לא נבחרתי להבטיח עתידי בכנסת
לא נבחרתי להבטיח עתידי בכנסת
לפני כשבוע, התפרסם באתר מאמר, שכותרתו 'טיפ קטן – גדול'. מין ג'סטה שמאן דהו ביקש להעניק לי. כמי שמשתדל שלא לזלזל במי שפונה אליו, קראתי את דבריו בסובלנות מרובה.

מתוך דבריו של הכותב: "בן ארי יש לך נשמה טובה, אז בשביל עתידך בכנסת תתנתק מצמד עוזריך מרזל ובן גביר, תפסיק להתייבש באופוזיציה, והתאחד עם הבית היהודי".

הכותב הכשרוני, השתמש בשיטה עתיקה שמכונה בעגה: 'חבק את אויביך והטבע אותו אל המצולות'. כל אחד שיקרא את דברי החנופה שבראשית המאמר מבין שזו הטקטיקה המנחה, כדי שאחר כך יוכל להלום בי, עם רצף של שקרים והבלים,  אך ימשיך להראות כמי שחרד לגורלי.

הכותב שכפי הנראה בא מאותו בית מדרש, מבקש לפתות אותי למלכודת הפרסונאלית, לאותו עולם מושגים מעורר בחילה

ראשית, אשיב, אינני מכיר את ה'פובלציסט הצעיר', את ברוך מרזל לעומת זאת אני מכיר 'רק' 31 שנים. הכותב שחרד כל כך ל'אחדות', קורא לי בחוצפתו להפנות עורף לבני ברית שלי. אלו שהמסירות נפש שלהם למען עם ישראל, יכולה למלא כמה ספרים עבי כרס. ואחר הצעת הפילוג, באה קריאה מרגשת להתאחד עם ה'בית היהודי'. אותו בית יהודי, שערב הבחירות סרב לאחדות שהציע מרזל, וכינה אותי 'פורע חוק'. אותו 'בית יהודי', שזקוק שיסייעו לו, להתאחד בינו לבינו.

מעניין אם הכותב יודע משהוא, על מערכת היחסים הבעייתית, השוררת בתוך המפלגה הזאת. הכותב שכפי הנראה בא מאותו בית מדרש, מבקש לפתות אותי למלכודת הפרסונאלית, לאותו עולם מושגים מעורר בחילה: "בשביל עתידך בכנסת – היפרד מהם". יקירי מנדב הטיפים – שיהיה ברור, לא נבחרתי לכנסת 'בשביל עתידי'. אקדים ואומר, שאני מלא הערכה לעבודתו הפרלמנטארית, יוצאת הדופן של חה"כ אורלב, ואין לי ספק שהוא משרת נאמנה את עם ישראל, על אף מחלוקות אידיאולוגיות עמוקות. אך בו בעת ברוך מרזל, שהכותב מעז להשתלח בו, משרת את עם ישראל במסירות נפש כ – 40 שנה, לא פחות ואולי אף יותר מכמה וכמה חברי כנסת. מרזל שווה לכל הדעות למעלה משלושים אלף קולות (שיצביעו לו בכל מקרה), אך כשהיה מדובר על אחדות בשורות הימין, הוא לא היסס לזוז הצידה, ולבקש ממני, שעות אחדות לפני הגשת הרשימות לכנסת, למלא שליחות במקומו.

בצוואתו של מו"ר הרב כהנא הי"ד, הוא שב ומזכיר לנו, את מסעו הקצר של האדם בעולם, ואת הצורך בו זמן, לבטל את האגו האישי מחד, ומאידך להילחם בגאון, על כבוד שמים וכבוד ישראל. חה"כ אורבך נוהג להתלוצץ על חשבוני, כדרכו בגיחוך: "מי עוזר של מי? בן ארי של בן גביר ומרזל, או הפוך?!". מה שנראה לאורבך גיחוך, לי נשמע כמחמאה. במשימה שלי, אין כל עניין אישי, בשמחה, אשוב לשולחן המחקר באוניברסיטה ולתלמידי האהובים. בני בריתי איתמר בן גביר וברוך מרזל, הם שותפים שלי ולא עוזרים שלי!!! אך יש כאלה שרואים את התוצר של עבודה משותפת בכמות ובאיכות, ועינם צרה. יש בינינו הבדלי סגנונות, אך אין לנו מחלוקת באשר לעובדה שאנחנו כלי זמני עד מאוד, שניבחן לימים במילוי השליחות הציבורית ולא בהישגים האישיים.

אם באמת נדמה למישהו, שאני 'מתייבש באופוזיציה', הוא מוזמן להצטרף לסדר היום שלי, לשתי יממות

ומשהוא לעניין הקואליציה. אם באמת נדמה למישהו, שאני 'מתייבש באופוזיציה', הוא מוזמן להצטרף לסדר היום שלי, לשתי יממות. לראות את ההספק, את ההשפעה, את הסחף שיכולה ליצור עמידה עקשנית, בהירה ופורצת דרך. 'הבית היהודי' שאני נקרא להצטרף אליו, זוקף לעצמו כמה הישגים תקציביים מועטים, לצד תמיכה בממשלה מקפיאה ומסוכנת שמובילה להחרבת ההתיישבות ולהקמת מדינת מחבלים, שתחסל את מדינת ישראל. לשיטתי עדיף לרעוב באופוזיציה, כדי להציב דרך אלטרנטיבית לזיוף המכונה 'ממשלת ימין'.

הכותב מבקש ממני להתאחד עם חברים יקרים, אלו הזקוקים עדיין, לעמל רב, ללמוד לכבד זה את זה  ולתת אמון זה בזה, במחיר של בגידה בחבריי בני בריתי, תלמידי מו"ר הרב כהנא הי"ד. אז תודה על הטיפ, אני משאיר אותו על השולחן. אתה יכול למחזר אותו ולשלוח אותו למקום שזקוקים לו באמת. כשהקריאה לאחדות תהיה כנה, ללא ספק נהיה שם הראשונים, נלך בשמחה למהלך של אחדות כולל, ביהדות הדתית והחרדית, אך בהתניה חד משמעית, של פריימריס פתוחים שיבטאו את רחשי הלב של הציבור, ללא שריונים, ללא תרגילים וללא מועצות ציבוריות מטעם. פריימריס, שיסייעו בהקמת גוש מאסיבי, שישנה את המפה הפוליטית.

(זה הזמן לשוב ולהזכיר, שעובד איתי, צוות גדול ומסור, שעובד ללא לאות וללא תמורה, רק מתוך שליחות וחרדה לגורל עם ישראל, בלעדיהם יש להודות, אני באמת כלום!!!).