בית המשפט המחוזי בנצרת הורה לדחות בחודש ימים את הקראת כתב האישום נגד הנאשם ברצח הנערה תאיר ראדה, רומן זדורוב. בכך נענה לבקשת בא כוחו של זדורוב, עו"ד שפיגל.



שפיגל הודיע לבית המשפט כי זדורוב כופר בכתב האישום. הוא הוסיף כי הוא קיבל 95% מחומר הראיות בתיק "למעט מימצאים שטרם הגיעו לרשות התביעה".



כאמור השופטים: אב"ד הנשיא בן דוד, אברהם אברהם ובנימין ארבל, נענו לבקשה, וקבעו דיון להקראת כתב אישום ב 6 במרץ. 



פיסת שיער שנמצאה בזירת הרצח ונטען כי היא שייכת לזדורוב נשלחה למעבדה בארצות הברית לבדיקת DNA שבה אתמול לישראל ועימה ההכרעה האמריקאית הקובעת כי אין קשר בין השיער לזדורוב.  בכך נשמטת מידי המשטרה עדות משמעותית שאמורה הייתה לקשור בין זדורוב למעשה הרצח.



במשטרה לעומת זאת מנסים להמשיך ולהקרין ביטחון בטיעון הראשוני ולפיו זדורוב הוא אכן רוצחה של תאיר ז"ל, וקובעים שם כי ראיה זו אמנם לא מוכיחה את הטענה אך בידי חוקרי הפרשה קיימות ראיות נוספות המוכיחות מעל לכל ספק את היותו של זדורוב הרוצח. לטעמם בדיקת ה-DNA האמריקאית נועדה להוות אך ורק חיזוק למסקנות העולות מהעדויות האחרות.



בקרבתו של זדורוב משוכנעים שלא ניתן יהיה להוכיח כל קשר בינו לבין הרצח וכי אין בידי המשטרה עדות כלשהי שתביא להפללתו. זאת לנוכח קביעתו החד משמעית כי נרקמה נגדו עלילה וכי אין לו כל קשר למעשה.