מפלגת הימין המאוחדת החדשה תקרא: "הבית היהודי". שם זה נבחר על ידי הציבור מתוך חמישה שמות שעלו לאתר אינטרנט מיוחד שהושק לכבוד המפלגה החדשה, בו התבקש הציבור לבחור את השם החדש.

השמות הנוספים היו: שורשים, עצמאות, שלם ועמיחי.

במפלגה אמרו לערוץ 7 כי בימים האחרונים הצביעו אלפים (דרך קמפיין באתר ערוץ 7) לשם "הבית היהודי". הוועדה הציבורית ערכה בדיקות מקצועיות מהן עלו כי 'הבית היהודי' אכן מדבר אל כלל הציבור בישראל.

ביום ראשון תתכנס המועצה הציבורית כדי להחליט האם יתקיימו בחירות מקדימות במפלגה לגיבוש וקביעת הרשימה לכנסת.

נזכיר כי לפני כשבוע עלה לאוויר האתר של המפלגה המאוחדת החדשה. באמצעות האתר התבקש הציבור להציע שמות למפלגה החדשה, לוגו למפלגה וכן להציע מועמדים לרשימה הבאה לכנסת על מנת שיועלו לדיון במועצה הציבורית שהורכבה לשם הרכבת הרשימה.

לאחר שעשרות ההצעות זרמו אל האתר, הועמדו לבחירה חמשת השמות שזכו למספר ההצבעות הגבוה ביותר. הבוקר ננעלה ההצבעה ונבחר, כאמור, השם "הבית היהודי" כשם המפלגה.

הציבור מוזמן להמשיך ולהציע מועמדים נוספים למועצה הציבורית שתרכיב את הרשימה וכן לוגואים למפלגה על בסיס השם החדש.

כתובת האתר: http://www.111.org.il/

אתמול אישרה ועידת המפד"ל ברוב עצום את איחוד המפד"ל עם שאר מפלגות הימין הדתי לאחר ישיבה סוערת, במהלכה השמיעו מתנגדי המהלך דברים קשים.

על פי ההחלטה אותה אישרה הועידה יפוזרו מוסדות המפד"ל והסיעה תוכל מעתה לבצע בשם המפלגה כל פעולה הנדרשת על פי דין.

מתנגדי המהלך ובראשם ח"כ לשעבר יגאל ביבי וחבר המרכז הותיק זאב נריה, דיברו במילים קשות על הריסת המפלגה שהיתה במשך שנים ארוכות בית של ציבור גדול לטובת יצירה חדשה שאיש אינו יודע אילו פנים יהיו לה.