.



5. גירוש תושבי צפון השומרון וחבל קטיף תוך הריסת בתיהם ומפעל חייהם ושעד היום לא זכו לבית חלופי. התוצאה של הגירוש מחבל קטיף היא השתלטות של החמאס והקמת מדינת טרור, חטיפתו של גלעד שליט וירי המסיבי של טילים על ישובים אזרחיים לאורך שנים. ובהמשך היציאה למבצע עופרת יצוקה שהוא תוצאה ישירה של הגירוש ומסירת האזור לידי אש"פ בשנת 1992.



6. הכרזתו של מר נתניהו על הכרתו שלפלסטינים זכות למדינה עצמאית בשטחי יהודה ושומרון (חבלי מולדת של עם ישראל מזה 3000 שנה). מעולם לא היה עם פלסטיני ומעולם לא היתה מדינה פלסטינית (בשנת 1967 שחררה ישראל את יהודה שומרון ובנימין מירדן ואת עזה וסיני ממצרים).



7. ברצוני להדגיש כי הפרטנר לדיונים על הקמת מדינה פלסטינית והעומד בראש הרש"פ הוא אבו מאזן שנושא הדוקטורט שלו הוא הכחשת השואה.



8. הקפאת הבניה ליהודים ביהודה ושומרון, בקעת הירדן וירושלים בזמן שהערבים בונים בלי מגבלות בניה בלתי חוקית על שטחי מדינת ישראל ביהודה, שומרון וירושלים - פעולת אכיפת חוקי הבניה נעשית רק לגבי היהודים.



9. השיא בהידרדרות היה בשליחת לוחמי הקומנדו הימי, החיילים הנועזים שלנו חמושים ברובי צעצוע ורק הודות לגבורתם, תושיותם ונחישותם של לוחמים אלה נסתיימה המשימה בחיסול המחבלים וללא הרוגים בקרב החיילים.



10. את המחבלים של המרמרה היה צריך לחקור ולתעד את דבריהם בוידיאו כדי שישמשו למערכת ההסברה, את אלה שפגעו בחיילים היה צריך להעמיד לדין בארץ.



במידה ואין אפשרות להימנע מהקלות בסגר על עזה, חובה לדרוש כתנאי מוקדם ומחייב את שחרורו של גלעד שליט, ומנשיא ארצות הברית שמטיף לשלום ודורש ויתורים מישראל והמסכנים אותה, יש לדרוש את שחרורו של גיבור ישראל יונתן פולארד מכלאו לאחר כמעט 25 שנים בטרם יהיה מאוחר מדי. דרישה נוספת אותה יש להעמיד לפני אובמה ואומות העולם, היא פעולה נחרצת נגד חרם על מוצרים ישראלים בעולם כולל אלה המיוצרים ביהודה ושומרון.



הגיע הזמן להתעשת ולעמוד בגאווה ובנחישות ולהכריז על זכותנו המלאה על כל שטחי מולדתנו. (ציטוט מדברי ראש הממשלה הראשון של מדינת ישראל, מר דוד בן גוריון, כשנדרש לחלק את שטחי המולדת, ענה כי אין זה בסמכותו לוותר כיוון ששטחי ארץ ישראל שייכים לכל העם היהודי מהדורות הקודמים ומהדורות שטרם נולדו והוא אינו יכול לשאול אותם).