עם ישראל יאכל בתקופת חג הפורים כ-23 מיליון אוזני המן, כ-5% יותר מפורים תשס"ו, מתוכם כ-7 מיליון אוזני המן ממולאים בשוקולד יאכלו בעיקר הילדים. כך נמסר מהתאחדות התעשיינים.



היצרנים מדווחים, כי החידושים הבולטים השנה הם אוזני המן ב"שחור-לבן", מילוי שזיפים וקפה ו"מיני" - אוזני המן במשקל 25 - 30 גרם (לעומת כ-40 גרם ל"אוזן" רגילה). אוזני המן פרימיום מבצק חמאה ואוזני המן ללא סוכר.



מבדיקה שערכה התאחדות התעשיינים בקרב היצרנים עולה, כי בפורים השנה גדלו מכירות אוזני המן בכ-5% - 6% לעומת אשתקד. מדובר בהיקף כספי של כ-31 מליוני שקלים, כאשר השנה החלו המכירות כבר כחודשיים לפני פורים.



היצרנים מדווחים, כי מחירי אוזני המן התייקרו השנה בשיעור של עד 5%, זאת בעקבות עליית מחירי חומרי הגלם בעיקר הקמח והשמנים, וכן העלייה בשכר העבודה. מחירו של קילו אוזני המן נע השנה בממוצע בין 26 שקלים ל-35 שקלים, כאשר רוב המכירות הינן במארזים של 400 - 500 גרם.



היצרנים מדווחים, כי השנה יוצאו לקהילות היהודיות בעולם (בעיקר לארה"ב), כ-500 אלף אוזני המן.



הטעמים הבולטים הם, כידוע, פרג, תמרים, אגוזים ושוקולד. כן ישנם אוזני המן בטעמים של תות שדה וחלבה.



בין היצרנים המובילים בענף: בונז'ור, גדרון, מאפיית אנג'ל, מאפיית ברמן.