כ"ז בטבת תשע"ב 10:57

אני מדממת בצורה נוראית מפי הטבעת.

אחרי הלידה הראשונה התפתחו לי באזור טחורים, היה לי כאבים וקשיים ך עם הזמן (כנראה שלא...) זה עבר ולא טיפלתי בזה. האמת שדי התביישתי ושמרתי את זה כסוד ביני לבין עצמי. עם הלידות זה כבר החמיר אבל שוב זה היה משהו שניתן היה "לסבול" אותו וגם דאגתי לתזונה מאוזנת.

סליחה על התאור - אבל מידי פעם הייתי רואה מעט דימום בניגוב ממש מעט אך כעת כ-4 חודשים אחרי לידה הדימום חזק מאוד, ממש מטפטף לי דם משם בערך משהו כמו חצי או כוס של דם וכל המים שבשירותים צבועים בדם.

אני לא יודעת מה לעשות? אפשר להמשיך לחיות עם הטחורים? יש את זה להרבה אנשים ולא כולם עושים ניתוח במקום... או שזה ממש עלול לגרום לנזק בלתי הפיך?

האם אתן מכירות רופאות שמטפלות בזה?

סליחה על התאורים, אשמח לעזרה אני ממש כאובה

כ"ז בטבת תשע"ב 15:39

אנשים קבים סובלים מטחורים, בעדן החוסר תנוע שלנו - יותר מאי-פעם, ונשים סובלות במיוחד.

הרופא שמאחחן ומטפל בבעיה נקרא פרוקטולוג, ומאחר והבעיה נפוצה, יש בכל קופת חולים.

טחורים שלא טופלו מסתבכים במחלות קשות יותר מטחורים. הנפוצים מביניהם הם טרומבוזיס ופרה-פרוקטיטיס (סוג של דלקת מוגלתית של הרקמות הסמוכות למעי הדק), דלקת בנרתיק והקשה מכולם - דלקת באגן, שיכול להסתיים במוות, ח"ו.

אם את אובחנת  ויודעת, שמדובר בטחורים, טפלי בהם. נסי את מה שאת יכולה לעשות ואם את לא רואה שזה עוזר - אין ברירה, אלא לפנות לטיפול מקצועי.

אם את לא אובחנת כסובלת מטחורים, שימי לב, שיתכן ומדובר במחלות אחרות, גם הן דורשות טיפול, וגם להן יש סיבוכים משלהם. אז עליך קודם כל לפנות לקופת חולים לפרוקטולוג.

אולי יעניין אותך