נשיא השמאל הקיצוני
נשיא השמאל הקיצוני

נער הייתי וגם זקנתי ועדיין משפשף אני את עיני בתדהמה נוכח שערורייה מתמשכת – כהונת שמעון פרס כנשיא המדינה.

בהיותי עול ימים למדוני רבותי שהנשיא הוא האזרח מספר אחד. הוא זוכה לכבוד ויקר ,איננו בעל סמכויות ביצוע מהותיות, תפקידו הוא א-פוליטי על מנת שיוכל לשמש נשיאם של כל האזרחים ופעולותיו העיקריות הן טקסיות וסמליות.

הנשיאות הינה פונקציה מלכדת ומאחדת, הנמנעת בכוונת מכוון ממחלוקות,מקרבת רחוקים ומהווה כתובת נטולת פניות – לכל הפונים.

יושרה,טוהר מידות,ניקיון פוליטי, כוונות זכות וקרוב לבבות הם ממאפייני הנשיא האידיאלי במדינתנו בה יש דעות שונות,אמונות שונות ובעיות בוערות שאינן יורדות מסדר היום. כל האמור במישור הממלכתי.

מדינת היהודים בחרה לקיים המוסד עבור כל אזרחיה-עד האחרון שבהם וזוכרים אנו היטב כיצד נשיאים בעבר נהגו כבוד גם בנוצרים וגם בערבים,כמו גם בכל המיעוטים במדינה.

תרגילים פוליטיים,מזימות ותככים ,הישרדות פוליטית, בחישה בקדירות וכיוצא באלו עיסוקים המעידים על העוסק בהם היו מנת חלקו ולחם חוקו.

יחד עם זה ועל מנת לשקף את היות הנשיא בראש מדינת היהודים- מחויבותו לארץ ישראל עם ישראל ותורת ישראל, לחזון הנביאים, לשלמות העם והארץ, לשפה העברית, לערכים הנצחיים של חכמי ישראל לדורותיהם, למסורת ומורשת אבותינו – היא מחויבות עליונה. כך ראוי והכרחי.

והנה קם לו נשיא אחר

נשיא זה עוסק תדיר בעניינים מדיניים למהדרין, מקדם משנה פוליטית סדורה,עושה נפשות בארץ ובחוץ לארץ לאידיאולוגיה שמאלנית קיצונית,מטיף בגלוי לחלוקת הארץ ולמסירת נחלת אבות לרוצחים ופורעים ערבים.

נשיא זה הוא אבי אבות הטומאה של "הסכמי אוסלו". בלשון בני אדם הסכמים אלה אינם אלא מזימה שפלה להעביר חלקי ארץ ישראל לידי האויב הערבי תוך הכשרת הקרקע לשפיכות דמים נוראה ורצח יהודים רבים –על ידי הבאת גדולי הרוצחים הערבים בדור הזה ממקום גלותם בטוניס אל אדמות מכורתנו בארץ הקודש ומסירת חבלי ארץ לחזקתם.

נשיא זה אותו כינה יצחק רבין "חתרן בלתי נלאה" בוחש בפוליטיקה הישראלית מעשה ידי אמן מזה עשרות בשנים. תרגילים פוליטיים,מזימות ותככים ,הישרדות פוליטית, בחישה בקדירות וכיוצא באלו עיסוקים המעידים על העוסק בהם היו מנת חלקו ולחם חוקו.

מדהים לראות כיצד אדם המתיימר להנהיג, שיצאו לו מוניטין של בעל חזון, אשר כיהן בממשלות ישראל בכל התפקידים כמעט –הינו קצר רואי באופן קיצוני בשעה שהינו מוביל מהלכים המכים בעם היושב בציון ומאיימים עליו באסון וכליה חלילה.דע עקא שאם ראייתו תקינה כי אז חמור הדבר שבעתיים שכן בכוונת מכוון שקולה ורצינית עסקינן.

מדהים עוד יותר כיצד אדם זה איננו רואה פירות הבאושים של מעשיו, אוטם לבו נוכח השכול הדם והיגון תוצאות מעשה ידיו (הסכמי אוסלו הנ"ל ולא רק),איננו לומד מטעויות,חי בהכחשה ובהזיה וממשיך בדרכו לא דרכנו של "חזון" על פיו תחולק הארץ ותוקם מדינת רוצחים בלב נחלת אבותינו.

התקשורת הישראלית שבראש מעייניה יצירת מדינת כל אזרחיה, בלא מאפיינים יהודיים, עם שוויון מלא לערבים ואף העדפתם של אלה – לא רק שאיננה מוחה על התנהלותו של פרס אלא ממשיכה לשווקו כיקיר העם,שליח נאמן של מדינת היהודים, זקן השבט הטוב והמיטיב וכמעט שכחתי....בעל החזון...

ופרס בשלו...

אמירתו המהדהדת שנאמרה זה מקרוב לפיה על המתנחלים להתכונן להתפנות ממקומותיהם היא פרדיגמה של כל האמור לעיל.

אטימות לרחשי לב העם, בגידה בנצח ישראל ובעם ישראל השואף מזה אלפיים שנים לשוב למולדתו היא ארץ ישראל המובטחת ולממש בה את ריבונותו , התעלמות מחזון הנביאים וכפירה בעיקר הם ממאפייני ההשתלחות המחפירה והחצופה של מי שמתיימר להיות נשיא המדינה שמעון פרס שבעיני רבים הוא עדיין החתרן הבלתי נלאה ממנו סלד יצחק רבין רוב ימיו.

האמת הפשוטה לפיה ארץ ישראל לעם ישראל על פי תורת ישראל מתבררת כזרה לרוחו של האיש, מנוגדת לשאיפותיו וסותרת מניה וביה את מאווייו אותם הוא פועל ללא לאות להגשים בעודו בחיים.

אין לי ספק שיבוא יום בו שמעון פרס יעמוד לדין על מעשיו. פועלו החיובי עבור עם ישראל, ככל שהיה, ייזקף לזכותו מאידך - הבאת הרוצח ערפאת ועימו רוצחים רבים נוספים לארצנו, ציודם בכלי זין, ממון ואהדת העולם המערבי, קידום התהליך שבינתיים גבה רק קרבנות, התעקשותו להתמיד בקידום האינטרסים של שונאינו , התעלמותו בפועל מהאסונות שהמיט על עמנו ודבקותו בשליחותו הפוסט ציונית והאנטי יהודית שהיו גורמות אפילו לאבות המייסדים של מפלגתו –דוד בן גוריון וגולדה מאיר- להתהפך בקברם – כל אלה יגזרו את דינו להיות מוקע ומנודה בדברי הימים של עם הנצח.

אדם כזה לא יכול לייצגנו

אדם כזה איננו יכול לסמל אותנו

אדם כזה איננו יכול ואיננו ראוי לשמש כנשיאנו

טוב יעשה האיש או טוב ייעשה בו אם כהונתו תיפסק לאלתר וימונה תחתיו איש יהודי משכמו ומעלה ,שונא בצע ושאינו רודף כבוד. איש רוח עם נפש בריאה וחזקה שבאישיותו ישמש מופת לעמנו ודוגמא לילדינו. איש האוהב את עם ישראל, מחויב לבנות את ארץ ישראל ומקדש את תורת ישראל.

איש נאמן לעם ישראל, ולא שמעון פרס