אמת מארץ ישראל תצמח
אמת מארץ ישראל תצמח

"אמירת האמת אינה אלא דעה בורגנית. השקר מוצדק בהתאם למטרתו", היה נוהג לומר ולדימיר לנין. יורשים לא חסרים לו כמובן.



תעשיית השקרים העניפה המתלווה לאתוס הפלשתינאי-ערבי העלוב למן הרצח הראשון על אדמת ישראל יכולה למלא כרכים עבי כרס. שקר מרכזי הוא כמובן 'עם פלשתינאי'. אין כזה. גם אם הוא יוגדר מחדש אלף פעמים. ואם הוא קיים לפחות מתחילת הציונות כפי שהתמימים חושבים, או מאז ימי הרומאים או אפילו אחורה מכך כפי שהיסטוריונים חדשים צוהלים, מדוע לא הוקם העם הזה על אדמתו, קרי יהודה ושומרון, לפני הכיבוש האיום והנורא בשנת 67'? ואם מישהו שכח מהם ראשי התיבות של אש"ף, שישאל את אחמד שוקיירי.

המסורת הערבית המתדלקת את השקר הפלשתינאי עמוסה בגוויות של יהודים. גם בתמימים שבהם, הסופר יוסף ברנר הי"ד למשל בשנת 1921, או משפחת פוגל, 'מתנחבלים' שכמותם, מונח שטבע אברהם בורג. המסורת המפוארת של חרב ואש עוברת מדור לדור וכל המרבה ברצח היהודים באשר הם הרי זה משובח. תרומתה של האומה הערבית לאנושות מסתכמת במאה השנים האחרונות בדם, בנפט ועוד דם. גם מבית וגם מחוץ. לא תרבות מיוחדת ולא דת שונה, לא מטבעות ועתיקות של מאות או אלפים בשנים, לא שפה מיוחדת, רק זו של השנאה ליהודים.

ייתכן מאוד שאנחנו מעוררים קנאה בהצלחה ללא אח ורע בין אומות העולם, ושאנחנו אחראים למהפכה ההומנית ביותר, הציונית

המסורת המפוארת של חרב ואש עוברת מדור לדור וכל המרבה ברצח היהודים באשר הם הרי זה משובח. תרומתה של האומה הערבית לאנושות מסתכמת במאה השנים האחרונות בדם, בנפט ועוד דם

. מהפכה כזו שמקבצת פליטים מכל התבל נגד כל סיכוי והיגיון. קרוב לודאי שבמטען הגנטי שלנו יש משהו מיוחד, בסדר, תקראו לזה גזענות. האם זה מצדיק לאסור עלינו מלחמה מתמדת בכל דרך ועם מיטב העורמה הערבית? האם דרך ההיגיון המערבי, דרך הרציונאליות, לא ברור שמי שיש לו פי שש-מאות שטח מאשר ליריבו, מר ככל שיהיה, יכול לוותר במעט? האם קיומו של תת-שבט ערבי המבקש מדינה בנוסף לעשרים ושתיים אינו אלא תירוץ עלוב ומסווה להמשך תורת השלבים, ההיא מחרטום?

כנגד תרבות השקרים, ראוי לו לראש הממשלה שיעמוד ביום שישי הקרוב עם האמת, לא עם נרטיב ולא התנצלויות: הארץ הזו שייכת לעם היהודי מכוח כל טיעון, דתי, היסטורי, צבאי, מוסרי ותרבותי. עם של פליטי שואה ורדיפת גלות, ראוי שרגלו תנוח מעט אחרי אלפיים שנה. נאומו יהיה לאחר מכחיש השואה ומכחיש האמת היהודית, לפיכך הגברת האמת תמעיט את השקר. ואם כבר הנאום בארה"ב, ייטיב ראש הממשלה אם יצטט את המצביא האמריקאי בעת מלחמת העולם השנייה ולפניה, דוגלס מק'ארתור, כאשר הגדיר את אחד מעמודי התווך של ההרתעה: "בכל דברי ימי האנושות, תמיד ובכל מקום, הביאה התבוסתנות והניסיון לפייס את התוקפן להסלמה בדרישותיו. התוצאה היא תמיד מלחמה עקובה מדם". זו המלחמה המונעת שיקומם של ערבים מסכנים המנוצלים על-ידי מגולמנים בשם דת האיסלאם הקיצון. זו המלחמה המונעת תרומה חיונית ומשמעותית הרבה יותר של העולם הערבי לעולם בכלל על כספו הרב.

מי שהאקפסרימנט הציוני חשוב לו מאוד, ראוי שיציב מול עיניו גם את האמת וגם את השקר. זה מול זה. רק כך יבין שהסימטריה בינינו לבין ערב עקומה היא מכל שכל ישר. וגם את זה: עבד אל-בארי עטואן, עורך היומון אל-קודס אל-ערבי, שמע את הדברים הבאים מפי הראיס, עראפת: "חי אללה, אני אשגע אותם! אני אהפוך את ההסכמים הללוו לאסון עליהם. לא בימי, אבל בימיך, אתה תראה את הישראלים בורחים מפלשתין. רק היה סבלני. אל תדבר על זה, שמור זאת אצלך." מראה עקומה לא ניתנת ליישור. רק לניפוץ.