הנהלת רשתות החינוך התורניות "צביה" ו"מרחביה", המאגדת 40 מוסדות וכאלף עובדים, מורים ומחנכים בכל רחבי הארץ, ניהלה יחד עם מרכז ישיבות בני עקיבא ועוד מספר גופים חינוכיים תהליך ארוך עבור עובדיהן במטרה להשיג עבורם את התנאים הפנסיוניים המיטביים הקיימים בשוק.

ינקי פרידמן, מנכ"ל רשתות החינוך התורניות צביה-מרחביה, מדגיש כי "בתקופה של משבר כלכלי עולמי, חשוב במיוחד לדאוג לעתיד הכלכלי של כל עובד במלוא האחריות והזהירות. ציבור המורים, שכידוע אינו נמנה בין מקבלי השכר הגבוה במשק, עמד לנגד עינינו לאורך כל תקופת קיום המכרז ולא התפשרנו על איכות השירות ומגוון התכניות שתאפשר חברת הביטוח לעובדינו".

פרידמן מציין כי "הנהלת הרשתות בדקה את החלופות הטובות בשוק, תוך הסתייעות ביועץ פנסיוני חיצוני, מהמובילים במשק, כדי להשיג את התנאים הכי טובים עבור עובדי הרשת, וכדי לאפשר להם בחירה קלה ופשוטה יותר במוצר המתאים ביותר".

פרידמן מפרט את הסיבות שהביאו אות הפורום לבחור דווקא בקרן הפנסיה של מגדל-מקפת. "זו קרן הפנסיה השנייה בגודלה בישראל, ויש לה הון צבור של למעלה מ 12.9 מיליארד ₪, כ-400,000 מבוטחים וכ-20,000 ארגונים שונים. היא בבעלות "מגדל", חברת הביטוח הגדולה בישראל, כשמגוון רחב של חברות, גופים ציבוריים וארגונים רבים בחרו בה עד היום, וביזור זה מבטיח את יציבותה לאורך זמן".

לדברי פרידמן, "מקפת-אישית" השיגה עבור מבוטחיה בשנת 2007 תשואה כוללת של 10.82%, שמשמעה יותר כסף בחיסכון הפנסיוני של כל אחד מאיתנו. זאת, לטענתו, התשואה הגבוהה ביותר מבין כל קרנות הפנסיה. פרידמן מציין כי גם לטווח ארוך מוכיחה עצמה החברה בתחום ההשקעות, כאשר השיגה בשבע השנים האחרונות (2001-2007), תשואה כוללת של 84.49%, התשואה המצטברת הגבוהה ביותר מבין כל קרנות הפנסיה.

במסגרת ההסכם שנחתם, ניתנת לעובדי רשת "צביה" ולכל המורים והעובדים ברשות החינוך של הציונות הדתית, הנחה משמעותית בדמי הניהול, כאשר כל כספי ההנחה מופנים במלואם להגדלת החיסכון הפנסיוני האישי של העובדים.

פרידמן מדגיש בחיוך כי גם תקנות קרן הפנסיה, קרצו לו. לדבריו, למגדל-מקפת תקנון פנסיה ייחודי, בעל הגמישות הגבוהה ביותר מבין כל קרנות הפנסיה. "למגדל-מקפת מסלולי פנסיה המאפשרים התאמה קרובה ככל האפשר למצבו האישי של המבוטח ולצרכיו. בחירת התכנית ניתנת לשינוי בכל שלב, לאורך תקופת החברות של העובד,  ועל פי בחירתו".

לאחר תהליך מכרז ארוך אותו הובילו הנהלת "צביה", יחד עם רשתות החינוך הדתיות כמו מרכז ישיבות בני עקיבא, רשת אמונה, רשת אור תורה-סטון ובשיתוף כל מוסדות הציונות הדתית, נהנים כיום חברי הרשת המבוטחים במגדל-מקפת מתנאים שאין להם אח ורע בשוק הפנסיוני.

מנכ"ל מגדל-מקפת, רונן טוב, אמר כי "המכרז נעשה באופן מקצועי ביותר, וראוי לשבח על המיומנות והידע שהפגינו ראשי הרשתות. מעתה חובת ההוכחה היא עלינו, להוכיח את איתנותה של הקרן, חוזקה הפיננסי ורמת השירות למבוטח".