ב' בסיוון תשפ"א 01:37
נפסיק להתלונן על חוסר איזון. נתחיל לפרוע בערבים באבי אביהם.
נזמין שוב את ועדת פיל. והאום יכריז על חלוקת ארץ ישראל, הערבים כמובן יתנגדו , נכריז על הכרזת העצמאות צבאות ערב יתערבו, אנחנו ננצח . הפעם נלמד מנסיון העבר ונגרש את כל הערבים מהמשולש , הגליל, הנגב רמלה ולוד גם כן.
ב' בסיוון תשפ"א 08:51
מה שקורה עכשיו מזכיר ממילא את 48'
ב' בסיוון תשפ"א 08:56
יש כאן מגמות שכבר שנים שנים מקודמות ומוכנסות לשיח הציבורי ומעצבות את דעת הקהל.
חוסר משילות של נתניהו מגיע ע''ג כל התפיסות המאוד שמאלניות והומאניות האלה, שמקומן האמיתי הוא אי שם ממר''צ ושמאלה, וביחד יוצרים את פרעות תשפ''א.
ב' בסיוון תשפ"א 11:32
השמאל, בגץ וכל השאר אשמים. ביבי וחבר מלקקיו עושים רק טוב. תמשיכו כך והשם ימשיך להוריד לכם את האגו המנופח שלכם וביחד עם זה יגרום סבל ופחד לכל עם ישראל היושב בציון.
ב' בסיוון תשפ"א 13:33
אתה בכלל לא מכיר אותי ואת הדעות שלי. אגב, אני לגמרי בעד שביבי יפנה את מקומו ומהר.
אני מסכימה שהוא עשה הרבה טוב בתחום יחסי החוץ, ויחד עם זאת מבינה היטב את כל מה שהוא עשה מאוד לא טוב בתחום הפנים. מערכת המשפט, משטרה ועוד.
בכל אופן, מה שכתבתי בכלל לא קשור.
כל תהליך בהסטוריה יש לו כמה וכמה גורמים שמניעים אותו.
להגיד זה הכל רק בגלל הליכוד זה פשוט לא מדויק. יש הרבה גורמים שהביאו למצב היום. חלק מהם קשורים למגמות עולמיות של פוסט מודרנה, טשטוש הבדלים בין מגדרים, לאומים ועוד.
אז להגיד ''תמשיכו כך ןה' ימשיך להוריד לכם את האגו המנופח''....בוא, זה פשוט לא קשור ולא במקום
ב' בסיוון תשפ"א 14:12
ברגע שהליכוד עשה שלום עם מצריים וחתם על הסכם האוטונומיה, והתגאה שרק הליכוד יכול לעשות שלום נוצרה דינמיקה שבה אנחנו כבר לא נלחמים עם מדינות ערב והתדמית של מדינת ישראל כדוד שנלחם עם גולית ( כל מדינות ערב מסביבה) התפוגגה.
אנחנו נלחמים עם ארגונים קיקיונים שזורקים אבנים ושולפים סכינים כאשר לנו כמדינה יש מטוסים וטנקים .
לא בכדי ממשלות קודמות התעקשו על שלום כולל עם כל הגורמים באיזור.
תוסיפי חוסר התגובה של ממשלת שמיר לטילים של סדאם חוסן והגורמים העוינים למדו עוד שיטה להציק לנו. תוסיפי את הנהנתנות וחוסר הצניעות שיש בחברה הישראלית ויש לך מתכון לחורבן.
להזכירך חורבן בית שני החל עם סכסוך בתוך ארץ ישראל בין יהודים לגויים תושבי הארץ. (ספר מלחמות היהודים של יוסף בן מתיתיהו).
אבל לא אלמן ישראל. אם נלמד להתאחד כל היהודים מימין ומשמאל , נהיה צנועים , לא נדבר על שלום עם הערבים מחד ולא על הסדרת ההתישבות הצעירה מאידך אז ננצח. סמוטריץ והורביץ ביחד כמו שמפם ומפדל היו בממשלה אחת בעבר.
רק בלי הליכוד והערבים. ביבי וחבר מלקקיו צריכים להעלם מהזירה הפוליטית!!!!

אולי יעניין אותך