קצין בכיר במשטרה מציע לבדוק שוב את כל התיק של רצח תאיר ראדה ז"ל, כך מדווח הערב ערוץ 10. בין היתר בשל עדותו של נהג הסעות אלי גטקר אשר העיד כי הסיע שלושה נערים חשודים אשר אותם אסף בטרמפ ליד בית הספר. הנערים ירדו בצומת קצרין.

הנהג אמר כי אחד מהנערים אחז בראשו במשך הדרך וחזר שוב ושוב על המילים: מה עשיתי מה עשיתי. לדבריו הרושם שעלה מטיפול המשטרה הוא כי הם מעונינים לסגור את הענין במהירות. גדקר ציין עוד כי הוא זוכר היטב את הנער וכי הוא לא היה בין שלושה החשודים שנעצרו בידי המשטרה. יתירה מכך התברר כי בידי המשטרה חולצה עם כתמי דם שנמצאה ליד התחנה שבה ירדו הנערים אך הנושא לא נבדק.

פרקליטי משפחת ראדה מקצרין פנו לפני כשלושה שבועות לפרקליט המדינה, ערן שנדר, בדרישה לפתוח מחדש את תיק הרצח המזעזע של בת המשפחה תאיר. לטענתם, בחומר החקירה מצויות "סתירות מהותיות" בין מה שהתרחש בפועל לבין המפורט בכתב האישום נגד החשוד ברצח, רומן זדורוב. "אם לא יפתח התיק מחדש נפנה לבג"צ", אמר עו"ד משה מרוז.



במכתב המפורט מפרטים הפרקליטים את הסתירות המרובות שעולות מן התיק. בין הסתירות המובאות שם נמצאים ההבדלים בין גרסת זדורוב שבשחזור אמר כי דקר את ראדה ארבע פעמים לבין הממצאים על גופתה של הילדה שביניהם לא נמצאות דקירות שכאלה.



עוד הוסיפו כי בידי המשטרה היו ראיות נוספות שלא נבדקו כלל, ביניהן כתמי דם שנמצאו ביום הרצח בשירותי הבנים בבית הספר נופי גולן שנמצא כי אינם שייכים לתאיר או לזדורוב אלא לשני זכרים שזהותם אינה ידועה. כמו כן נמצאו בחצר בית הספר שתי חולצות מוכתמות בדם ושערה ארוכה שחורה שלא נבדקו על ידי המשטרה.