ח' בניסן תש"פ 12:54
אני מלשב ומעוניין להתגייס לאחת מהסיירות המובחורת ( כן אני יודע שזה קלישאה מוכרת אבל אני באמת מתכוון לעשות כול מה שאני יכול לעשות כדי להגיע לזה) רציתי לדעת אם יש כאן חברה שהצטרפו לקבוצה של כושר קרבי לפני הגיוס והגיבושים ואם זה משהו שהם יכולים להגיד שהוא עזר להם ובאמת הועיל להם להגיע לאן שהם רצו....
תודה

בל"ח מוצהר וגאה בלח רמקולגבעוני

 לכול המתלבטים או ששאלו את עצמם‼️

משקפת = בן 

משבצת = בת

 

ח' בניסן תש"פ 13:38
כל מיני תנועות וקבוצות כאלה שמכינות לצה"ל, יש את אחריי (לא יודעת אם ואיפה יש קבוצות לדתיים) או דברים כאלה שנותנים כושר, ערכים וכלים להכנה (סוג של תנועת נוער כזאת) בד"כ לכיתות י"א-י"ב וממה שידוע לי יש להם הכנה ליום סיירות וכל מיני דברים כאלה, בנוסף, גם המדריכים חלקם או רובם הם יוצאי סיירות או יחידות מובחרות אז בכלל יכולים גם לעזור. ואפשר לקבל מהם.. אם תמצא כזה דתי או קבוצב של בנים בלבד אני אישית ממש ממליצה.
מאמינה שיש עוד בסגנון הזה פשוט לא מכירה, תנסה לשוטט באינטרנט.
ט' בניסן תש"פ 10:40
אבל מידיעה,
כניסה לגיבוש עם הכנה לפני באמת עוזרת
ט' באייר תש"פ 01:23

מהקצת שאני מכיר אין קבוצת הכנה דתית (דתית שלי לפחות). בכל מקרה, הן בעיקר מעלות את המוראל והרצון ותורמות לממוצעים ומטה. כיחיד הרבה יותר קל להשתפר, אם רק תתמיד בכך. בקיצור, ממליץ לצייר לעצמך תוכנית אימון ולהתייעץ קצת עליה. אבל בעיקר להתמיד בכושר. כמעט כל מה שתעשה, אם רק תעשה בקביעות ולאורך זמן, ישפר.

בנוסף, ממליץ להכין את עצמך מנטלית לא פחות מאשר פיזית, אולי אפילו יותר.

אולי יעניין אותך