ט"ז בתמוז תשע"ט 17:27

המהלכים של ליברמן לכאורה לא מובנים, עם 5 מנדטים לקבל את תיק הבטחון ותיק קליטה מורחב זה מעל ומעבר. ואל תספרו לי חרדים...גיוס... הוא היה החבר הכי טוב של החרדים כל השנים אז מה קרה פתאום.

התשובה היא תיק קליטה מורחב... שכמעט לא שמנו לב אליו, אבל זה החלום שלו, ואבהיר.

ליברמן מכוון גבוה, החלום שלו זה ראש ממשלה.

 

נתחיל עם קצת היסטוריה.

בבחירות לכנסת ה 19 בינואר 2013, היתה רשימה משותפת הליכוד-ישראל ביתנו, כשליברמן מקום שני אחרי נתניהו. אז היה ברור שליברמן רוצה לרשת את נתניהו. אלא שנתניהו כדרכו, מקטין ומגמד את כל מי שלידו, כל מי שקצת גדל הוא מיד מקטין אותו, מגביל את סמכויותיו וכוחו, כך היה עם איציק מרדכי, עם כחלון, יעלון, וסהר (יסלח לי מי ששכחתי) נתניהו יוצר מצב שהוא כמו עמוד חשמל וכולם לידו כמו גפרורים. יש רק אחד גדול בימין, השאר קטנטנים כך הוא מבטיח את המשך שלטונו לאורך זמן.

ליברמן פירק את השותפות כשהבין שנתניהו יחליש אותו עוד ועוד כל זמן שהוא לידו.

 

כשנפתחו שערי ברית המועצות הגיעו הרבה עולים יהודים והרבה גויים, לליברמן שליטה כמעט מלאה על התקשורת בשפה הרוסית, ככל שעובר הזמן היהודים שבין העולים מתערים בחברה וכבר אינם בכיסו, הגויים שבהם חלקם לקחו את סל הקליטה הנדיב, והמשיכו הלאה לארה"ב או לאירופה. אלה מהם שנשארו הם הבייס של ליברמן, בוחרים נאמנים שהפעם רק בגללם הוא עבר את אחוז החסימה.

 

וכאן הגענו לתוכניתו, מי ששם לב, בהסכם הקואליציוני הוא דרש תיק קליטה מורחב עם נציגויות ב 15 מדינות הגוש הקומוניסטי לשעבר, הכוונה היא לעקוף את הסוכנות היהודית ולהעלות לארץ מיליון ויותר גויים דוברי רוסית, וכדי שיישארו בארץ הוא גם דרש פנסיה תקציבית לעולים. היהודים שרצו לעלות כבר עלו, וכיום באים טיפין טיפין, ברגע שהסמכות תהיה של ליברמן בלי להיזקק לסוכנות היהודית הוא יוכל להביא המוני גויים שמצבם הכלכלי בכי רע, כאן יהיה להם סל קליטה נדיב, ופנסיה תקציבית, בלי שהפרישו ממשכורתם.

ובבחירות הבאות יש לו עוד מיליון קולות.

 

ברור לו שהחרדים והדתיים לא יתנו לו להביא לכאן את בניהם ונכדיהם של רוצחי יהודים, אוקראינים ואחרים ששיתפו פעולה עם הנאצים, הימין הדתי לא יסכים למדינת כל אזרחיה, שמחציתם גויים, מסתבר שעל זה הוא סגור עם לפיד, הרי אין ללפיד בעיה עם זה, ההיפך! 

 

זה יהיה המצב אם ליברמן יצליח, מיליון גויים שיבואו בשביל שיפור כלכלי, מבוגרים שלא יתרמו למשק, העלות של הפנסיה התקציבית תהיה בתחילה כ 15 מיליארד ותעלה מדי שנה ככל שיבואו יותר מבוגרים, הכלכלה של ישראל תהיה בשפל למשך הרבה שנים, הרוב היהודי לא יהיה יותר, אבל ליברמן בבחירות הבאות עם 30 מנדטים.

 

מקור: https://chl.co.il/viewtopic.php?f=1&t=15654

כ"ג בתמוז תשע"ט 02:25

אולי היה צריך להיות כותרת האשכול 'במוחם של פוליטיקאים'.

ונתחיל בקושיות.
כבר כתבתי על כך שנתניהו לא נותן לאף אחד לידו לגדול הוא משמר על ידי כך את מקומו.
אבל גדעון סהר צעיר ממנו ב 17 שנים, לסהר עדיף לחכות בסבלנות לאחרי ביבי, ביבי הרי לא יחיה לעולם, אז למה סהר כל כך מפריע לנתניהו, עד לסיפור המוזר שהוציא את ביבי פרנואיד.
הסקרים הראו שהצטרפות שקד לליכוד תוסיף 3-4 מנדטים, אבל שרה הטילה וטו וביבי מיהר להוריד את זה מהפרק. למה? אולי מנדט אחד הליכוד יקבל מכולנו, ואת כחלון הוא הכניס ונתן לו 4 מקומות, לשקד שמביאה 4 מנדטים הוא לא הסכים לתת מקום אחד.
ועכשיו ההתערבות שלו, והפניה לפרץ שלא יוותר לה על המקום הראשון, הוא מוכן להבטיח תפקידים לפרץ סמוטריץ ובן גביר העיקר שלא ישימו את שקד בראש.

התשובה היא יאיר נתניהו. 
בליכוד היו הרבה נסיכים, בנים של ח"כים שהתברגו גבוה. בני בגין, דן מרידור, ציפי לבני, רוני מילוא, גם עמרי שרון ניסה להיכנס כשאביו היה ראש ממשלה.
החלום של שרה לראות את יאיר מתמודד על ראשות הליכוד כשביבי יפרוש, אולי אפי' יתמודד לכנסת ה 23, כשביבי עדיין בראש, ואז ביבי יפרוש באמצע קדנציה כשהוא מכין את יאיר ומסמן אותו כממשיך.
לצורך כך שרה דורשת וביבי מבצע להמשיך לגמד את כל מי בימין שעלול להסתמן כמתאים להתמודד על ראשות הממשלה.

זה ההסבר למהלכים שמזיקים לנתניהו בטווח הקרוב, המלחמה ההזויה בסהר ועכשיו בשקד, רק פוגעת בו, אבל המטרה שניצבת לנגד עיניו, לאפשר ליאיר להשתלב כבכיר ואח"כ כראש גורמת לכך שהוא ממשיך להלחם נגד כל מי שאפשר לראות בו ראש בימין.

אולי יעניין אותך