הזכייה של הסרט על סיפור הגירוש של בנות אולפנת נווה דקלים בפרס חביב הקהל בוודאי לא מנחמת אותן על עצם עקירתן מבתיהן, אך יתכן שיש בכך לבטא את גל האהדה לו זוכים העקורים בתקופה האחרונה, בין השאר על רקע הזנחת שיקומם על ידי מדינת ישראל. כל זאת כמובן לבד מההערכה למקצועיות שביצירת הסרט.



בסרט המרגש 'תיכף נשוב' מוצג סיפור הגירוש מגוש קטיף מנקודת מבטם של שלושה בני נוער: איציק חזות מנוה דקלים, אביטל כהן דורס מקטיף והדר איובי מכפר דרום, המספרים את חוויותיהם בגוש קטיף בימים הטובים, בתקופת המאבק ובזמן הגירוש. הסיפורים שזורים זה בזה כשלאורך כל הסרט משולבים סיטואציות דוקומנטאריות שהם מככבים בהם. בסרט מתוודעים לחלומות, לדרך המאבק, למסירות נפש, לאמונה הגדולה ולנחישות של נוער גוש קטיף עד הרגע המר שגורשו מביתם.



כל שנה נערך בחודש שבט כנס יצירה צעירה של מינהל החינוך הדתי בהשתתפות: מפקחים, מורים, תלמידים ובוגרים של מגמות תקשורת בחינוך הדתי ובמהלכו מוצגים סרטים מיבולי השנה האחרונה. בכנס נערכים דיונים הקושרים בין הסרטים לערכי החינוך הדתי, אך גולת הכותרת של הכנס היא חלוקת פרסים לסרטים הטובים ביותר. יצוין שבחינוך הדתי ישנן כ- 40 מגמות תקשורת וכל מגמה שולחת לתחרות 2 סרטים שמביניהם בוחרת ועדת השיפוט של החמ"ד ב 15 שעולים לגמר. הסרטים שנבחרו מוצגים חודש לאחר מכן לכל בנות מגמות התקשורת בחינוך הדתי שבוחרות את הטוב בעיניהן והסרט הנבחר זוכה בפרס 'חביב הקהל'. בנוסף, ועדת השיפוט מעניקה פרסים לסרט 'החברתי', לסרט שלועדת השיפוט חשוב לתגמל, לסרט 'העלילתי' ולסרט 'הדוקומנטארי' הטובים ביותר.



הסרט "תכף נשוב" זכה במקום הראשון בפרס חביב הקהל כשפער עצום בינו לשאר הסרטים והפרס בסך 3000 ₪ ניתן על ידי מכללת ליפשיץ עבור אולפנת נווה דקלים. בנוסף, זכה הסרט במקום ראשון גם בקטגוריה של הסרט הדוקומנטארי הטוב ביותר. פרס של 3000 ₪ נוספים שניתן על ידי מכללת אורות ישראל אלקנה לאולפנת נווה דקלים והתלמידות קיבלו ספרים כשי הערכה על יצירתן. במאית הסרט היא ביתיה כהן דורס מהישוב קטיף, הצלמות הן אסתר ויס מעצמונה ויקירה נגר מנצר חזני, העורכת היא דבורה קוסטינר מנצרים והמפיקה היא תהילה גוטסמן מעצמונה. הדריכו את יוצרות הסרט: משה הרשטיק,רכז המגמה ומורה לתקשורת מעשית וגליה צורי מורה לתקשורת עיונית.



סרט נוסף שנשלח לתחרות אך לא זכה בפרסים הוא הסרט העלילתי 'אחת מעשר' שמספר את סיפורה של צעירה דתייה המכירה בחור דתי וממשיכה לצאת איתו למרות סימנים מובהקים לאופי של בעל מכה. סרט זה מוקרן בישיבות ואולפנות במסגרת חינוך לחיי משפחה ומקבל ביקורות טובות מאוד. בימים אלו בנות כיתה י"ב עובדות על שני סרטים עלילתיים וסרט תיעודי ומקווים שגם בשנה הבאה יצליחו להעביר לכלל הציבור, דרך הסרטים, את "הרוח הכתומה" הממשיכה לפעם באולפנת נווה דקלים השוכנת באופן זמני בגבעת וושינגטון.



יו"ר ועד מתיישבי גוש קטיף ליאור כלפא ששימש כמנהל האדמיניסטרטיבי של אולפנת נווה דקלים ושמלווה את פרויקט הבאתה למשכן הקבע שלה, בירך את הבנות על הזכייה והביע תקווה "שהבירוקרטיה תפסיק לעכב את בניית בית הקבע של האולפנה, בית שיהיה בית גידול מתאים ושיאפשר לבנות להוציא לפועל את כישוריהן בתנאים בריאים ונוחים יותר".