ארגון נפגעי הטרור אלמגור דורש לפרק את הרש"פ כדי שלא תיכבש ע"י החמאס. 'לא יתכן לאפשר לחמאס שליטה על מאגרי נשק שישמשו אותם נגד אזרחי ישראל'.

הנהלת הארגון קיימה אחר הצהרים ישיבת חירום בקפה מומנט בירושלים, בהשתתפות משפחות שכולות נפגעות חמאס. כתבתנו רותי אברהם מוסרת כי בתום הישיבה הוחלט על פתיחת קמפיין ציבורי בדרישה לפרק את הרש"פ, כדי שלא תעבור לשליטת החמאס.

"לא יתכן לאפשר לחמ"ס לשלוט על מאגרי נשק ותחמושת ועל עשרות אלפי נושאי רובים שישמשו אותם נגד אזרחי ישראל. לא יתכן שנאפשר לבנות 'חמס-לנד' במרחק קילומטרים מאשקלון, מכפר סבא ומירושלים", קורא הארגון.

עוד קורא הארגון להפסיק את הסיוע הכספי הישראלי האירופי האמריקאי לרשות ולדאוג להפסיק מיידית את אמוניהם של כוחות הביטחון הפלשתיניים ע"י בריטים צרפתים, ירדנים ומצרים. "על ישראל לדאוג לחסום מיידית את ערוצי הרדיו והטלוויזיה שנמסרו להם במסגרת הסכמי פריס ולחסום קשר לוויני לתחנות הערביות בעיקר אחרי שביממה האחרונה הם מעבירים שידורי הלל לחמ"ס ולגורמי הטרור המועברים לכל מדינות ערב".

מאיר אינדור מארגון אלמגור אומר כי ניצחון הגדול של החמ"ס "מוכיח לעם בישראל שאצל הפלשתינים מי שהורג יותר ביהודים , פופולרי יותר. כמה נואלת היא ההחלטה לתת להם שלטון עצמי שהופך להיות שלטון טרור ויותר שטחים שהופכים למרכזי טרור. ההתנתקות הייתה המאיץ הגדול בניצחונם של החמ"ס ומי שימשיך בכך יביא לפה בסוף גם את החיזבללה ואת אלקיידה".

נפגעי הטרור מזועזעים מניצחון החמאס
נפגעי הטרור התכנסו אחר הצהריים בירושלים וסיפרו לעיתונאים על האכזבה והצער שגרמה להם הבחירות ברשות והניצחון של החמאס. בנצי בן שוהם אמר כי המחבלים קיבלו המון שטחים בעזה ויכולים להתרווח "אבל "לא האמנתי שיקבלו החמאס ויזכו- מראה את הפרצוף האמתיתי של הפלשתינאים".

אב שכול אחר אמר כי הניצחון של החמאס מחזיר אותו אחורה למרות שהוא חי את זה כל הזמן, יום יום. "היום זה מחזק וצריכים להיזהר להיות עירניים. לדעת עם מי אנחנו בדיוק מתעסקים".
אביו של אריאל זאנה, אשר נרצח בפיגוע חדירת מחבל חמאס למכינה בעצמונה, אמר בכאב כי האמא הפלשתינית ששלחה לרצוח את בנו היא חברה בפרלמנט של החמאס והפכה להיות המנהיגה של הנשים בעזה. נפגעי הטרור ואנשי ארגון "אלמגור" המשיכו עוד שעות ארוכות לעמוד בירושלים ולנסות ולהשמיע את קולם הכאוב על ניצחון החמאס שאחראי לרצח יקיריהם.