הפרקליטות טוענת בתשובתה לבג"צ כי אין סיבה לפתוח מחדש את תיק הרצח של תאיר ראדה. משפחת ראדה דרשה לפתוח מחדש את התיק בטענה כי נפלו פגמים בחקירה וכי מספר כיוונים לא נחקרו עד תום.

בפרקליטות מציינים בתשובתם "זדורוב הודה ושחזר את הרצח בפני מדובב בתא המעצר, עוד בטרם הודה בפני החוקרים. כל הודאותיו, לרבות ההודאה וההדגמה בפני המדובב הוסרטו והוקלטו...עמדת הפרקליטות הינה, שכל כיווני החקירה האחרים, אשר מלכתחילה נראו ראויים לבדיקה – נבדקו כנדרש ונשללו, וכי אף אחת מהתיאוריות שהועלו אינה מתיישבת עם חומר הראיות בתיק, ואינה יוצרת, למיטב הערכתה של הפרקליטות, ספק באשמתו של זדורוב".

בפרקליטות מבקשים לציין כי על פי חוות דעת של מעבדת סימנים, על מכנסי המנוחה נמצאו טביעות נעליים חלקיות, התואמות, כולן, מבחינת הדגם והגודל את הנעליים שנעל זדורוב ביום הרצח. כאשר אף בשתיים מן הטביעות נמצאו גם מספר פגמים ייחודיים התואמים פגמים ייחודיים בסוליות נעליו של זדורוב. כן נמצא, כי נעליים מן הדגם שנעל זדורוב הן היחידות המסוגלות להותיר עקבות דוגמת אלה שנמצאו על מכנסי ראדה ז"ל.

 "בניגוד לרושם העולה מן העתירה, חקירת המשטרה בפרשת רצח המנוחה היתה יסודית ומקיפה מאין כמוה, והחלטותיה של הפרקליטות בנוגע לבקשת ב"כ העותרים הינן סבירות ונכונות, וודאי שאינן נופלות בגדר המקרים המצדיקים התערבותו של בית משפט נכבד זה. אשר על כן יתבקש בית המשפט הנכבד לדחות את העתירה על הסף ולחלופין לגופה".