בפינתו השבועית בערוץ 7 ביום שלישי האחרון מזהיר ח"כ אריה אלדד מפני שפיכות דמים העלולה להתרחש במאבק על בית השלום, ומודיע כי אם הרבנים לא ירסנו את "נוער הגבעות" – לא יתייצב בבית השלום לעצור הגירוש.

"מעשה נבלה עלול להתרחש כל רגע", פתח אלדד את פינתו בהתייחסו לכוונה לגרש את תושבי "בית השלום", "אך לא רק מעשה נבלה משפטי אלא גם מעשה נבלה של אסון ושפhכות דמים, העלול להשפיע על גורל ההתיישבות ביהודה ושומרון".

אלדד כינה את הכוונה לגרש את תושבי "בית השלום כ"ספין הפוליטי של ברק", אך גם הזהיר מפני שפיכות דמים שעלולה להיגרם בידי שוטר יס"מ "בעל נטיות סאדיסטיות" שישליך נער מן הגג כפי שהיה בעמונה, או ממוט ברזל שישליך "נער גבעות מבולבל" מן הגג אל ראשו של חייל או שוטר".

"האסון העלול להיגרם עלול לתפוח למימדים החורגים מהטרגדיה האנושית", אמר אלדד, והוסיף והתייחס לקריאת הרבנים לנוער להגיע אל בית השלום: "מי שהזעיק אמש מאות נערי גבעות לבית השלום אולי לא נתן את ליבו לכך שצריך לשלוט בהם ובמעשיהם", אמר.

"מי שרוצה שחברי כנסת ומנהיגי ציבור יעמדו בין התושבים ליס"מ ויספגו בגופם, כמו בעמונה, את אלימות היס"מ, צריך להביא לבית את הרבנים ודמויות ההנהגה שהנוער נשמע להם ולקולם".

"צריך לעבור מחדר לחדר ולוודא שאין אבנים ומוטות ברזל שעלולים להרוג מתוך החדרים או על הגג, אותם מנהיגים ורבני ציבור שיש להם השפעה על הנוער צריכים להיות בגופם ולוודא שלא תהיה שפיכות דמים".

"אם זה לא יקרה איש לא יוכל לצפות לכך שעשרת חברי הכנסת שביקרו בבית השלום רק לאחרונה ישובו ויתייצבו כדי לעצור בגופם את הגירוש", אמר, והוסיף - "אני אינני יכול להיות חלק באירוע שמובילים אותו אנשים הקוראים בשידור חי למותם של חיילי צה"ל או פרובוקאטורים שכירים של השב"כ שאיש אינו מסלק מהשטח".

"כשהייתי על הגג בשא-נור עם הרב דב ליאור ומנהיגי ציבור אחרים ידענו לסלק מהגג כל בזנ"ט וכל אבן, ידענו לגרש משא-נור יום קודם פרובוקאטור של השב"כ שניסה להסית לשפיכות דמים"

"אהיה בבית השלום אם יבואו השוטרים לגרש ובלבד שמי שקרא לנוער הגבעות לשם גם ידע לרסן אותו", סיים.