לא מדברת עם גברים בפרטי. תודה
לא מדברת עם גברים בפרטי. תודה
באופן כללי ק"מ הרכב עשה בממוצע כ-18 אלף ק"מ בשנה זה לא מעט אבל לא הרבה.
השאלה אם עשו לרכב טיפולים בזמן ואם עבר תאונה.
בכל אופן תכנסי לקישור ששלחתי לך כדי להבין מה חשוב ומה פחות
עקורנית עדיף לקנות רכב קצת יותר ישן שלא נסע הרבה וטופל טוב
מאשר רכב חדש יותר שנסע הרבה ולא טופל כראוי (18 לא בטוח שעשו טיפול כל 15 אלף כמתבקש אלא שגררו את זה לשנה)
מזדה 3 2007/8
יונדאי אקסנט 2012..
לא שווה ללכת על פורד.
בתקציב הזה עדיף אמינות
לא מדברת עם גברים בפרטי. תודה
לא מדברת עם גברים בפרטי. תודה
מה הצרכים? מה התקציב? כמה נסועה לשנה? מה חשוב באוטו? ( גזענים לכו מפה) ידני הולך?
לא מדברת עם גברים בפרטי. תודה
אגב שני הרכבים האלה הם למעשה טויוטה. כך שכל שונאי הצרפתית יכולים להרגע
אבל הבעיה היא רכב קטן שלא כל-כך מתאים למחוץ לעיר. יצליח בהחלט לעשות זאת אבל לא עם יכולת סחיבה טובה..אי אפשר בתקציב נמוך הכל בחיים
אם זה הייתי אני , הייתי מוותר על צריכת הדלק.. ומנסה להתקדם בשנתון ב"זכות" זה. דלק זה יקר, אבל שנתון מבוגר מעלה סיכון לתקלות.
אם "תוותרו" על הצריכת דלק תוכלו למצוא פלואנס בנזין 12 או סיטרואן סי 4 12 או שבורלט קרוז( אך ורק אם 124 כ"ס)
מנסיון יפניים יותר אמינים מהארופאים.
אם מצאת אוטו שיכול לנסוע 300 אלף ויותר (נניח טויוטה/מיצובישי), אז 150 אלף זה לא כזה נורא. אבל אם זה אוטו שהגג שלו בסביבות 200+ (כמו פיאסטה) אז זה כבר לא כדאי.
אם חשוב החסכון אולי תחפש דהיאצו סריון (אמין מאוד ונוסע בלי דלק)
לא יודע כמה זה מוכח
ושווה לבדוק אחת ולתמיד
ומיוצרים בארצות שהן לא תמיד המזרח הרחוק
בינתיים המסקנה שלי היא, עדיף עגלה יפנית מאשר סלון אירופאית. (כמובן שפה ושם חריגים)
במחירים זולים צריך לוודא גם שהרכב אמין אבל גם שהבעלים הקודמים טיפלו בה כמו שצריך
כשקונים רכב בכזה תקציב, האתגר הגדול הוא לקנות רכב נכון שהאחזקה שלו לא תכלה את הכיס והנפש.
מנסיון, הדרך היחידה לעשות את זה היא או ללמוד בעצמכם מה קורה מתחת למכסה מנוע, או למצוא מכונאי אמין וישר (אפילו קצת יקר) שיבין בשבילכם מה קורה שם. אם הצלחתם למצוא אחד כזה, קחו אליו את הרכב לפני הקניה ובקשו את חוות דעתו, תסבירו לו מה השימוש שלכם ולמה אתם מצפים ותבינו ממנו כמה הרכב הספציפי עונה לדרישות. אחר כך, כשיתעוררו בעיות, לרכב יש כבר אבא שיודע מה קורה איתו והאם זה חורג מהציפיות הסבירות שבהם הרכב היה אמור לעמוד (אתם בטח מבינים שיש רף מינימלי של אחזקה שרכב כזה דורש. נכון?!).
זה נכון שלהכניס מוסכניק לתמונה דורש השקעה נוספת של זמן ואנרגיה, אבל זה פשוט שווה את זה. בלי מוסכניק אתם עלולים לשלם ריבית דריבית של זמן והשקעה בשלב מאוחר יותר.
ותמיד תמיד כדאי להיצמד לדגמים נפוצים ואמינים. המוסכניקים מכירים את המכלולים שלו כי הם טפלו בעשרות כלים כאלו, החלפים שלהם זמינים, ויש מבחר ענק של יד שניה, וקל יותר להתפטר מהכלי במקרה של אכזבה. בתקציב כזה אפשר למצוא גם כמה דגמים של הונדה במצב שמור ויפה, או טיוטה משנתונים קצת יותר מוקדמים, ודגמים נוספים שנחשבים לאמינים וסחירים.
ועוד טיפ שלמדתי בחיים: לא מספיק שהמוסכניק ישר ואמין, אלא צריך גם להבין מה הוא אומר. אתם צריכים לא להתבייש ולהסביר לו בשפה ברורה מה השאלה שלכם, והוא צריך גם לענות בצורה ברורה. אם אין תקשורת ברורה ויעילה ביניכם, אז לא יעזור שהחבר שמתקן אצלו את הרכב כבר עשרים שנה אומר שהוא ישר כמו פלס ומקצועי כמו מנתח לב באיכילוב. הוא אולי טוב לחבר כי הוא כבר מבין מה הוא צועק לו בשפה לא ברורה מתוך המנוע, אבל לא טוב לכם.
בהצלחה !!!
כדאי לבדוק הסטוריית טיפולים ותאונות
אפשר למצוא טויוטה קורולה 2004-2005בתקציב הזה ואפילו בפחות.
לדעתי אין מה להתרגש מקילומטרז' גבוה (אפילו שמתקרב ל 300) , זה רכב שיכול הרבה הרבה יותר..
רכב אמין על אמת, לא רואה מוסך, מנסיון, לא בזבזן גדול בדלק (אזור 1 ל 12), עיקר הנסיעות זה בינעירוני אז פחות מבזבז דלק, כמובן תלוי ממש מי הנהג ועד כמה הוא אגרסיבי על הדושה(אני עושה 1 ל 13.5...).
כמובן חשוב חשוב לוודא שהרכב קיבל טיפולים בזמן כמו שעון!
מה שאני עשיתי, קניתי ממישהו שהוא יד ראשונה של הרכב, מכיר את כל ההסטוריה מהניילונים, כל הטיפולים מתועדים, שמר עליו סבבה. לדעתי גם יש משמעות לאזור שבו הרכב נסע כל חייו - אם זה אזור הררי אז הבלאי גבוה יותר - לא מוסכניק אבל נשמע לי הגיוני(עדיין תלוי באיכות הנהיגה אבל לא רק).
וגם חשוב לא לקנות בלחץ. צריך סבלנות. לחפש מציאות.
והכי חשוב להתפלל שניפול על משהו טוב ועל מוכר לא שקרן כי יש מלא כאלה לצערי...
בהצלחה רבה