בראיון מיוחד לערוץ 7 דוחה הרב יעקב שפירא, ראש ישיבת "מרכז הרב", את השמועות על דחיית ביקור ראש הממשלה בישיבה ואומר: "לא התקבלה בישיבה שום בקשה רשמית לביקור של ראש הממשלה במקום", על התנהלות התקשורת בסוגיה אמר: "חבל שהתקשורת מסיטה את הנושא מהכאב הנורא, לכל מיני ספינים".



על ביקורה של שרת החינוך, יולי תמיר, אמש אמר: "היא הייתה אורחת של הישיבה לצעירים", הרב שפירא אישר כי נתקבלה פנייה מלשכת שר הביטחון לביקור בישיבה ואמר כי הם שוקלים האם לאפשר את הביקור.



הרב שפירא סיפר על ביקור הרמטכ"ל, רא"ל גבי אשכנזי אמש בישיבה ואמר כי הוא התקבל בכבוד, "כמו שכתוב: הוי מקבל כל אדם בסבר פנים יפות, הביקור היה צנוע, ענייני, הרמטכ"ל כאב את מה שקרה".



הרב שפירא מספר על הימים הקשים שעוברת הישיבה, על הלימוד שנמשך למרות הכאב ואמר: "אנשים רבים מכל עם ישראל מגיעים כדי להזדהות עם הכאב בישיבה", ומספר על מכתב מרגש במיוחד שקיבלה הישיבה דווקא מחברי קיבוץ עין השופט.

"הטבח לא התרחש בחלל הריק"

חברי הכנסת של האיחוד הלאומי-מפד"ל יגיעו היום לביקור הזדהות בישיבת מרכז הרב בירושלים.

חברי הכנסת הצהירו כי "הסלחנות המתמדת שמגלה הממשלה כנגד הטרור הפלשתיני, וכנגד רצחנותם של ערביים בעלי אזרחות ישראלית בפרט - הופך את הממשלה לשותפה בטבח. הטבח לא התרחש בחלל הריק. ממשלה שמאותתת על נכונותה להקמת בירת-טרור במזרח ירושלים – בל תתפלא שהטרור פעיל ונוכח היטב, גם במערבה. פגיעה בעולם התורה בכלל ובליבה הפועם של הציונות הדתית בפרט – הוא בלתי נסלח".