במקביל לשביתה אצל הערבים.
דו-קיום, "לא לתת לקיצוניים להכתיב את סדר היום"..
לא כנגד הפוגרומים של הערבים, אלא "קיצוניים"...
מציע לכל מי שמנוי אצלם, להודיע להם מיידית כל התנתקות מהם.
אולי את השפה הזו יבינו.
במקביל לשביתה אצל הערבים.
דו-קיום, "לא לתת לקיצוניים להכתיב את סדר היום"..
לא כנגד הפוגרומים של הערבים, אלא "קיצוניים"...
מציע לכל מי שמנוי אצלם, להודיע להם מיידית כל התנתקות מהם.
אולי את השפה הזו יבינו.
ואם כל חברה שיש בה ערבים תכריז על שביתה, כנגד "הקיצוניים" או בעדם, אנשים שרוצים למחות ולצאת מהחברה הזאת יישארו בלי נותני שירותים..
לדוגמה- לא קונים בחנות ירקות שמעסיקה ערבים. אז חוץ מהמכולות ביישובים- איזה רשת גדולה לא מעסיקה ערבים?
צריך לחשוב על דרך אחרת למחות.
אין עוד מלבדו
(אני בת)
בשעת מלחמה. ביום שהמיגזר הערבי הכריז על שביתה. מזדהים עם האויב.
זה לא קשור לנושא של "מעסיקים ערבים".
חבל להתפלפל מידי. אם הם יקבלו חרם צרכנים - אז גם חברות אחרות תיזהרנה.
מה שנוגע לקניה אצל ערבים, גם על זה אפשר לחשוב. יש הבדל בין מי ש"מעסיק ערבים", לקניה ישירה אצלם. ומי שמעסיק ערבים, צריך לראות אם יש לו ברירה אחרת, ואם הוא דורק עובדים שמביעים הזדהות עם האויב. כבר היו כמה שעשו כך.
אבל הנושא המדובר כעת - הוא קיצוני. והוא ייפתר רק בדרך הזו. אם המונים יתנתקו מהם היום - יש להניח שכבר מחר הם יתחילו עם "הודעות הבהרה" צבועות..
האנשים המאושרים ביותר לא קיבלו יותר אלא עושים את הטוב ביותר עם המעט שקיבלו
ה"אג'נדה" כמעט קרסה להם. הערבים נשארו אותם ערבים מתרפ"ט ותש"ח, ולא "אזרחים" כמו כולם (אינני יודע בכמה אחוז מאוכלוסייתם מדובר, אבל זה לא מיעוט זניח - וגם רואים שככל שהם מריחים את הדם ללא תגובה הולמת, זה מדליק אותם. כמשכבר).
אז כנראה זה באמת קושי גדול, לשנות את האליל שהשתחוו לו באופן פנימי. מנסים בכל כח להיתלות בתגובות מועטות של יהודים שקצה נפשם במצב הזה.
אין לאף אחד יכולת לדעת כמה לקוחות התנתקו - מלבד לחברת סלקום עצמה.
*בסוף החודש יהיה אפשר לדעת כמה מנויי סלולר של סלקום התניידו לחברות אחרות, אבל לא נוכל לדעת כמה עזבו את שירותי הטלוויזיה והאינטרנט.
הייתי ליד מישהי והיא קראה את זה מאיפשהו בפלאפון שלה אבל אולי זה לא אמין, סליחה
האנשים המאושרים ביותר לא קיבלו יותר אלא עושים את הטוב ביותר עם המעט שקיבלו
האנשים המאושרים ביותר לא קיבלו יותר אלא עושים את הטוב ביותר עם המעט שקיבלו
האנשים המאושרים ביותר לא קיבלו יותר אלא עושים את הטוב ביותר עם המעט שקיבלו
משעה 15:18 ועד 15:20. אם אתה עדיין רואה את זה - סימן שאתה לא ריעננת את הדף/מטמון.
האנשים המאושרים ביותר לא קיבלו יותר אלא עושים את הטוב ביותר עם המעט שקיבלו
האנשים המאושרים ביותר לא קיבלו יותר אלא עושים את הטוב ביותר עם המעט שקיבלו
האנשים המאושרים ביותר לא קיבלו יותר אלא עושים את הטוב ביותר עם המעט שקיבלו
ובכן, להישמע חכם זה לא קשה.
זה הרבה יותר קל מלהיות אינטליגנטי, למעשה, מכיוון שאתה לא צריך להגיד שום דבר מפתיע או להציג תובנות חדשות. אתה פשוט צריך לתת לתוכנת השלמת התבניות של המוח שלך להשלים את הקלישאה, ולהשתמש באיזה דבר חכמה עמוק שאחסנת לפני כן.
(השיטה הרציונאלית פרק 39)
גם אם 140 זה באמת מאות אחוזים יותר מהרגיל, בוודאי לא מדובר בנתון משמעותי עבור חברה עם למעלה מ-2 מיליון לקוחות.
אגב, יכול להיות שהנתון האמיתי הרבה יותר גבוה - מכיוון שרוב הלקוחות בסלולר לא מתנתקים אלא מתניידים, ונתונים על ניודים מגיעים רק אחת לחודש.
האנשים המאושרים ביותר לא קיבלו יותר אלא עושים את הטוב ביותר עם המעט שקיבלו