טיהור אתני פשע כנגד האנושות
טיהור אתני פשע כנגד האנושות
האם הציבור הלאומי בכלל מודע למשמעויות הדבר? "פינוי ההתנחלויות" אותה לשון אורווליאנית נקיה המשמשת לתיאור ולטיהור שרץ הגירוש, היא עניין שבפועל יש לו השלכות מרחיקות לכת מאשר סתם גירוש.



הגירוש האקסקלוסיבי ליהודים בלבד, טרנספר לקבוצה אתנית מוגדרת בלבד, מוגדר כפשע כנגד האנושות עלי ידי הסמכויות הבינלאומיות הקובעות. כך על פי הגדרות האו"ם טיהור אתני הוא גירוש של אוכלוסיה אתנית, בכפיה או ע"י הטלת אימה כדי להותיר שטח זה נקי מאותה אוכלוסיה. בית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג, הגדיר טיהור אתני כפשע כנגד האנושות. גם בפסיקות הטריבונל הפלילי הבינלאומי לפשעי המלחמה ביגוסלביה הוא הוגדר כפשע מלחמה.



אולם טיהור אתני כזה, הוא שעומד ביסוד תוכנית השלום שמבשלים לנו עתה אובמה ואומות העולם, תוכנית שהיא עוד מיחזור של אינספור תוכניות השמאל מזה עשרות בשנים שבמרכזן "פינוי" ההתנחלויות. עד כה לא ידעו הכוחות הלאומיים להעלות את עובדת היות הדבר פשע מלחמה אל השיח הציבורי והבינלאומי הרחב ובכך להתחיל לפרק את המוקש. יתר על כן, ברור שרוב הציבור הלאומי כלל אינו מודע לעובדה זאת. דומני שעו"ד אליקים העצני העלה סוגייה זאת בעבר, אך הנושא למיטב ידיעתי לא זכה להצפה ולא חדר לתודעת הציבור הרחב, גם לא של הציבור בימין.



טיהור אתני, הוא הדבר שביצע שרון בגוש קטיף וזכה להכשר בג"ץ. אך האם אומנם הדבר

טיהור אתני, הוא הדבר שביצע שרון בגוש קטיף וזכה להכשר בג"ץ. אך האם אומנם הדבר הועלה בתוקף לסדר היום הציבורי ונטען עד תום שהמעשה הוא פשע כנגד האנושות על פי הגדרות האו"ם? האם אותגר בית הדין הפלילי הבינלאומי, אני מטיל בכך ספק.

הועלה בתוקף לסדר היום הציבורי ונטען עד תום שהמעשה הוא פשע כנגד האנושות על פי הגדרות האו"ם? האם אותגר בית הדין הפלילי הבינלאומי, אני מטיל בכך ספק. בעצם הימים האלה מתנהל המשא ומתן "הישיר" שבו אובמה ואומות העולם כולן בוחשים ורוחשים וזוממים בקנה מידה רחב לעין שיעור בתוכניתם לגירוש ההתיישבות היהודית הפעם ביהודה ושומרון ארץ הליבה של העם היהודי. ה"שמאל הישראלי הוא ללא כל ספק בעל זכויות היוצרים ל"הסדר שתי מדינות" שמבשלות לנו אומות העולם.



פיתרון שבמרכזו הקמת מדינה פלשתינית נקייה מיהודים, מדינת יודנריין פלשתינית, תוך ביצוע גירוש רחב מימדים רק ליהודים ביהודה ושומרון וירושלים. התמונה מתהפכת ב180 מעלות כאשר מדובר בגירוש ערבים. ערבי אחד לא יגורש גם לא למכורה הפלשתינית החדשה ושוחרת השלום שתוקם אליבא תוכנית "השלום" על כל שטחי יהודה ושומרון. כאן נחשפים עקרונות המוסר של השמאל עד תום, מתברר שהשמאל הישראלי והבינלאומי מכיר היטב את פשע הטיהור האתני והוא מוגדר על ידי תועמלניהם כפגיעה שאיננה נסבלת בזכויות האדם והאזרח, לפי כל הסטנדרטים הבינלאומיים המקובלים, וחצייה של האנושות לעבר הברבריות.



לא מעט אנשי ימין הוקעו על ידי השמאל כפשיסטיים בשל הרבה פחות מכך. ואולם דווקא כאן יש לפנינו קלף מנצח, המאפשר לכוחות הלאומיים לחשוף באחת את תרמיתם את מוסרם הכפול, את צביעותם הזועקת לשמיים של תועמלני "השלום" מאובמה עד אחרון האוטו-אנטישמים. עצם ההחדרה לשיח התיקשורתי של המינוח הזה בהקשר הזה, תהווה פגיעה בעקב האכילס הן של השמאל בישראל והן של השמאל העולמי. גם מדינת החסות הקטנה ישראל – אליבא נתניהו - עוד זכאית להשמיע טיעונים כנגד הלחצים והכפיה המופעלים עליה לבצע פשע כנגד האנושות, דווקא כנגד אזרחיה שלה, רק יהודים רק ביש"ע. הרי אם מישהו באיזה רפובליקה נידחת יבצע גירוש יהודים תקום צעקה עולמית, אבל ליהודי יהודה ושומרון זכויות האדם איין.



גם הימין יכול לאזור אומץ ולהוקיע את "תוכנית השלום" בנקודת תורפתה, להפוך דווקא את התביעה לטיהור אתני אקסקלוסיבי ליהודים, המקופלת באופן פנימי בתוכנית "השלום" לבומרנג רב כוח בחשיפת הגזענות האנטישמית שבה היא לוקה, ובכך דווקא על פי התקינות הפוליטית הקיימת, להתחיל לערער מן היסוד התודעתי מוסרי את תביעות "פינוי ההתנחלויות" ולהציגה כמות שהיא פשע כנגד האנושות, אך גם אנטי יהודיות לשמה. להתחיל לפרום את קשר השתיקה וההשתקה של הפשע לאורך כל החזית מהשמאל האנטי ישראלי מבית ועד הכוחות האנטי-ישראלים בעולם וכלה בצמברליין החדש בבית הלבן.