יצחק רבין – אני מבקש סליחה
יצחק רבין – אני מבקש סליחה

טעיתי, ואני מבקש סליחה.

כאשר נרצח ראש הממשלה יצחק רבין השם יקום דמו, וראיתי את הבליץ התקשורתי נגד הדתיים, ונגד המתנחלים, תזמורת מאורגנת אפילו בלי זיוף אחד, מודעות הרחוב היו מוכנות מראש ומיד נתלו בראש חוצות, וכאשר ראיתי את אותם "רבנים" אשר מיהרו לבקש סליחה בשם ציבור שלם שכביכול רצח את יצחק רבין השם יקום דמו, אמרתי בכל כלי אפשרי את הדברים הבאים:

אני לא חקלאי ולא ראיתי המלטה של עגל או טלה, אבל כן ראיתי המלטה של פרה, ולא סתם פרה אלא המלטה של "פרה קדושה".

ובכל הרצאה או פורום אפשרי הייתי קורא ליצחק רבין השם יקום דמו – " יצחק עליו השלום" – ולא: "השלום יצחק עליו" וכולם היו צוחקים.

יצחק רבין השם יקום דמך, טעיתי. ממש היפכא מסתברא, ואני מבקש סליחה. התבררו לי העובדות הבאות:

- יצחק רבין השם יקום דמו עשה תשובה במלא מובן המילה ! ולמד תורה עם הרב לאו.

- הרב יששכר מאיר, ראש ישיבת נתיבות מספר שיצחק רבין השם יקום דמו, הגיע במשך שנים לישיבה ללמוד תורה ולעשות תשובה. הוא היה מגיע בשעה 2:00 בלילה עד השעה 6:00 בבוקר כאותם צדיקים הלומדים תורה בלילה עד הבוקר. בוגי יעלון כתב בסיפרו שיצחק רבין השם יקום דמו רצה לבטל את הסכם אוסלו.

- לפני הרצח סיפר יצחק רבין השם יקום דמו לחבר ילדות שלו מתל אביב ( שסיפר לי אישית ) כי ראו שיש בציבור סחף קשה מאד ימינה, בשל הפיגועים שהיו באותה תקופה, הם עברו בהיסטוריה ובדקו מתי היה סחף כזה? וראו שכן היה סחף כזה ימינה ורק רצח ארלוזורוב עם התעמולה נגד האצ"ל ולח"י החזירה את הציבור שמאלה.

- ארבעה חודשים לפני הרצח אמר כרמי גילון שאמור לאבטח את ראש הממשלה: מה תגידו אם דתי תימני שחרחר מהרצליה ירצח את רבין? באותו לילה של הרצח הובא המאבטח אבי קוריאל לקבורה בתל אביב כאשר הוא ירוי.

- מיד לאחר הרצח עמד שמעון פרס והילל את השב"כ במשך חצי שעה, לא אמר: "הלכת לי חבר" או "צר לי עליך אחי" אלא אמר שיר הלל לשב"כ. בידיעה שהוא מתמנה מיידית לראש ממשלה.

אני מוחה בכל תוקף על רצח ראש הממשלה שלי, אני מוחה בכל תוקף על האשמת ציבור שלם ברצח המתועב. ואני מבקש מכל מי שיודע ויכול, למצוא את הרוצחים האמיתיים ולהביאם לדין.

לחזור בתשובה? ולבטל את אוסלו? ישנם אנשים שהשנאה היוקדת שלהם או התשלומים של מיליארדים משונאי ישראל כגון הוותיקן והסעודים, יכולה לגרום להם לרצוח מאות ראשי ממשלה.

וואו, לחשוב שכל אותו הנוער שהדליק נרות בכיכרות, היה מודע באמת למורשת האמיתית של יצחק רבין השם יקום דמו, והיו דורשים ביטול אוסלו ועוד לחזור בתשובה?

אני מוחה בכל תוקף על רצח ראש הממשלה שלי, אני מוחה בכל תוקף על האשמת ציבור שלם ברצח המתועב. ואני מבקש מכל מי שיודע ויכול, למצוא את הרוצחים האמיתיים ולהביאם לדין.

אני מבקש מכל מורה בכל בית ספר ללמד את המורשת האמיתית של יצחק רבין השם יקום דמו, להדליק נר נשמה לזיכרו ולהגיד לתלמידים שבני העוולה עדיין לא נתפסו, שהרוצחים האמיתיים עדיין לא משלמים את המחיר של רצח ראש הממשלה שלי.

ואני מבקש מבורא עולם לקיים את הפסוק: "הרנינו גויים עמו, כי דם עבדיו יקום, ונקם ישיב לצריו, וכיפר אדמתו עמו" ותנקום את נקמתך מעמלק. ויהיה רצח זה כפרה על עברו של יצחק רבין אנא תיקום את דמו.

לא משנה מה יגידו צבועי זכויות האדם, לא משנה מה יצעקו בקולי קולות אותם החיים בסרט ושלא נותנים לעובדות לבלבל את התאוריה שלהם.

יצחק רבין השם יקום דמך, הרני כורע ברך ומבקש את סליחתך. על שלא ידעתי מהיא המורשת האמתית שלך. מורשת של חזרה בתשובה, אפילו על רצח של אודים מוצלים מאש השואה באלטלנה.

יהי רצון שרצח זה יכניס אותך ישירות לישיבה של רבי עקיבא של אותם שנרצחו על קידוש השם רק בשל היותם יהודים וחוזרים בתשובה. ת.נ.צ.ב.ה.