הפוגרום במגרון או תקלה בג'יפים
הפוגרום במגרון או תקלה בג'יפים

מי מוכן לכל הרוחות להסביר, מדוע חבלה במס' כלי רכב צה"ליים הוא מעשה נפשע ונתעב שיש לגנותו בביטויים החמורים ביותר, ואילו הרס ע"י כוחותיה של המדינה של שלשה בתים על ילדיהם, נשיהם וצעצועיהם באישון ליל הוא חמור הרבה פחות וגורמים לדוברינו בהתנחלויות להסתפק בביטויים מינורים שלא חידשו מאומה.



מי מוכן להסביר למה לבזבז את ארסנל החריפות עבור שני יהודים שפגעו ברכוש צה"ל, כאשר רק יום קודם לכן פגעה הממשלה ובכירים בצבא, בצה"ל, צבא העם האהוב באופן הכי חמור שיכול להיות?



"רוצחים" (כמעט) כינתה את מבצעי הפעולה דוברת מועצת יש"ע לשעבר. כן, לא פחות מכך, וכל כך למה? חישוב פשוט: הג'יפים לא יוכלו לשעוט לעבר ההתנחלויות כאשר יהיה חשש לחדירת מחבלים.



אני מסתפק אם הדוברים אמיצי הלב ילכו עם ההיגיון עד הסוף ויכנו גם את קציני צה"ל כ"רוצחים" (כמעט) שהרי כל פעיל מתחיל בארגון טרור יספר לכם שעדיף לו לבצע פיגוע או לתכנן אותו כאשר כל כוחות הגזרה עסוקים בפינוי, כיתות הכוננות של הפלוגות מקימות חסמים והחיילים הקרביים רודפים אחרי מסתננים חובשי כיפות.

שלא לדבר על קציני הגזרה הבכירים שבכלל עסוקים עד מעל לראש בגירוש יהודים, לפחות באותן שעות. אגב, אם באמ

לגנות? ודאי! אני מגנה את האחראים לדרדור היחסים בין צה"ל להתיישבות, אני מגנה את הפוגרום הנפשע וחסר הצדק והאנושות בבתי ותושבי מיגרון

ת נהיה כנים אז הדחפורים שהושבתו יהיו האחרונים לשעות לעבר התנחלות שיש בה חשש לחדירת מחבלים, וגם הג'יפים שבסדנת האוגדה יעברו לפני כן לשימור, (אבל עזבו, העובדות האחרונות מיועדות רק למי שלא רוצה להיגרר לדמגוגיה).



באחד הביטויים האחרים אודות הפעולה "הנפשעת" בבסיס ליד בית אל כונו מבצעי הפעולה כפסיק של הפסיק, אז בואו נודה ונתוודה שכאשר רבים מאיתנו שמעו על פעולת "התג מחיר", עוד טרם הגיע הבשורה לחדרי המח, הלב לא צבט ולא התכווץ.. וזה חמור!! חמור מאד! חמור מאד שחברים רבים ששירתו כלוחמים בצה"ל וביחידות מובחרות אומרים לי :"שמע, לא יודע מותר או אסור, זה עשה לי טוב אחרי הפוגרום במגרון". זה חמור ועצוב, ומי שאחראי על כך הוא צה"ל והממשלה. חיילים ושוטרים שמבצעים פעולה נגד האנושות לא יכולים לומר ידנו לא היו בהדרדרות הזו והם האשמים הראשונים.



אגב, להדיח ארבעה צוערים מובחרים בגלל שלא רצו לשמוע שירת נשים זה מוסרי? זוהי לא פגיעה בצה"ל? זה לא טרור? כאן נדמו התותחים של הנמנים על שומרי הצבא. ועם היגיון פחות מבוקר, גם מפקד בה"ד 1 הוא "רוצח" (כמעט), שכן קצינים אלה ראויים להיות חיילים טובים ומסורים, והחלל, אם יתמלא, יבוא בקצינים טובים מעט פחות. אבל עזבו, ארבעה חיילי צה"ל, פסיק של הפסיק.



צה"ל הוא שלנו, לא פחות משל קציני צה"ל, הלא רבים מבניו, לוחמיו וצועריו הם מבני ההתיישבות, אבל לא רק בשל הסיבה הזו. אנחנו חייבים לשמור על צה"ל לבל יסתאב במעשים אסורים, עלינו מוטלת החובה להוקיע את מפקדיו, ראשיו וממשלתו אם הם מנסים לגנוב אותו למחוזות אסורים, חמורים שבעתיים מנזק לג'יפים ודחפורים.



לגנות? ודאי! אני מגנה את האחראים לדרדור היחסים בין צה"ל להתיישבות, אני מגנה את הפוגרום הנפשע וחסר הצדק והאנושות בבתי ותושבי מיגרון.



לפני 6 שנים נגנב צה"ל למטרות חסרות אנושיות, ומי שסובר שצה"ל צריך לעשות לפעמים גם דברים שאינו אוהב אז בעיני ובעיני רבים הוא פוגע בצבא הקודש בהרבה לאין ערוך משני מתנחלים שקרעו כבלים לרכבים.



תמיד יהיו את יפי הנפש שביננו שיחשבו שהם כלבי השמירה של תדמית תושבי יו"ש. לא שאני בטוח שמה שקרה בחטמ"ר הוסיף לתדמית שלי- שלנו, אבל כאן הדיון צריך לבוא אחרי שמסדרים בהגינות וביושרה את רמת החומרה של המעשים.