ההיסטוריה חוזרת
ההיסטוריה חוזרת

בטבע, כאשר שני עננים נפגשים, נוצר הבזק של אור המאיר לשנייה את השמיים מעלינו. לאחריו, מגיע הרעם, אותו רעש חזק שלא ניתן להתעלם ממנו.

תופעת טבע זו משולה מטאפורית לקיומה של הציונות בעולם, אותו ענן, המאיים על קיומה של הציונות ככלל והשמדתה של מדינת ישראל בפרט מרחף מעלינו במדינתנו קטנת הממדים, אותו ענן, שתכופות ממטיר עלינו טיפות גדולות של הרג, אותן דמעות שהופכות לדמעותיהן הגדולות של משפחות השכול, שעל אחר שעל הוא מתקדם לעבר המפץ שמתרחש בד"כ דרך טבע ולא מתוך איבה פנימית.

"האבסורד פורץ מתוך הקונפליקט שבין הקריאה האנושית ובין השתיקה הבלתי-הגיונית של העולם" ציטוט של אלבר קאמי, בספרו "המיתוס של סיזיפוס"

אובמה יקר, ראשי מדינות העולם, עיניכם נשואות כלפינו, זה הזמן להזכיר לכם את העובדה הכואבת כי רק בשנים האחרונות, שאוכלוסיית ישראל מנתה 6 מיליון יהודים, סיימנו לשלם חוב ציוני כבד מנשוא ואין פה מדובר בחוב לבעלי אג"ח, חוב כלפיי נדנדות היורו ביוון, מדובר בחוב הציונות, חוב של 6 מיליון יהודים שקיפחו את חייהם, אותו חוב החקוק בזיכרון דורותיה של מדינת ישראל, חוב שנכפה עלינו לפני 2 דורות בדיוק, חוב השואה שמו, ראשי מדינות העולם, השואה היא אותה שיטה יוצאת דופן הן בממדיה, הן בשיטתיותה הרצחנית והן באידאולוגיה שמאחוריה, שהייתה גזענית ולא דתית.

כיום, לאחר ששילמנו את חוב הציונות, עם יתרת זכות של מיליון יהודים, אנו עומדים עם הפנים לאחור? רבותי, האם ההיסטוריה חוזרת?

אדולף היטלר, אותו מנהיג שהגה את ייעודו להשמדת הציונות, אותו מנהיג שרדף אחריה בשיטות רצחניות והוביל להרג המוני

מנהיגי העולם, כדי לסבר קצת את אוזניכם, להעיר את עינכם שנראה כי עדין עצומות, אותו הבזק ברק שמגיע לפני הרעם למרבה הצער לא העיר את עינכם לכך שההיסטוריה של רצח העם היהודי דופקת על דלתו של כל בן אנוש ציוני. איפה הייתם עד היום והיכן אתם כיום?

גם באמצעים כימיים, איבתו, חזונו וייעודו עומדים כיום בהקבלה בולטת לאיבתה המוצהרת של איראן ל"ישות הציונית" והתבטאויותיהם הקיצוניות של נשיאה מחמוד אחמדינז'אד ומנהיגה הרוחני עלי חמנאי. ראייה לכך הינה הכרזתו של רפסנג'אני בסוף שנת 2001 כי "אפילו הפעלת פצצה גרעינית אחת בתוך ישראל תשמיד הכול" וזאת על אף טענתו המאוחרת שדבריו הוצאו מהקשרם ושלמעשה כוונתו הייתה לקרוא לפירוק מנשק גרעיני.

האם לא ברור דיו כי הסכנה הנשקפת למערב מאיראן גרעינית, לסכנה שנשקפה מגרמניה הנאצית?

הגענו לקיצה של תמיכה במדיניות "עצימת עיניים" באם התקיימה כזו עד כה, הנשיא אובמה וראשי מדינות העולם, הפנייה מופנית אליכם, כולנו מכירים את הקלישאה הפשוטה בהגדרתה "הכתובת הייתה על הקיר", נדמה כי אנו רגע לפני הגייתה שלמרבה הצער, קרוב לוודאי כי לא תהיה לאחריה הזדמנות לתחקירים, וועדות ואו הסקת מסקנות זמנית.

ושוב אני שואלת את השאלה המתבקשת, האם ההיסטוריה חוזרת?

מנהיגי העולם, כדי לסבר קצת את אוזניכם, להעיר את עינכם שנראה כי עדין עצומות, אותו הבזק ברק שמגיע לפני הרעם למרבה הצער לא העיר את עינכם לכך שההיסטוריה של רצח העם היהודי דופקת על דלתו של כל בן אנוש ציוני. איפה הייתם עד היום והיכן אתם כיום?

איפה אתם מנהיגי העולם? פיתוחה של של תוכנית הגרעין האיראנית החל עוד בשנות ה-60 בפיקוחו של ארגון סבא"א, כן, אותו ארגון אשר ב-6 ביוני, 2011, הודיע העומד בראשו , כי מידע חדש מצביע על מרכיבים צבאיים בתכנית הגרעין של איראן‏.

איפה אתם מנהיגי העולם? שלאורך עשרות שנים נחשפו עוד ועוד כורים גרעיניים חשאיים בנתנז ואראכ שאיראן לא הכריזה עליהם. למרות שהיה מדובר בהפרת ההסכם הדו-צדדי בין איראן לסבא"א ליישום האמנה למניעת הפצת נשק גרעיני.

איפה אתם מנהיגי העולם? וכמה נאיבים יכולתם להיות ולקבל את הפצרותיה השקריות של איראן כי מטרת תוכנית הגרעין היא הפקת אנרגיה בלבד. האם יש מובהקות ברורה יותר בכוונותיה האמיתיות של איראן? איך אפשר שלא להבחין כי אופייה הצבאי של התוכנית האיראנית מלמדים גם התנהגותה של איראן, ניסיונות ההסתרה שלה, ומאמציה להקים מערך ייצור גרעיני עצמאי לחלוטין ולא להסתמך על רכישת חומרים גרעיניים בחוץ, אף שאלו זמינים לה כל עוד טיבם ואיכותם הם כאלה המיועדים לשימוש לצורכי שלום ואף הוצעו לה בידי האירופאים.

איפה אתם מנהיגי העולם? ב 14 למאי השנה, חושף האו"ם דו"ח סודי של צוות מומחים , כי צפון קוריאה העבירה טכנולוגיות טילים בליסטיים באופן מתמשך וסדיר לאיראן, דרך "מדינה שלישית שכנה" תוך הפרת הסנקציות הבינלאומיות שמועצת הביטחון של האו"ם הטילה.

איפה אתם מנהיגי העולם? ב 8 ליוני השנה הודיעה איראן על הקמת מערך צנטריפוגות חדשות ומתקדמות במתקני הגרעין לצורך הגברת מידת העשרת האורניום לרמה של 20 אחוז (שמאפשרת שימוש למטרות צבאיות)

איפה אתם מנהיגי העולם? שכאן גוברים החששות מכוונות איראן, לנוכח סירובה לציית להחלטות מועצת הביטחון של האו"ם, שמחזקת את החשש שאיראן מתכננת שימוש בגרעין לצרכים צבאיים.

האם לא ברור ומובהק כי עצם קיומה של פצצה איראנית יהווה עידוד מוראלי גדול לארגוני הטרור שנתמכים על ידי איראן ולמדינות המתנגדות לשלום עם ישראל? האם לא ברו דיו שהתחמשות גרעינית של איראן תוביל מדינות אחרות באזור, כדוגמת ערב הסעודית ומצרים, לחפש גם הן אופק גרעיני, מתוך חשש להימצא בעמדת נחיתות מול האיראנים. האם לא ברור דיו כי בטווח הארוך עלולה התוצאה להיות מרוץ חימוש גרעיני חסר מעצורים. ככל שהנשק הגרעיני זמין יותר עולה הסכנה שייעשה בו שימוש או שייפול בדרך כלשהי בידי טרוריסטים.

מנהיגי ישראל שבים ומתבטאים לאורך כל הדרך בפומביות ובחריפות כנגד האפשרות שאיראן תשיג נשק גרעיני. אותם מנהיגים אשר התריעו כי נציגים של מדינה שמנהיגיה קוראים למחות את ישראל מעל פני האדמה, ואיש אינו פוצה את פיו ... ניסיונות ההתחמשות של המדינה הזו בנשק גרעיני חייבים להדיר שינה מכל שוחר שלום ויציבות במזרח התיכון ובעולם כולו. האם לא מובהק כי פונדמנטליזם השוכן ביננו מחייב עמידה נחושה מולו?

סבא"א צפויה להתריע על כך שמדענים איראנים מפתחים ראש נפץ בליסטי המסוגל לשאת פצצת אטום וכי ללא ספק כוונתה של איראן הינה לפתח נשק גרעיני. האם בכך לא תמו נורות האזהרה? האם לא די לניסיונות דיפלומטים ופרשנויות והאם לא הגיעה העת לפרגמטיות?

איפה אתם מנהיגי העולם שחלון ההזדמנויות עומד להיסגר על ראשינו וראשי ילדינו?

"אדם אמר ליקום: 'אני קיים!', על אף זאת, השיב היקום, 'עובדת קיומך לא יצרה בי שום תחושה של מחויבות'" - סטיפן קריין

בכותרות האחרונות הובהר כי " ארה"ב מנסה להרגיע: לא רוצים עימות עם איראן"

דוברת מחלקת המדינה האמריקנית ויקטוריה נולנד מוסרת, כי ממשל אובמה פועל כדי לפתור את משבר הגרעין האיראני באמצעות "דיפלומטיה קשוחה".

עוד עולה בכותרות, כי "התקפה ישראלית על איראן תצית עימות אזורי מעזה ועד אפגניסטן", הזהיר ברוס ריידל, "לארה"ב ולממשל אובמה זה יהיה אסון.

איפה אתם מנהיגי העולם? האם השמדת אומה שלמה לא נכלל תחת המילה "אסון" בלקסיקון שלכם? האם יודופוביה אינה אסון בפני עצמה?

ראשי מדינות העולם, בזמן שאתם מעלים לדיון את רשימת פלאי תבל, אנו אזרחי ישראל לא בטוחים אם ים המלח המועמד להיכלל ברשימה, לא יהפוך לבועה גרעינית.

ראשי מדינות העולם, בזמן שאתם דנים בהגנה על היורו ביוון, אנו כאן דנים כיצד להגן על חיי ילדינו מאיומיה של איראן.

ראשי מדינות העולם, בזמן שאתם דנים בפתרון בעיית ההשמנה העולמית, אנו כאן מחפשים פתרון להינצל מהשמדה המונית.

ראשי מדינות העולם, בזמן שאתם מתאמנים לטקסי פרסי אמי, אוסקר, אירוויזיון ומשחקים אולימפיים, אנו כאן מתאמנים בכניסה למרחבים אטומים.

ראשי מדינות העולם, בזמן שאתם חוששים מנפילה כלכלית, אנו כאן חוששים מלוחמה גרעינית.

איפה אתם ראשי מדינות העולם, שאת כל האותות קיבלתם כהמלצה, בו בזמן שעל ראשי ילדינו מאיימת הפצצה?

מר אובמה היקר וממשלתו, ראשי מדינות העולם, אתם יכול לבחור לברוח ויכולים לבחור להתעלם - אבל בסופו של דבר תמיד תתעוררו לאותה מציאות, אנחנו, לא בטוח שנזכה לכך.

כּל עוד בַּלֵּבָב פְּנִימָה

נֶפֶשׁ יְהוּדִי הוֹמִיָּה

וּלְפַאֲתֵי מִזְרָח קָדִימָה

עַיִן לְצִיּוֹן צוֹפִיָּה.



עוֹד לֹא אָבְדָה תִּקְוָתֵנוּ

הַתִּקְוָה בַּת שְׁנוֹת אַלְפַּיִם

לִהְיוֹת עַם חָפְשִׁי בְּאַרְצֵנוּ

אֶרֶץ צִיּוֹן וִיְרוּשָׁלַיִם.

אומרים "נפש יהודי הומיה", אני עומדת זקוף ומצטטת את המנונה וחזונה של מדינת ישראל המאוימת, אולם עם תקווה גדולה שאני וילדי וכל ילד ואזרח במדינת ישראל עוד נזכה להמשיך לשיר אותה בגאווה ושההיסטוריה לא תחזור על עצמה, אחרי שואה אחת יותר מידי, אנו זועקים כדי לחיות, אם לא היום אז אימתי?

איפה אתם מנהיגי העולם?