אפרים קישון, אחד מאוחזי העט המוכשרים שידע הציבור הישראלי, היטב לתאר את המציאות בה אנו חיים בסיפוריו השנונים. בטורו "זוהי ארץ" כתב קישון "זוהי ארץ בה כל אדם חייל, ובכל זאת כל חייל- אדם". כולנו שירתנו בצה"ל, לכולנו יש חברים וקרובי משפחה בשירות סדיר וקבע, כולנו יודעים שצה"ל חשוב ונחוץ לעצם קיומנו כמדינה עצמאית. ישנם לא מעט גופים, ארגונים ומדינות אשר מכריזים השכם והערב על רצונם בהשמדתנו. אחד יש בדרום, הלא הוא החמאס, עוד אחד בצפון ושמו חיזבאללה וגם הפת"ח לא בדיוק שיה תמימה, ואלו רק הקרובים אלינו. אמנם לא תמיד אנחנו מסכימים עם פעולות הצבא, יש מקרים בהם אנחנו כועסים מאוד על התנהלות כזו או אחרת ואנחנו דורשים סטנדרטים שיש לעמוד בהם. ובכל זאת, אין לנו צבא אחר.

חיילי צה"ל מגינים עלינו בשדה הקרב, בעמדות השמירה ובפעילות המבצעית השוחקת. הצלת חייהם של אזרחי ישראל חשובה ומוסרית לאין ערוך, גם במחיר חייהם של האויבים. אם נעשות פעולות הנוגדות את המוסר כגון הפניית הקנים כלפי אזרחים ישראליים, השופט של צה"ל הוא הציבור הישראלי. מימושם של השיפוט והבקרה מתבצע באמצעות המוסדות הלאומיים המוסכמים, קרי בית המשפט, הכנסת וגופי הבקרה הפנימיים של הצבא. כאשר גופים אלו נכשלים בתפקידם מוטלת עלינו האזרחים החובה להעיר אותם ולהחזיר אותם למסלול הנכון.

ישנם ארגונים כגון "יש דין" ו"מחסום ווטש" שהתוצאה הישירה של פעילותם היא החלשת יכולות העמידה של צה"ל. המעשים שלהם הם לא פחות מרדיפה - ממש כך - של קציניו וחייליו. לפני מספר ימים נודע כי אבי בניהו, מפקד גלי צה"ל, נאלץ להשתמש בשם בדוי כאשר טס לאנגליה כדי שפעילים לא יטרידו אותו בתביעות שווא בבית המשפט הבריטי.

קורא יקר, האם הסמכת את אחד מהארגונים הללו כשופט ובעל סמכות? קוראת יקרה, האם הסכמת לכך שאדם פרטי ימרר את חייהם של הקצינים בצבא של מדינתך?

אם היה מדובר על גופים של אזרחים ישראלים בעלי דעה המביעים את דעתם, ניחא. זוהי דמוקרטיה ולכל אחד יש הזכות להביע את דעותיו המשונות בפומבי. הבעיה מתחילה כאשר עומדים מולנו שכירים המקבלים את כספם מממשלות זרות ופועלים, במודע או שלא במודע, כסוכנים זרים. כל ההתפלפלויות והסברות לא ישנו את האמת הבסיסית שבעל המאה הוא בעל הדעה, וכאשר אתה מתפרנס מכספו של ספונסר נדיב אתה מבצע את רצונו.

רבותי, אסור לנו להרשות לממשלות זרות לפעול בתוכנו כרצונן! כל פעולה בין- מדינתית צריכה להתבצע באמצעות הצינורות המקובלים. אם לממשלת דנמרק יש חוסר שביעות רצון כלשהוא מפעולות כמו בניה יהודית בירושלים, מוזמן יורגן יורגנסון לשלוח קובלנה רשמית למשרד החוץ ולהמתין לתשובה. הפעלת ארגון כגון "עיר עמים" ודומיו למימוש המטרה הדנית לא מקובלת ואינה מוסרית. מרגיזה ומקוממת עוד יותר היא הפעלת פיונים אלו, השיכורים מיורו שוטף כנהר, לרדיפת קצינים כאבי בניהו עד שהאחרונים נאלצים להסתתר מאחורי שמות בדויים.

בתאריך 16 למרץ תעלה פעם נוספת להצבעה בכנסת ישראל ההצעה לבדיקת המימון של ארגונים בארץ. כפי שידוע, נבחרי הציבור נבחרו על מנת שיעשו את רצונו של הציבור. אנחנו האזרחים מבינים את חשיבות הריבונות העצמאית של מדינת ישראל, אנחנו יודעים באיזו אדיקות שומר צה"ל על מוסריות (יש שיאמרו מוקצנת) במלחמתו מול אויב אכזר שטובח נשים וילדים ללא נקיפות מצפון.

כדי להגן על עצמנו אנחנו חייבים לחשוף את מקורות המימון של כל הארגונים שפועלים כשליחי גופים זרים בתוכנו. אותם פיונים ינסו לדבר תחת כל עץ רענן על סתימת פיות אך את האמת לא ניתן להסתיר, שחופש הביטוי אינו הנושא כלל וכלל. יאמר יריב את דעתו כאוות נפשו, אנחנו רוצים לדעת איזה יורגן מכסה לו את המשכנתא.