>הצבא חוסם הגעת אספקה של מים מזון ומעילים לאלפים השוהים בלילה בחומש בקור מקפיא ובגשם.בישוב שבי שומרון מרוכזת כמות גדולה של אספקה, והתושבים בישוב נקראו דרך מערכת ביפר ישובית לארגן מזון וציוד, אך הצבא לא מוכן להעלותו לחומש. כךמדווחים מארגני העלייה המחודשת לישוב החרב. בתגובה אומרים בועד רבני יש"ע ובמטה חומש: "הממשלה שהכניסה אספקה למוקטעה ולמחבלים יש"ו ברמאלה, מתאכזרת לחלוצי העם, הנאבקים בשלטון אטום".
זריחה על ישוב מתחדש
חזרנו אלייך שנית
תצפית עד לים
קו האופק  . שפלת החוף
דיון לקראת ההתמקמות
ד"ש סלולארי מהבית
העלייה אל ההר
כל הדרכים מובילות אל ההר
אבטחה צמודה
התעניינות תקשורתית נרחבת- ניידות שידור
ללא מורא בדרכים לחומש
תחנה אחרונה לרכבים- שבי שומרון
מעדכנת את הנותרים מאחור
פורקים ציוד
על טפינו ונשינו
הדהודי מגפונים . תזכורת כבימי סבסטיה
מעלים ציוד
גורש ולא שוכח
שרים לארץ ישראל
כל גאולה באה על חמור
ביומן הצהרים של ערוץ 7 אומר חבר הכנסת אורי אריאל, ממארגני העלייה המחודשת לחומש כי ההחלטה למנוע מזון ומים מהעולים להר היא "תופעה קשה ביותר. פניתי לשר הביטחון בבקשה שיבטל את ההוראה. האם העולים לחומש פחות טובים מערפאת כשהיה במוקטעה וקיבל אספקה של מזון ומים".



לדבריו התשובה אותה קיבל מהשר היא שתיקה שמשמעותה שלילת הבקשה כמו גם שלילת האישור לקיום טקס הברית לתינוקה של אלמנת הטרור לימור הרמלך שנעקרה מחומש. הרמלך ביקשה לקיים את האירוע בחומש. "לא מבין למה זה טוב ההתנהגות הזו. אומרים לי שזה טוב לפריימריז, אני מתחיל לחשוב שזה נכון".



"כולם כבר הודו, מראש הממשלה ודרומה אמרו שאין התכנסות כי ההתנתקות נכשלה. זו כבר הייתה ההודאה בכישלון. נחליף את השלטון הזה כדי לבצע את התיקון הנדרש להתנתקות. פנינו לראש הממשלה כדי שהוא יבצע את השינוי אבל אין תשובה כמובן. מדובר בשלטון מת שיש להחליפו", אומר אריאל.



"אם נפונה אזה יהיה מצער מאוד אבל העולים יחזרו לעלות כפי שהיה בימי ראשית ההתיישבות. באשר לשאר הישובים שנעקרו והוחרבו יש על כך דיבורים אבל עדיין לא דברים מוגדרים. הרי כל המהלך נקרא 'חומש תחילה' זה אומר שיש לנו כוונות גם לשאר המקומות בהמשך".
שעור עם ערב
חומש תחילה
מנוחת הלוחם
חינוך מינקות
מבערים חמץ פוליטי