היציאה החדשה של קוקה קולה לרשום שמות של אנשים על הבקבוקים עד כמה שזה נראה שטותי לחלוטין זה תרגיל שיווקי גאוני שמוכיח את עצמו בשטח.
אנשים בכל רחבי הארץ מחפשים עכשיו את הבקבוק עליו מופיע שמו וברגע שהוא מוצא כזה הוא יקנה לא לפני שהוא מתעד את העניין. תמונות של בקבוק או פחית עם השם רצות עכשיו ברשתות החברתיות ובוואטסאפ מה שגורם לעוד אנשים לחפש את השמות שלהם וחוזר חלילה.
רק תראו מה עושה חברה על מנת להגדיל את היקף המחירות שלה, מה היא תעשה בשביל להשיג עוד חמישה-שיבעה שקלים מהצרכן, כי ברגע שנוגעים בלב נוגעים גם בכיס. אז לפני שאתם הולכים לקנות את כל בקבוקי הקוקה קולה שיש עח המדפים הנושאים את שמכם חשבו על זה שאתם כרגע שחקנים במשחק של יועצי השיווק של קוקה קולה. אני לא אומר לא לקנות, זה בכל זאת דבר נחמד אלא לא להגזים ולקנות "רק כי זה השם שלי".
נקודה למחשבה בלבד.
אחח... מזל שאני לא אוהב קולה