משרד החינוך פותח שירות חדש לעובדי ההוראה - מנהלים, מורים ויועצים חינוכיים, שבמסגרתו יוכלו לקבל הודעה מוקדמת במייל על הימצאותו של תלוש המשכורת באתר האינטרנט של משרד החינוך. ההודעה תועבר אל המיילים האישיים של עובדי ההוראה עם קישורית ישירה אל התלוש עצמו.

יצוין, כי השירות ניתן במסגרת המדיניות שמקדם מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב, ממשל זמין, ובהדברות שהוא מנהל עם ציבור עובדי ההוראה. המנכ"ל אבואב אומר, כי לצד הקידום הפדגוגי של המורים המשרד מקדם לטובתם את השירותים המינהליים ועושה הכל כדי ליצור שקיפות והדברות ישירה.



ההודעה המוקדמת תאפשר לעובדי ההוראה לעיין בתלוש המשכרות 5 ימים לפני העברתו אל חשבון האישי שלהם, ולקבל הסברים מפורטים אודות רכיבי השכר השונים. עם זאת, על העובדים המעוניינים לקבל שירות זה, עליהם להירשם באתר האינטרנט של המשרד בדף הבית- פורטל עובדי הוראה. כמו-כן, יוכלו העובדים לקבל את טופסי 106, שבו יוכלו לראות את פירוט ההפרשים למעלה מחצי שנה אחורנית, זאת בשונה מתלוש המשכורת המודפס. שוני זה נובע מהמדיניות של המנכ"ל אבואב לקדם ממשל זמין. יובהר, כי כניסת העובד אל תלוש השכר תעשה באמצעות הקוד האישי שנמצא בידיו בלבד.



מנהלת מינהל התקשוב ומערכות מידע, סופיה מינץ, אומרת, כי כ- 6,000 עובדי הוראה כבר, וכי המשרד קורא לעובדי הוראה נוספים להצטרף לשירות זה. הגב' מינץ הוסיפה, כי עובדי ההוראה יוכלו לצפות בנתונים ולעדכן את המשרד בנתוניו האישיים, שכן מדובר במערכת ידידותית לשימוש, זמינה 24 שעות ביממה.