ד' בסיוון תש"פ 12:55

שרי בטחון זוכים לאבטחה צמודה במשך חמש שנים לאחר פרישתם מהמשרד. בנט לא יקבל אבטחה כי לנתניהו יש חשבון פתוח איתו.

 

ימינה חשקה בועדה לביקורת המדינה, אבל הליכוד הטה את הכף לטובת יש עתיד, והשאיר את ימינה בידיים ריקות.

 

הליכוד שהבטיח לעצמו רוב בכנסת לאישור הריבונות מעוניין שימינה תצביע נגד, כדי לחסל אותה פוליטית.

 

גם בתוך ימינה משהו חורק. שקד מעוניינת בשת"פ אופוזיציוני עם ישראל ביתנו, אבל סמוטריץ' מטיל וטו למורת רוחה של הגברת הנכבדה.

 

המשך יבוא. 

ד' בסיוון תש"פ 13:13
יש בליכוד אנשים טובים, אבל המפלגה עברה סופית, ממפלגת הלאומיות, למפלגת בנימין נתניהו. הייחס לימינה הוא רק ההשלכה של כך.

הדוגמא המובהקת היא אבטחת שר הביטחון לשעבר. האבטחה הזאת היא צורך ביטחוני, הרבה יותר משל האיש (שיודע את כל הסודות), צורך של המדינה. מדהים שראש הממשלה מוכן לקחת את הסיכון, רק בשביל כמה נקודות בכיפופי היידים הללו.
ד' בסיוון תש"פ 14:08

נתניהו מגזים, ואני כידוע לך לא מחסידי בנט הגדולים.

ד' בסיוון תש"פ 14:15
בגדול, כמו שאמר ריקלין (תומך מובהק של נתניהו לאורך שנים), נתניהו הגיע למצב, שהוא מאמין שהוא גדול מהחזון.
(אולי זה נכון גם על בנט במידת מה, אבל עדיין יש לו קווים אדומים)
ד' בסיוון תש"פ 14:27

בנט מגלומן, אני ואפסי עוד... ככזה הוא מוביל את המגזר לאבדון.

 

אני זוכר את נתניהו בכנס עיתון בשבע כשהכריז שהוא יודע יותר טוב מהציונות הדתית מה טוב בשבילם... בדבריו הוא כוון אל בנט כמובן. אם לא די בזה, הוא מינה את חוטובלי על האולפנות, וישיבות ההסדר, ועקר בפועל את המונופול של הצה"ד. 

ד' בסיוון תש"פ 14:35
אתה בא להתארח - לפחות תכבד את הציבור. גם יחסו הבזוי לרב רפי, שהראה שאפילו את מי שמתיישר איתו, הוא משפיל ככל האפשר ולא נותן לו אחראיות משמעותית לציבור בכלל - הראתה שהסיפור של הקרע אינו בנט, אלא יחסו של נתניהו לציונות הדתית כולה.

לחוטובאלי אין שום יכולת להפעיל אף שריר, מה גם שנתניהו בונה על לשלוח אותה בקרוב לחו"ל.
ד' בסיוון תש"פ 14:32

הסיבה היחידה שבנט נמצא עם סמוטריץ' היא כי בנט אינו רצוי בליכוד בשל סכסוכו האישי עם ביבי. ברגע שביבי ילך, בנט יזרוק את סמוטריץ' (שוב) לאשפה וירוץ להתמודד בפריימריז הליכוד.

 

סמוטריץ' נשען על משענת קנה רצוץ, ימיו של יצור הכלאים ששמו ימינה ספורים מראש, ואז סמוטריץ' יצטרך לשוב ולהתמודד עם העוול שהוא עשה במחנה שלו, ולהסתכל בעיניים לכל האנשים בהם הוא פגע למען איחוד מחדש עם בנט שכבר עזב את הציונות הדתית פעמיים.

ד' בסיוון תש"פ 14:38
ואתה מעולם לא תחמיץ הזדמנות לחזור על הוצאת השם רע לסמוטריץ'...

העובדות הן, שסמוטריץ' לא בסבב ב' ולא בסבב ג' חיפש איחוד עם בנט. הוא חיפש לחדש את איחוד הימין ורק טיפוס על עצים גבוהים של כל מיני, אילץ אותו לחבור לבנט.
ד' בסיוון תש"פ 15:02

סמוטריץ' עשה הכל בכוונה תחילה. הוא התחיל סכסוך עם הרב רפי פרץ בעניין הפרימריז, ומשם הכל התגלגל.

אח"כ הוא חבר לבנט כדי להדיר את עוצמה ולהחליש את כוחו של פרץ באיחוד.


סמוטריץ גם יודע שהחיבור עם בנט הוא זמני בלבד, כי בנט יזרוק אותו בעתיד וילך לליכוד.

לי ברור שכוונתו של סמוטריץ' היתה בדיוק זאת - הצבתו בתור "המנהיג" היחיד בציונות הדתית תוך כדי דריכה על כל האחרים.

ייתכן שזה ישתלם לו ויתכן שלא, אבל אל תעשה ממנו אהבל שניסה להשיג אחדות והשיג פירוד עצום.

ד' בסיוון תש"פ 16:04
האילוץ ללכת עם בנט בסבב ב', הגיע בגלל שבן גביר סירב להמשיך עם איחוד הימין. לקראת סבב ג', היה ברור שבלי בשורה משמעותית - אין סיכוי לעבור. בצלאל אמר זאת שוב ושוב ועשה הכל כדי להביא לרשימה שהציבור ירגיש שהיא שלא וכדי להמנע מהתמונות המביכות של התרוצצות וכיפופי ידיים, עד הרגע האחרון.

אלו שמלאים ביטחון בכמה מגיע להם, אבל משום מה לא הסכימו להעמיד זאת למבחן אמון הציבור - סירבו והביאו את עצמם למקום שהביאו.
ד' בסיוון תש"פ 16:33

לא חף מטעויות במקרה הזה. 

ד' בסיוון תש"פ 16:33

במועד ב' הקצו לו בלי ידיעתו מקום 8 שאינו ריאלי מתוך ראיה שהוא לא יסכים, וכך היה. אח"כ ניסו להרדים אותו באמצעות שיחות סרק עם שקד כדי לטרפד הגשת רשימה עצמאית לכנסת. בן גביר הספיק איך שהוא להגיש את רשימתו אבל הובס בקלפי, וגם ימינה הובסה.

 

במועד ג' הוא הזדרז לסגור הסכם עם הרב פרץ, אבל סמוטריץ' שכבר היה סגור עם בנט פתח את סיפור הפריימריס כדי לשרוף זמן, וכדי לדחוק את בן גביר החוצה, וכך היה. שוב בן גביר רץ לבדו, ושוב הובס, וגם ימינה הובסה, והרבה יותר כואב.

 

אם בסיבוב הקודם הצליח בנט לסחוט את תיק הבטחון בגלל שלושה מנדטים שהשיג, הפעם הוא שילם על התרגיל המסריח שלו בריבית דריבית. גם אכל את הדגים הסרוחים, גם חטף מכות, וגם נזרק מהקואליציה. אין לי רחמים על בנט, ואוסיף שבסיפור הזה גם נתניהו אינו צדיק יסוד עולם. 

ד' בסיוון תש"פ 16:41
בסבב ב', סמוטריץ' קרא להמשיך את ההצלחה מסבב א', ברגע שיצאו למערכת הבחירות. בן גביר היה עסוק במריבות על ההסכם הקודם ובטיפוס על עצים, תוך שהוא לא מפסיק לאיים באקדח הריק של לרוץ לבד...

את כל הסאגה המיותרת הזאת, בן גביר ניהל, תוך כדי בזבוז זמן יקר, כשבנט עוד מחפש כוכבים ושקד מנסה למכור את עצמה לליכוד לבד.

אם בן גביר היה מסכים עד שבועיים לפני סגירת הרשימות, להצעה שכמה ימים אחרי, הוא התחנן להצעה גרועה בהרבה - הוא היה בכנסת ובנט ושקד היו היום אולי בשולי הרשימה וכנראה היסטוריה פוליטית...
ד' בסיוון תש"פ 18:36
בסבב א' הוא תיזז בין בנט לעצמו, כי לא רצה להיות ברשימה אחת עם בן גביר. הוא התחבא מנתניהו ונתניהו נאלץ לגייס את האבא כדי לשכנע את הבן לא להתאבד פוליטית. בסבב א' הוא חבר לבן גביר כמי שכפאו שד. לא לפני ששיחדו אותו עם הרב בן דהאן.
על ''הטעות'' הזו הוא לא חזר בסבב ב' ובסבב ג'. אני לא יודע אם יש רפואה למכתו.
ד' בסיוון תש"פ 23:55
הרב בן דהאן, היה בשביל הבית היהודי, ששם ההתנגדות לחיבור עם הכהניסטים היתה גדולה. סמוטריץ' ניסה לסגור איתם, כשבבית היהודי עוד לא היו בכלל סגורים על עצמם. לולי איתמר היה מפרסם הסכם מזוייף - כנראה שזה מה שהיה קורה.
ה' בסיוון תש"פ 08:12
הוא רץ מפה לשם, התקוטט עם זה והסתכסך עם ההוא כדי להשאר על הגלגל. סמוץ' בלי בנט כמו דג בלי מים. נתפלל שבכנסת הבאה שניהם לא יהיו.
ה' בסיוון תש"פ 09:26
ה' בסיוון תש"פ 15:06

     סקר תענו ותפיצו    https://forms.gle/zJ1cB6iFvhD3eUU9A

ה' בסיוון תש"פ 17:00

 סקר תענו ותפיצו סקר

ד' בסיוון תש"פ 22:13

אילוצים בלה בלה בלה אילוצים פקה פקה פקה.

גם סמוטריץ וגם בנט ידעו בדיוק מה הם עשו כדי להחריב את הציונות הדתית במשך שנה וחצי הללו. לא יעבור זמן רב עד שסמוטריץ' יצטרך להתמודד לבד עם תוצאות מעשיו.

בבחירות הללו הוא הסתתר מאחרי הסינר של בנט כשהרב רפי ניסה להלחם בשטיקים שלו. בפעמים הבאות לא יהיה לו למי לרוץ, ולא יהיה לו לאן לברוח.

ד' בסיוון תש"פ 18:42
אם הוא כזה עצמאי ובעל דעה משלו יתכבד להתנתק מבנט עוד היום. הוא וסופר.
בלי בנט יכניס אותו נתניהו לממשלה, אז זהו שבנט חשוב לו יותר.
ד' בסיוון תש"פ 22:16

מדובר במפלגה פרזיטית שמעולם לא התמודדה לבד. אבל בנט הולך לזרוק אותם, ואז נראה אין טפיל מתנהג כשאין לו גוף מארח.

ד' בסיוון תש"פ 22:50
שמבינה שלכנסת הולכים כדי להשפיע ולא כדי לעשות שרירים. מי שיותר טוב לו עם מקימי המדינה הפלסטינית - בכבוד...
ד' בסיוון תש"פ 22:49
התכנית הרשמית של הממשלה כרגע היא הקמת מדינה פלסטינית. את משרד המשפטים, נתנו לניסנקורן, בלי שום הסתייגות. משרד הביטחון בידי זה שהלך לאזכרה למחבלים שהרגו בחיילים שהוא שלח לקרב וכל ענייני מינויי הרבנים והדיינים נמסרו בלעדית לש"ס.

למה לסמוטריץ' להיות עלה תאנה בממשלה כזאת?!
ד' בסיוון תש"פ 23:22

סמוטריץ': מוכן לזוז הצידה בשביל ממשלת אחדות

 

עוד על פי אותו פרסום, שר התחבורה ויו"ר האיחוד הלאומי, נציג 'ימינה' בצלאל סמוטריץ', אמר בדיון כי הוא מוכן לזוז הצידה אם הוא הגורם המפריע להקמת ממשלת אחדות. סמוטריץ' אמר את הדברים לאחר שאנשי המו"מ של הליכוד הסבירו לראשי המפלגות כי בעיני כחול לבן, ה"סמוטריצ'ים", כהגדרתם, מהווים סדין אדום בעיניהם. 

סמוטריץ' אמר, על פי הדיווח, כי "אני לא רוצה להיות זה שיגרום לכך שהמדינה תהיה בדרך לבחירות שלישיות", והסביר כי הוא מעדיף להישאר מחוץ לממשלה, ולתמוך בה מבחוץ במקרה הצורך, אם זה הדבר היחיד שיוכל להוביל להקמת ממשלת האחדות. לדברי סמוטריץ', הנאמנות הפוליטית פחות חשובה מאשר הקמת ממשלה ומניעת בחירות נוספות. דווח כי גם נפתלי בנט אמר דברים דומים בדיון.

ה' בסיוון תש"פ 07:59
ימינה על הניר חלק מגוש הימין אבל בפועל התקרבה יותר ויותר אל השמאל. הנדל והאוזר שחששו מקואליציה שנשענת על יזבק, ניהלו משא ומתן עם בנט על הצטרפותו מה שיכשיר את השרץ. כפסע היה לעריקת בנט ''הימני'' לשמאל.
לנתניהו נודע על הבישולים ולכן הציע רוטציה לגנץ במחיר יקר מאוד שכולל ויתור על תיק המשפטים בכפוף לזכות וטו לליכוד. על הדרך הוא העיף את בנט לכל הרוחות. זהו.
ה' בסיוון תש"פ 14:11
כל השאר התחייבו לקואליציה שמדיניותה הרשמית היא הקמת מדינה פלסטינית, ביצור החונטא המשפטית והשלטת הבדואים בנגב ובגליל.

מדהים, שאחרי שנתניהו במציאות נכנע לגנץ ומכר את כל המוקדים הקריטיים לשמאל, אתה ממשיך להפיץ את הקונספירציות המקושקשות על דמיונות של חבירה של בנט, שלא התרחשה...
ה' בסיוון תש"פ 14:11

סקר  סקר תפיצו ותענו

ה' בסיוון תש"פ 14:34


ה' בסיוון תש"פ 13:14

סקר תענו סקר

ח' בסיוון תש"פ 09:29

שהם נפלו עם הימין החדש

ד' בסיוון תש"פ 17:45

הכל עניין של אינטרסים, כשנתניהו לא צריך אותו הוא נגדו עד הסוף.

אם נתניהו יחליט ללכת לבחירות ויצטרך אותו להקמת ממשלה הם יחזרו לשתף פעולה.

ה' בסיוון תש"פ 14:58
ואני אפילו מסופק אם נתניהו ששונא את בנט, שמו בנימין...
ח' בסיוון תש"פ 09:58

רק בגלל שהוא היה שר הביטחון צריכים לעשות ועדה שתקבע עם אותו אחד ספציפי צריך לקבל אבטחה הסיבות לא צריכות להיות בגלל שהוא היה שר ביטחון אלא עם הוא מחזיק סודות מדינה יש איום על חייו ועוד[ובנט אני חושב עומד בזה]

ח' בסיוון תש"פ 10:32

וזה מזמין איום על חייו כמו שחור קורא לגנב..

ח' בסיוון תש"פ 12:32

לא הגיוני להצמיד אבטחה אישית לכל אחד מהם. השאלה אם בנט מאויים באופן אישי, והתשובה היא- לא. אם יתחשק לבנט לחשוף סודות הוא יזמין מישהו אליו הביתה ויפטפט באוזניו. 

ח' בסיוון תש"פ 15:49

ואני באמת באמת מתאפק (@מיכאלצ, תעריך.) לא לכתוב בצורה משתלחת את דעתי על ההשוואה בין עובד אלמוני לשר הביטחון.

ח' בסיוון תש"פ 16:28

סקר סקר תענו ותפיצו

ח' בסיוון תש"פ 17:41

ניכר שינוי קל בסגנון הדיבור כאן בפורום, יש עוד הרבה מה לעשות, אבל נראה לי שבעיקר מצד אנשים אחרים, אז אין לי תלונות אליך.

ח' בסיוון תש"פ 19:07
לפני ששלל מבנט את האבטחה. מצד שני אני מסכים וגם כתבתי שנתניהו יורד לחייו ומחזיר לו בריבית והצמדה.
ח' בסיוון תש"פ 19:23

סקר סקר תענו ותפיצו

ח' בסיוון תש"פ 18:09

ואלוף לשעבר?

ולכמה זמן הוא צריך שמירה?

 

זה עניין של שיקול דעת בניהול סיכונים, נראה לי סביר שמי שהיה שר ביטחון תקופה קצרה, יקבל אבטחה תקופה קצרה יותר אחרי יציאתו מהתפקיד, כפי שהוחלט.

[גם גישה אחרת יכולה להיות סבירה]

 

ואם בנט חושב שהוא בסכנת חיים, יש לו כסף לממן שמירה על חשבונו.

אם הוא לא יעשה את זה, כנראה שגם הוא חושב שהחשש לא כ"כ גדול.

[אם באמת הוא מאויים בגלל תפקידו בשירות המדינה, אז המדינה צריכה לממן, אבל כנראה שהוא לא היה מסכן את חייו כי המדינה לא ממלאת את חובתה.].

אולי יעניין אותך