מאמינים בני מאמינים יתקשו עד מאד לגייס את כוחות הנפש להתמודד עם מה שזוממים הצמד נתניהו וברק. בית המשפח לכיליון אמר את דברו ונושאי הכלים של החונטה עוברים לדום מתוח.

האחד, ברק עושה זאת בעונג אותו הוא מתקשה להסתיר - הרי אין דבר שישמח יותר את המתעמר הסדרתי ממגדלי אקירוב מאשר לשלוח קלגסים גסים לגבעות השומרון כדי לעקור באישון לילה יהודים מאמינים מבתיהם.

השני, נתניהו, בכניעה ובחנופה – שכן אם ימרה את פי החונטה תהיה רעייתו למשיסה ביד כל טלף וכבודו האבוד למרמס בכל אמצעי התקשורת של החונטה.

מדהים עד אנא הגיע הרשע, הכיצד התהפכו היוצרות באופן שהתיישבות,חלוציות,אהבת העם והארץ היו לסדין אדום כזה המגרה את השור המועד לבעוט, להשתולל, להרוס.

המתבונן אל תוך הישובים שהריסתם הייתה למשאת הנפש של חונטת מדינת כל אזרחיה יגלה מיד שבמיטב בניו של העם מדובר. כל הדברים הטובים מתקיימים בהם.מידותיהם טובות, הם אנשים צנועים, בעלי חזון ומסירות נפש, רוחניים שאינם אוהבי בצע. בעלייתם ליישב אדמות טרשים אל מול רוחות הלילה, נוכח צר ואויב המאיים ואף מבצע לאסוננו, הם מגלמים את כל מה שהעם היהודי זקוק לו מאז ומעולם.

בישיבתם על הקרקע בקהילות שלוות מגובשות, מוסריות ומאמינות הם מהווים חוליה חזקה בשרשרת הנצח של עם ישראל.

זה בדיוק מה שמפחיד את השמאל השולט כאן.

בל נטעה – הממשלה, הכנסת, אפילו צה"ל (או מה שהיה פעם צבא ההגנה לישראל) אינם השליטים האמיתיים. בדרך נעלמה נרקם פה שלטון ברזל, חזק מאין כמותו , של מערכת המשפט,בעלי ההון והתקשורת. אלה ועוזריהם (עימם נמצה בעתיד לבוא את הדין על פי חוק) פועלים בנחרצות ובכוחניות לאיין את הבית הלאומי של עם ישראל ממאפייניו היהודיים, זה לטובת "מדינת כל אזרחיה". כל מי שעיניו בראשו רואה זאת : בפסיקת בית המשפט העליון, בתקשורת, באקדמיה ובקרב בעלי ההון.

הן רק לאחרונה נאמר שהסכנה הקיומית האמיתית למדינת ישראל אינה אייטולות איראניים חמושים בגרעין כי אם ה"הקצנה הדתית והחרדים" . היהדות מסכנת את קיומנו.....דברים ברורים שאין צורך לפרשם.

תמוה הכיצד מצליחים מנהיגי ה"ימין" לשטות שוב ושוב בעמך ישראל אולם יש להכיר בכך, להפנים זאת ולא לצפות לדבר טוב מהפוליטיקאים . סיפר לי פעם חבר ואעשה היקש :" תשעים ותשעה אחוז מהפוליטיקאים מוציאים שם רע לכל השאר...... "

כל שצריך לעשות כדי להבין הוא להקשיב. נתניהו מכריז מעל כל במה כי פניו להרס ולא לבניה.

כך הרהיב עוז בנפשו לנחם את יתומי משפחת פוגל בשקר הנלוז –"הם רוצחים ואנחנו בונים", כך נולדה האמירה "נבנה בגילה, גילה איננה התנחלות", כך נקראים היום ממש היהודים ביהודה ושומרון "לבנות בהתאם לחוק"

איננו זקוקים לרמז עבה מזה. ישנה גמירות דעת אצל עושי דברה של החונטה להרוס, להחריב לאבד ולהשמיד ישובים יהודיים (אה שכחתי...כאלה שמחוץ לגושי ההתישבות...)

נשאלת השאלה הכיצד מניחים כל כך הרבה מחוקקים לרשע להשתולל. אינני בטוח כלל ועיקר שמרידה שלהם תצלח. אני משוכנע לחלוטין שמרידה כזו נחוצה והכרחית.

רבים במפלגות הימין הביעו את מחויבותם לשלמות הארץ . חוטובלי, לוין, יעלון, כץ אחד וכץ שני,דנון, הרשקוביץ, אורבך, רותם, לנדאו ורבים רבים אחרים.

קומו כאיש אחד, התעלו מעל כל חישוב מפלגתי, אישי,צר,תועלתי. התנערו ועשו את מה שצריך להיעשות

אמרו לנתניהו : לא עוד !!