שישה בני אדם נהרגו ואדם נוסף נפצע קשה בתאונת דרכים שאירעה הלילה (חמישי) בצומת גינתון סמוך ללוד. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי נהג מכונית מכונית פרטית מסוג מאזדה לנטיס שנכנסה לצומת התנגשה בעוצמה רבה בצידה של מכונית פרטית אחרת, מסוג יונדאי גטס.



חוקרי המשטרה מעריכים כי בשל העובדה שמדובר בצומת מרומזר, לא ציית לרמזור אדום, נכנס לצומת ופגע במכונית אחרת והרג את כל חמשת נוסעיה.



הנהג הפוגע נפצע קשה ואחיו התאום שישב לידו נהרג. הפצוע הועבר לטיפול בבית החולים "אסף הרופא". במשטרה מבקשים מעדים נוספים לתאונה ליצור עמה קשר.



חמשת נוסעי הרכב שנהרגו הם עובדי "אגד תעבורה פלוס", חברה בת של אגד. ההרוגים הם: משה בן גיגי בן 44 מאשקלון, אהרון בנישו בן 55 מאשקלון, דוד יונה בן 51 מאשקלון, מיכאל קשפור בן 28 מאשקלון ויצחק כהן 42 מאשדוד. בתאונה נהרג אחיו של הנהג הפוגע הוא אייל ברכה, בן 27 מיהוד, המשטרה חושדת כי הנהג היה תחת השפעת אלכוהול וחצה את הצומת ברמזור אדום.



עד עתה פורסמו מועדי הלוויות של כמה מההרוגים, בבית העלמין באשקלון: בשעה 14:30 תחל הלוויתו של יונה דוד, ב-15:15 משה בן גיגי וב-16:00 יובא למנוחות אהרון בנישו.