שת"פ מעניין בעולם התקשורת בין "אספייר טכנולוגיות" ובזק

יחיאל נגלברג, כ"א בשבט תשע"ח,

לבן ריק
לבן ריק
צילום: ערוץ 7

החודש הופעלה מערכת האופטימוס המתקדמת של אספייר על גבי תשתית הטלפוניה של בזק ב HOSTED IPT.

"פתרון האופטימוס שהופעל ע"י בזק ואספייר בקבוצת אלוני הוא דוגמה ליכולותיה ועוצמתה של בזק בפתרונות טלפוניה מתקדמים לעסקים."  אומר גיל רוזן, סמנכ"ל שיווק וחדשנות בבזק:

"באלוני אופיין והופעל ע"י בזק פתרון Voice מורכב המבוסס על שירות Hosted IPT – פתרון Collaboration חדשני, שריד ומאובטח בחוות השרתים של בזק.

בזק בחרה לשלב בפתרון את "אופטימוס" - מערכת ה- Contact Center מהמתקדמות ביותר בישראל של חברת אספייר.

חברת בזק המובילה את תחום התקשורת בישראל, תמשיך להוביל ולפתח פתרונות מתקדמים וחדשניים לעסקים."

אודי לוי, סמנכ"ל מכירות ושיווק בחברת אספייר אומר:

"אנו שמחים לקדם בברכה את קבוצת אלוני למשפחת לקוחות אספייר. אופטימוס מספקת מענה מלא לכל צורכי הלקוח, אך לדעתי ההצלחה האמיתית שלנו נובעת מתהליך ההטמעה והשירות ללקוח. מוקדים זה לא רק טכנולוגיה – יש מימד אנושי מהותי בהטמעה של מערכת מוקד, ואספייר שמה עליו דגש מיוחד. אני גאה במיוחד על הפעלה זו של אופטימוס יחד עם בזק, בפתרון ה Hosted IPT המתקדם שלהם."

בעקבות הנתונים החדשים שמגיעים מעת לעת במערכת השיחות, מנהלי חברת אלוני מבינים כיצד להתייעל ולשפר את מערך השירות.