י"ז בניסן תשע"ו 15:34

מה זה אומר עלינו בתור עם שרק כשיש צרות אנחנו נזכרים להתאחד?? 

 

איך אפשר לאהוב כל אחד מישראל באמת באמת -כמוך???

תודה..

י"ז בניסן תשע"ו 20:23


י"ז בניסן תשע"ו 21:51

עבודה עצמית ענקית! אבל אם זה חשוב מצליחים

 

ואני לא חושבת שרק כשיש צרות אנחנו נזכרים להתאחד, העם שלנו תמיד מאוחד, פשוט בתקופה שקטה יחסית זה מתבטא בדברים הקטנים** ולכן יותר קל לראות את החלקים הקרועים יותר בעם. אבל כשיש מצב שהעם נפגע כולו, אז האחדות שלנו מתבטאת הרבה יותר חזק ולכן הקרע מתאחה עוד קצת. אבל כדאי לשים לב לדברים הקטנים ולהבין עד כמה העם שלנו מאוחד ומדהים!

 

 

 

 

 

 

 

**(לדוג'- היום היה לי טרמפ בנגב עם כמה אנשים מתנועת הנוער העובד והלומד, חילונים ממש, האידולוגיות שלהם שונות כ"כ מאיתנו, אבל דיברתי איתם מלא, וזה היה ממש יפה וכיף לדבר איתם, ובסופו של דבר ממש הרגשתי שכמה שהם שונים ממני פשוט אחים!)

י"ח בניסן תשע"ו 07:11
השאלה היא על ההזדהות
עד כמה אנחנו מזדהים עם המצב של האחר
וזה מתחזק כשיש צרות
י"ח בניסן תשע"ו 09:56

אבל לאהוב את אבנר גבריהו ראש שוברים שתיקה שמרגלים כדי לגלות איך צה"ל מגלה מנהרות אל בתי הילדים בכרם שלום? זו עברה גמורה!

 לאהוב את האבא שלו גבריהו ראש תג ממאיר שקופץ בכל הזדמנות לטפח שינאה כלפינו? זו עברה גמורה!

לאהוב את עזרא נאווי שביחד עם הבעל שלו, מחבל מאיזה ארגון טרור, פועל במסגרת האויב נגדנו? זו עברה גמורה!

לאהוב את יריב אופנהיימר? גדעון לוי?

 

אל תרמה את עצמך כאילו כל אלה ורבים שכמותם רק טועים. הם לא טועים, הם רשעים במודע , הם שונאי ישראל במודע.

 

י"ח בניסן תשע"ו 18:05
אני לא מתאמצת ולא חושבת עלזה אני פשוט רואה בנאדם בריאה של הקב"ה של אבשלי בריאה מדהימה עם כוחות ועוצמות ושאולי לפעמים יש לה דעות שונות משלי אבל זה לא הופך אותה לשווה יותר ממני... היא אותה בת של אבשלי איך אפשר שלא לאהוב אותה..??
******
את יכולה לנסות אולי ללמד זכות אולי זה יעזור
י"ח בניסן תשע"ו 19:23
יש דברים שלדעתו הכי חשובים, שעליהם הוא שם דגש. והשונות הזו מאפילה על הדברים המשותפים לכולנו שהם בין היתר צרות (במיוחד שהן נוגעות לנו בנקודה רגישה ואז בכלל קל יותר להתאחד).

וזה קשה לאהוב כל אחד באמת, אבל אני משתדלת לראות בכל אחד את הנקודות הטובות ולדעת שאנחנו שנינו בני אדם ואי אפשר לדעת באמת מי יותר טוב. ולזכור שהשונות כן טובה לפעמים..

י"ח בניסן תשע"ו 22:59

מלבד העובדה שתמיד אנחנו בצרות (סתם!!צוחק), גם כשאין צרות אנחנו מאוחדים. דברי עם חילוני/חרדי, תבקשי עזרה, תמיד יעזרו. כולם עזרים, רק שבצרות אנחנו ממש (אבל 190%) מאוחדים!! 

ואיך אפשר לאהוב?! שלא כמו שאר האומות שאין בינם לבין עצמם שום קשר, אנחנו קשורים באמת אחד לשני!! אנחנו באמת אחים!! וכמו שאם אחיך ח"ו היה חילוני תמיד היית אוהב/ת אותו!!! בעז"ה שנחיה כאחים!! כולנו אחים!!! 

י"ח בניסן תשע"ו 23:24
ראי פירוש הרמבן על הפסוק.

ארי"ק - ראשי תיבות של שמי.

י"ט בניסן תשע"ו 10:55

זה לדעת לאהוב את עצמנו ולהאמין בחיינו. 

 

אולי יעניין אותך