א' באדר תש"פ 20:19
היי,
אני בת 24 וקצת וכבר יוצאת לדייטים משהו כמו שלוש וחצי שנים.. לא היה לי אף דייט שהמשכתי או קשר מיוחד שפיתחתי. תמיד חתכתי הכי משמעותי שהיה לי היה שני דייטים ואז גם חתכתי.במבט לאחור, אני באמת מרגישה שכל גברים שיצאתי איתם באמת לא התאימו לי. בדרכ פסלתי על אופי, ילדותיות או חוסר זרימה. אני הכי מאמינה שמראה זה משהו שאפשר לראות באור שונה כל עוד האופי מושך אותנו- אבל מרגישה שלא חוויתי את זה מעולם וזה מתסכל.
יצאתי בתחילת השבוע לדייט עם בחור מקסים בך הכל. זורם, דתי ברמה שלי ויוזם.
לפני שיצאנו הוא דאג גם לשלוח לי הודעות בערב ובבוקר וניכר כי הוא ממש רציני באיך שנוא לוקח את הדייטים. בדייט עצמו הרגיש שיש חיבור סה״כ טוב, והשיחה זרמה ודיברנו והיה נחמד- במיוחד אחרי הדייט האחרון שהיה לי שהבחור בקושי דיבר- אבל הרגיש לי שהוא יותר מדי ציני או צוחק מכל דבר קטן, וזה הפריע לי קצת..
מבחינת הנראות- הוא נראה בסדר- וזה גם משהו שלדעתי צריך לבוא אחרי אופי וחיבור- כי כשמתחברים לבן אדם הוא מראה קצת יותר יפה בעינינו.
אשמח לשמוע מה דעתכם?
אמרתי לו שאני אשמח שנצא לדייט שני- אבל לא יודעת למה לצפות..

באיזה דייט בערך יודעים שזה זה?
יכול להיות שרק אחרי חודש?
כמה זמן זה טבעי שייקח לצאת כדי להרגיש שזה זה?

מקווה שהסברתי את עצמי ברור..

תודה מראש וסליחה על החפירה
א' באדר תש"פ 20:42
אז עונה לך
באיזה דייט בערך יודעים שזה זה? משתנה מאוד מאוד לאחד
יכול להיות שרק אחרי חודש? יכול להיות גם יותר .. או פחות לכי תדעי
כמה זמן זה טבעי שייקח לצאת כדי להרגיש שזה זה? אין דבר כזה ..

כל השאלות ששאלת מאוד משתנות מאדם לאדם .
מזה יעזור לך אם מישהי הבינה אחרי שבועיים ומישהי אחרי שנה??


השאלה היא מה טוב לך?
מה את מרגישה?
בין הנסתר לנגלה
בין העולם הבא
לעולם הזה
(ארז לב ארי)
א' באדר תש"פ 21:28

1 צוחק מדברים - את עדיין לא מכירה אותו. יכול להיות שהוא משתמש בזה כדי שהאוירה תהיה קלילה יותר (בין אם זה מצליח או לא), או מסיבות אחרות.

 

2 התיאור הכללי שאת כותבת הוא מצוין. את כותבת שאת ממשיכה, וטוב שכך

 

3 אנשים שונים מתחברים בקצב שונה. אני יודע בעיקר שבנים יותר מהר ובנות יותר לאט, יודע גם שיש מקרים הפוכים. שמעתי על כאלה שבשבילן שלשה חודשים זה לדעת אם הבחור בכלל בכיוון. אז אל תרגישי לא נוח אם זה לוקח לך זמן. שמעתי מאדם חכם ש"חושבים שכשמיד יש חיבור מצוין, זה טוב. אבל זה לא נכון. הכי טוב כשזה נבנה לאט".

חודש נשמע לי כמו זמן ממש סביר. ברור שאם הוא לא קשור בכלל אז לא צריך חודש כדי להגיע למסקנה (וגם אם הוא ממש מיוחד..) אבל באופן עקרוני כדי לבנות חיבור עם ביטחון ויציבות חודש נשמע לי טוב.

 

4 את כותבת שתמיד את חתכת קשרים. עקרונית הייתי ממליץ לך לבדוק מה הסיפור ולמה זה קורה (או למה מציעים לך בחורים כאלה), אבל למקרה הנוכחי זה לא רלוונטי. ובעז"ה שלא תצטרכי לבדוק את הנושא (תמיד כדאי להבין כדי להבין את עצמך, אבל זה כבר לא יהיה צורך דחוף)

 

באופן כללי אני מתרשם שאת מבינה מה את עושה. תמשיכי ככה.

ב' באדר תש"פ 10:51
אותי הן דייקו מאד
ג' באדר תש"פ 16:07

אני לא יודעת אם אני צודקת אבל זה נשמע שאת קופצת נורא מהר למסקנות בענייני דייטים, בין אם זה עם בחורים שנראים לך לא מתאימים ובין אם כאלה שנראים לך כן מתאימים.

נכון שהכי מגרה זה לקפוץ מהר למסקנות (גם אני מתפתה לעשות את זה המון פעמים), אבל זה מאוד לא מומלץ באופן כללי, ובטח שלא בדייטים. קשר זוגי נבנה לאט, צריך לתת לו את הזמן להתפתח.

אני ממליצה לך מאוד לא לקפוץ למסקנות, ולא לצפות לרגע הזה שבו "תדעי אם זה כן או לא". תהני מהבחור, תהני מהפגישות, וההחלטה פשוט תגיע - בין אם זה תוך שבועיים ובין אם תוך חצי שנה (או יותר). הזמן הוא לא מדד בכלל בעניין הזה.

בהצלחה גדולה!!

ו' באדר תש"פ 23:09
רק בנקודה של הציניות, בתור גבר אני יכול להגיד לך שאצל בנים משתמשים הרבה בציניות, לא כולם קיבלו הדרכה לא להשתמש בזה בדייטים ובאופן כללי בשיחה עם נשים. זה לא צריך להפחיד אותך, אולי לחשוב איך אפשר להעיר לו על זה בצורה טובה ומועילה. בהצלחה רבה!

אולי יעניין אותך