צפריר רונן, איש פורום נהלל, תוקף בחריפות את דבריו היום ביומן ערוץ 7 של ד"ר יריב בן אליעזר בהם תקף את הציונות הדתית ואת רבניה. לדברי רונן, בן אליעזר אינו אלא "בריון ברוטאלי שמייצג את הטרור הפסיכולוגי של השמאל".



רונן קובע כי דבריו של בן אליעזר אינם אלא ערימת שקרים. "אני מכיר את רבין. עבדתי עם רבין לצערי. הוא שנא את רבין ועכשיו הוא מבסס את דבריו על ערימת שקרים. גבלס אמר כבר שככל שהשקר גדול יותר הוא נתפס יותר. הופעה של בן אליעזר בערוץ 7 היא ביזוי הערוץ".

באשר לרצח רבין קובע רונן כי הוא אינו משוכנע שעמיר הוא רוצחו של רבין וכי כיום העובדות זועקות לשמים וכי רבים הם "הדברים לא ברורים בפרשת הרצח".



באשר ליחס לו זכתה השרה תמיר אומר רונן כי טוב עשו מסלקיה מישיבת מרכז הרב. זאת כיוון ש"השמאל הוא בעיקרון בוגד. הרי על פי המשפט הבינלאומי ארץ ישראל ניתנה לעם היהודי. אין על כך כל מחלוקת בארצות הברית ובאו"ם. הריבון היחיד בארץ ישראל הוא העם היהודי. לעומת זאת תמיר, נציגת הטרור הפסיכולוגי בממשלת ישראל, חותרת נגד זכות העם היהודי על ארץ ישראל. המשמעות היא שהיא בוגדת. אני קובע את זה כבן עין חרוד שהקים את גלגל. היא בוגדת".



רונן תוהה על כך שבן אליעזר לא זכר את דבריו של פרופ' שטרנהל הזוכה בפרס ישראל על אף שקרא להרג מתנחלים. "הוא שכח את ההסתה של העיתונות בימי ההתנתקות. היה אז ריבוע ליד הכותרת ב'ידיעות אחרונות' 'אין לנו דמעות בשבילכם'.



בדבריו חזר והתייחס לשרה תמיר שכזכור הורתה לאפשר לימודי נכבה במערכת החינוך הערבית בישראל. הוא מזכיר את מעורבות המוסלמים בנאציזם. "היה צריך להקיא את האדם המתועב שמלמד באוניברסיטה נכבה. הרי נכבה היא מלחמת שחיטה שנכשלה. הייתה כאן מלחמת שחיטה ולא מלחמה טריטוריאלית. מנהיג הערבים הרי חבר להיטלר והקים קבוצות ס.ס. מוסלמיות ושחט 600,000 מיהודי הבלקן. הם היו נאצים והיא מלמדת נכבה? הרי אם היה להם כוח הם היו שוחטים את כולנו ולא היה נשאר כאן תינוק אחד".



באשר להתנהלות המדינה מול משפחת המחבל מג'אבל מוכאבר, אומר רונן כי "מדינה שפויה הייתה מעלה ערבי שעבה מעשה כזה הוא ומשפחתו על משאית ומעבירים אותם לירדן, והבית לא היה נשאר על מקומו".



לדבריו המענה והנקמה הטובה ביותר לטבח ב'מרכז הרב' הוא הפקעת אלף או אלפיים דונם על כל קרבן והקמת ישוב עליו, ובנוסף "הייתי מוריד חצי מג'אבל מוכאבר".



"אלפיים שנה שחטו בנו ולא נקמנו. אפילו בנאצים לא נקמנו. וינגייט שחט בדבורייה כנקמה. זה מה שהם מבינים. כך הוא הביא לשקט. ערבי שירים את ידו ידע שכפרו יעלה באוויר. שלא ידברו על זכויות האדם. גם לנו יש זכויות אדם. צריך להבין שזו מלחמה קולקטיבית. הסיבה לשחיטה במרכז הרב היא כי אנחנו בארצנו. אנחנו נלחמים נגד כל הקולקטיב הערבי", דברי צפריר רונן.